quote:
Ik zweer dat ik iedere dag koffie zal drinken:
ik zal nooit of te nimmer koffie afkraken:
ik zal iedere dag op z'n minst 10 posts posten in dit topic:
bij slecht gedrag zal ik 10x het "Wees Gekoffied" opschrijven:
ik zweer bij deze dat ik te allen tijde zal; trachten het werkwoord Koffiën te bezigen waar dit mogelijk is!
Ik zal ooit eens in mijn leven een Starbucks bezoeken
quote:Op zondag 18 maart 2007 20:03 schreef juon_jacket1 het volgende:
ok komt ie....
BIJ DEZE NODIG JULLIE UIT OM BINNENKORT, BIJ MIJ J-J, TE KOMEN RACLETTEN. VOOR DEGENE DIE HET NIET LUSTEN KAN ER EEN ALTERNATIEF GEVONDEN
WORDEN. EER-IC HEEFT AANGEBODEN OM DAN "FLAN" TE MAKEN ALS TOETJE...ANDERE SUGGESTIES VOOR VOORGERECHTEN /NAGERECHTEN ZIJN UITGERAARD WELKOM.
TIJD EN PLAATS NOG NADER TE BEPALEN. PARTNERS ZIJN NATUURLIJK WELKOM, WEL FF VAN TE VOREN MELDEN....
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
tegen de tijd dat er een echte afspraak gemaakt wordt, stuur ik julle mijn adres+telefoon nummer per mail
Nee joh.. die is nog niet terug...quote:Op dinsdag 20 maart 2007 11:22 schreef Papierversnipperaar het volgende:
En een nieuwe.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.(en ook weer een nieuweJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.) Was J-J al weer terug?Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
veel tijdquote:Op dinsdag 20 maart 2007 11:24 schreef OA het volgende:
[..]
Nee joh.. die is nog niet terug...om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Boodschappen doen, naar het CWI.... het is wel een vrouw hoor... die moet je de tijd gunnen voor zulke dingen....om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Geen idee, heb hem gewoon van de Wiki gekopieerdquote:Op dinsdag 20 maart 2007 11:27 schreef eer-ik het volgende:
wat is er met de OP gebeurd eigenlijk...
er zitten in een keer allemaal witte strepen doorheenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ja ja, ik weet het. Maar ik gun haar zo een nieuw topic.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 11:24 schreef OA het volgende:
[..]
Nee joh.. die is nog niet terug...om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Boodschappen doen, naar het CWI.... het is wel een vrouw hoor... die moet je de tijd gunnen voor zulke dingen....om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Wil je eens proberen om 'm te kopieren van m'n site?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 11:28 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Geen idee, heb hem gewoon van de Wiki gekopieerdom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
heeft gestemd....quote:Mensen, in deeltje 14 staat een Koffie-poll...
Idd, kan ie vanmiddag weer open!quote:Op dinsdag 20 maart 2007 11:34 schreef eer-ik het volgende:
JJ, maak nu #16 aan dan..
Nu kan het nog, boem flikkert 'm wel dicht dan, en opent 'm weer wanneer het nodig isom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Maak maar een nieuwe deel 15, doe ik deze wel dichtquote:Op dinsdag 20 maart 2007 11:34 schreef juon_jacket1 het volgende:
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies....WEER te laat....Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Heb je 't al geprobeerd boem?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 11:36 schreef boem-dikkie het volgende:
Maak ik hier deel 16 van en die doen we dan vanmiddag openom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
lieve schat ....quote:Op dinsdag 20 maart 2007 11:35 schreef OA het volgende:
[..]
Idd, kan ie vanmiddag weer open!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dat mag JJ doen in de nieuwe deel 15quote:
Met je muis, vanaf [img] tot helemaal beneden slepen.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 11:37 schreef juon_jacket1 het volgende:
ok...om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.....hoe krijg ik de OP meegesleept....Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik ook gestemt. Je bent net te laat terug.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 11:35 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
heeft gestemd....om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop