zie je wel...quote:Op woensdag 14 maart 2007 12:14 schreef eer-ik het volgende:
OP pas i kzo aanom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik las net dit toevallig:
Starbucks komt naar Nederland
Chillquote:Op woensdag 14 maart 2007 12:14 schreef eer-ik het volgende:
quote:Op woensdag 14 maart 2007 12:15 schreef eer-ik het volgende:
oh, crossover, kan jij er effe #6 van makenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dat las ik net ook!quote:Op woensdag 14 maart 2007 12:14 schreef eer-ik het volgende:
OP pas i kzo aanom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
wederom sorry, maar ik vroeg het nog aan jequote:Op woensdag 14 maart 2007 12:15 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
zie je wel...om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies....ben ik net ff bezig....starten jullie zonder mij....Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ikkewel...quote:Op woensdag 14 maart 2007 12:16 schreef BrandX het volgende:
Wel grappig dat Starbucks er zo achterlijk lang over doet om naar dit koffieland te komenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
En dan komen ze eindelijk, gaat dat op een plek zijn waar ik iig het komende jaar niet komom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
kwas ff aan de telefoon met CWI....quote:Op woensdag 14 maart 2007 12:17 schreef eer-ik het volgende:
[..]
wederom sorry, maar ik vroeg het nog aan jeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
tot 2 keer aan toe zelfs....
Ik zal 't nu niet meer doen okom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Laat het volgende topic aan jou overom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik zal niet aan m'n topic-aanmaak-verslaving toegeven als deze vol isom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Bij het aanmaken van deel 7, vanmiddag ofzoquote:Op woensdag 14 maart 2007 12:15 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
zie je wel...om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies....ben ik net ff bezig....starten jullie zonder mij....Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik ga pas in oktober...quote:Op woensdag 14 maart 2007 12:18 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ikkewel...om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies....als ik op vakantie ga in Julie....Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik zal zo even de OP online gooien, vergemakkelijkt het plaatsen weerquote:Op woensdag 14 maart 2007 12:19 schreef OA het volgende:
[..]
Bij het aanmaken van deel 7, vanmiddag ofzoom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.kan je nog steeds gebruiken wat ik heb ge-pmd..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Alleen dan nog even de link naar deel 6 toevoegen!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ja....quote:Op woensdag 14 maart 2007 12:20 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Huh? Weer niet JJ?
nee, het duurde me te lang, ik had een brandende vraagquote:Op woensdag 14 maart 2007 12:20 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Huh? Weer niet JJ?
En die is/was??quote:Op woensdag 14 maart 2007 12:21 schreef eer-ik het volgende:
[..]
nee, het duurde me te lang, ik had een brandende vraagom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ik kon er echt niet meer tegen...
quote:Op woensdag 14 maart 2007 12:19 schreef OA het volgende:
[..]
Bij het aanmaken van deel 7, vanmiddag ofzoom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.kan je nog steeds gebruiken wat ik heb ge-pmd..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Alleen dan nog even de link naar deel 6 toevoegen!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op woensdag 14 maart 2007 12:21 schreef eer-ik het volgende:
[..]
nee, het duurde me te lang, ik had een brandende vraagom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ik kon er echt niet meer tegen...
Het lijkt er wel opquote:Op woensdag 14 maart 2007 12:22 schreef BrandX het volgende:
[..]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.je bent JJ toch geen OP-start-trauma aan het bezorgen hèJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op woensdag 14 maart 2007 12:22 schreef BrandX het volgende:
[..]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.je bent JJ toch geen OP-start-trauma aan het bezorgen hèJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Nee ik vind het zielig voor je.quote:Op woensdag 14 maart 2007 12:21 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ja....om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies....lach jij maar....Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop