zie je wel...quote:Op woensdag 14 maart 2007 12:14 schreef eer-ik het volgende:
OP pas i kzo aan
Ik las net dit toevallig:
Starbucks komt naar Nederland
Chillquote:Op woensdag 14 maart 2007 12:14 schreef eer-ik het volgende:
quote:Op woensdag 14 maart 2007 12:15 schreef eer-ik het volgende:
oh, crossover, kan jij er effe #6 van maken
Dat las ik net ook!quote:Op woensdag 14 maart 2007 12:14 schreef eer-ik het volgende:
OP pas i kzo aan
wederom sorry, maar ik vroeg het nog aan jequote:Op woensdag 14 maart 2007 12:15 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
zie je wel......ben ik net ff bezig....starten jullie zonder mij....
![]()
ikkewel...quote:Op woensdag 14 maart 2007 12:16 schreef BrandX het volgende:
Wel grappig dat Starbucks er zo achterlijk lang over doet om naar dit koffieland te komen![]()
En dan komen ze eindelijk, gaat dat op een plek zijn waar ik iig het komende jaar niet kom![]()
kwas ff aan de telefoon met CWI....quote:Op woensdag 14 maart 2007 12:17 schreef eer-ik het volgende:
[..]
wederom sorry, maar ik vroeg het nog aan je
tot 2 keer aan toe zelfs....
Ik zal 't nu niet meer doen ok
Laat het volgende topic aan jou over
Ik zal niet aan m'n topic-aanmaak-verslaving toegeven als deze vol is![]()
Bij het aanmaken van deel 7, vanmiddag ofzoquote:Op woensdag 14 maart 2007 12:15 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
zie je wel......ben ik net ff bezig....starten jullie zonder mij....
![]()
Ik ga pas in oktober...quote:Op woensdag 14 maart 2007 12:18 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ikkewel......als ik op vakantie ga in Julie....
![]()
![]()
![]()
Ik zal zo even de OP online gooien, vergemakkelijkt het plaatsen weerquote:Op woensdag 14 maart 2007 12:19 schreef OA het volgende:
[..]
Bij het aanmaken van deel 7, vanmiddag ofzokan je nog steeds gebruiken wat ik heb ge-pmd..
![]()
Alleen dan nog even de link naar deel 6 toevoegen!![]()
ja....quote:Op woensdag 14 maart 2007 12:20 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Huh? Weer niet JJ?
nee, het duurde me te lang, ik had een brandende vraagquote:Op woensdag 14 maart 2007 12:20 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Huh? Weer niet JJ?
En die is/was??quote:Op woensdag 14 maart 2007 12:21 schreef eer-ik het volgende:
[..]
nee, het duurde me te lang, ik had een brandende vraag
ik kon er echt niet meer tegen...
quote:Op woensdag 14 maart 2007 12:19 schreef OA het volgende:
[..]
Bij het aanmaken van deel 7, vanmiddag ofzokan je nog steeds gebruiken wat ik heb ge-pmd..
![]()
Alleen dan nog even de link naar deel 6 toevoegen!![]()
quote:Op woensdag 14 maart 2007 12:21 schreef eer-ik het volgende:
[..]
nee, het duurde me te lang, ik had een brandende vraag
ik kon er echt niet meer tegen...
Het lijkt er wel opquote:Op woensdag 14 maart 2007 12:22 schreef BrandX het volgende:
[..]
![]()
je bent JJ toch geen OP-start-trauma aan het bezorgen hè
quote:Op woensdag 14 maart 2007 12:22 schreef BrandX het volgende:
[..]
![]()
Nee ik vind het zielig voor je.quote:
*jaloers is... omdat ze best nieuwsgierig is naar een bakkie pleur van starbuksquote:Op woensdag 14 maart 2007 12:18 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Starbucks overruled alles.quote:Op woensdag 14 maart 2007 12:23 schreef BrandX het volgende:
[..]
*jaloers is... omdat ze best nieuwsgierig is naar een bakkie pleur van starbuks![]()
nou....quote:Op woensdag 14 maart 2007 12:22 schreef BrandX het volgende:
[..]
![]()
Vroeger, bij mijn oma. Daar ken ik het van. Wist niet eens dat dat nog bestondquote:Op woensdag 14 maart 2007 12:23 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Nee ik vind het zielig voor je.![]()
Nog steeds niemand gehoord over buisman, ben ik dan de enige die dit door de koffie gooit?
yep..doe ik nooit in mijn koffie....quote:Op woensdag 14 maart 2007 12:23 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Nog steeds niemand gehoord over buisman, ben ik dan de enige die dit door de koffie gooit?
Hallo Kuukske!quote:Op woensdag 14 maart 2007 12:23 schreef Kuukske het volgende:
Oh men ik heb zo hard koffie nodig.
Hee JD!
quote:Op woensdag 14 maart 2007 12:24 schreef BrandX het volgende:
[..]
Vroeger, bij mijn oma. Daar ken ik het van. Wist niet eens dat dat nog bestond![]()
in ons?quote:Op woensdag 14 maart 2007 12:18 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Is dat die melk rommel?quote:Op woensdag 14 maart 2007 12:23 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Hoe is het met den kater?quote:
Ook qua prijzen wel, helaas.quote:
Zo goed als verdwenenquote:
een smaakversterker voor koffie. soort stroop.quote:Op woensdag 14 maart 2007 12:25 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Is dat die melk rommel?
Dan: Nee
Zo niet: wat is het?
ben het effe kwijt hoor, ik heb godver in een supermarkt gewerkt fulltimeop die afdeling nog wel
ok...si on tu veux on peut toujours faire de ce topic un topic en Francais....quote:
Kan jou avatar geen koffie drinken i.p.v. bier....quote:
quote:Op woensdag 14 maart 2007 12:27 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ok...si on tu veux on peut toujours faire de ce topic un topic en Francais.......tu ne fais jamais de fautes d'orthographe.....
![]()
quote:Op woensdag 14 maart 2007 12:27 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ok...si on tu veux on peut toujours faire de ce topic un topic en Francais.......tu ne fais jamais de fautes d'orthographe.....
![]()
Neh dan klopt het bijbehorende stripje niet meer.quote:Op woensdag 14 maart 2007 12:27 schreef OA het volgende:
Kan jou avatar geen koffie drinken i.p.v. bier....![]()
Melk in de koffie? Zie ik eruit alsof ik gek ben?quote:Op woensdag 14 maart 2007 12:25 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Is dat die melk rommel?
Dan: Nee
Zo niet: wat is het?
ben het effe kwijt hoor, ik heb godver in een supermarkt gewerkt fulltimeop die afdeling nog wel
of eerst bier en daarna koffiequote:Op woensdag 14 maart 2007 12:27 schreef OA het volgende:
[..]
Kan jou avatar geen koffie drinken i.p.v. bier....![]()
quote:Op woensdag 14 maart 2007 12:28 schreef du_ke het volgende:
Toch jammer dat koffie en thee hier in 1 zin genoemd worden.
Thee mag alleen als je ziek of vrouw bent.
Die explosm stripjes zijn trouwens stuk voor stuk geniaal!quote:Op woensdag 14 maart 2007 12:28 schreef JDude het volgende:
[..]
Neh dan klopt het bijbehorende stripje niet meer.
Je avatar welquote:Op woensdag 14 maart 2007 12:28 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Melk in de koffie? Zie ik eruit alsof ik gek ben?![]()
Halloquote:Op woensdag 14 maart 2007 12:28 schreef du_ke het volgende:
Toch jammer dat koffie en thee hier in 1 zin genoemd worden.
Daar is Kuukske dan voor!quote:Op woensdag 14 maart 2007 12:28 schreef du_ke het volgende:
Ik snap er ff geen ruk van...quote:Op woensdag 14 maart 2007 12:29 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
wat......hij vervelend....ik vervelend....
![]()
vertaling nodig....?quote:Op woensdag 14 maart 2007 12:30 schreef OA het volgende:
[..]
Ik snap er ff geen ruk van...![]()
Ik heb nooit hoogstaande gesprekken gevoerd in het Frans...![]()
Laat dat Maikuuuuuuuuuuuuuuul taalgebruik eens acherwege...quote:Op woensdag 14 maart 2007 12:30 schreef Kuukske het volgende:
Hendig sjiek.
Oui!quote:
Dat is er zelfs IRL niet uit te rammen.quote:Op woensdag 14 maart 2007 12:31 schreef OA het volgende:
Laat dat Maikuuuuuuuuuuuuuuul taalgebruik eens acherwege...![]()
Macht der gewoonte. Mijn excusesquote:Op woensdag 14 maart 2007 12:31 schreef OA het volgende:
[..]
Dan moeten er toch minstens 15% posts van diegene bij zijn in elk topic???quote:Op woensdag 14 maart 2007 12:31 schreef eer-ik het volgende:
er blijven nieuwe komen he...
Laten we afspreken dat er als er nieuwe bijkomen, en ze zijn goed aanwezig in het huidige topic, krijgen ze een plaatsje in de nieuwe OP
edit: ik moet nog opschieten met die OP online gooien, anders is het nog te laat
komt ie:quote:
Gewoon een extra toevoeging, maakt het net wat lekkerder en geeft het meer pit.quote:Op woensdag 14 maart 2007 12:29 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Je avatar wel
Maar nee, dan weet ik effe niet meer wat het is.
Ik weet dat buisman koffieproducten maakt, ik heb hier nog een pot capuccino staan van buismsn.
Maar ik drink die aanmaakrommel niet![]()
idd....quote:Op woensdag 14 maart 2007 12:31 schreef OA het volgende:
[..]
te laat...quote:Op woensdag 14 maart 2007 12:34 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Mag ik, mag ik, mag ik![]()
Even kijken of m'n frans nog zo goed is...
shit, te laat..quote:Op woensdag 14 maart 2007 12:33 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
komt ie:
"als je wilt kunnen we van dit topic een Franse topic maken..maak jij nooit schrijffouten?
mais... mais.... dan snapt niemand het meer....quote:Op woensdag 14 maart 2007 12:33 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
komt ie:
"als je wilt kunnen we van dit topic een Franse topic maken..maak jij nooit schrijffouten?
sowieso.quote:Op woensdag 14 maart 2007 12:32 schreef OA het volgende:
[..]
Dan moeten er toch minstens 15% posts van diegene bij zijn in elk topic???![]()
![]()
Ja ik ga een paar minuten serieus aan het werk en weer een blz volquote:
Ik welquote:Op woensdag 14 maart 2007 12:35 schreef OA het volgende:
[..]
mais... mais.... dan snapt niemand het meer....![]()
Moet meer koffie drinken om dat bij te houden ben ik bangquote:
tuurlijk wel....!!!...krijgen jullie les van mij...quote:Op woensdag 14 maart 2007 12:35 schreef OA het volgende:
[..]
mais... mais.... dan snapt niemand het meer....![]()
Dan kan er beter een "Spreek hier Frans" topic worden geopend in ONZ...quote:
Merci!quote:Op woensdag 14 maart 2007 12:36 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
tuurlijk wel....!!!...krijgen jullie les van mij......wat wil je nog meer...
![]()
nee...quote:Op woensdag 14 maart 2007 12:36 schreef OA het volgende:
[..]
Dan kan er beter een "Spreek hier Frans" topic worden geopend in ONZ...![]()
Maar dat is toch juist de essentie van ONZ ???quote:Op woensdag 14 maart 2007 12:37 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
nee......gaat iedereen baggeren...
![]()
Frans is handig om toeristen de weg naar de koffieshop te wijzen, jeweets!quote:Op woensdag 14 maart 2007 12:36 schreef OA het volgende:
Dan kan er beter een "Spreek hier Frans" topic worden geopend in ONZ...![]()
jawel....quote:Op woensdag 14 maart 2007 12:38 schreef OA het volgende:
[..]
Maar dat is toch juist de essentie van ONZ ???![]()
CITRONELLA!quote:Op woensdag 14 maart 2007 12:38 schreef Citronella het volgende:
[..]
Frans is handig om toeristen de weg naar de koffieshop te wijzen, jeweets!
ok..half uurtje dan...quote:Op woensdag 14 maart 2007 12:39 schreef OA het volgende:
Ik ga trouwens even naar buiten, heb nu pauze!
Als ik terug kom wil ik niet weer een kwartier nodig hebben om alles weer up to date te krijgen...![]()
DUS EEB BEETJE RUSTIG AAN JULLIE, GA OOK MAAR PAUZEREN OFZO....![]()
![]()
Ruikt hendig fris!quote:
Citroenkoffie?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |