quote:
Ik zweer dat ik iedere dag koffie zal drinken:
ik zal nooit of te nimmer koffie afkraken:
ik zal iedere dag op z'n minst 10 posts posten in dit topic:
bij slecht gedrag zal ik 10x het "Wees Gekoffied" opschrijven:
ik zweer bij deze dat ik te allen tijde zal; trachten het werkwoord Koffiën te bezigen waar dit mogelijk is!
Ik zal ooit eens in mijn leven een Starbucks bezoeken
quote:Op zondag 18 maart 2007 20:03 schreef juon_jacket1 het volgende:
ok komt ie....
BIJ DEZE NODIG JULLIE UIT OM BINNENKORT, BIJ MIJ J-J, TE KOMEN RACLETTEN. VOOR DEGENE DIE HET NIET LUSTEN KAN ER EEN ALTERNATIEF GEVONDEN
WORDEN. EER-IC HEEFT AANGEBODEN OM DAN "FLAN" TE MAKEN ALS TOETJE...ANDERE SUGGESTIES VOOR VOORGERECHTEN /NAGERECHTEN ZIJN UITGERAARD WELKOM.
TIJD EN PLAATS NOG NADER TE BEPALEN. PARTNERS ZIJN NATUURLIJK WELKOM, WEL FF VAN TE VOREN MELDEN....
![]()
![]()
![]()
tegen de tijd dat er een echte afspraak gemaakt wordt, stuur ik julle mijn adres+telefoon nummer per mail
Nee joh.. die is nog niet terug...quote:Op dinsdag 20 maart 2007 11:22 schreef Papierversnipperaar het volgende:
En een nieuwe.(en ook weer een nieuwe
) Was J-J al weer terug?
veel tijdquote:Op dinsdag 20 maart 2007 11:24 schreef OA het volgende:
[..]
Nee joh.. die is nog niet terug...![]()
Boodschappen doen, naar het CWI.... het is wel een vrouw hoor... die moet je de tijd gunnen voor zulke dingen....![]()
![]()
Geen idee, heb hem gewoon van de Wiki gekopieerdquote:Op dinsdag 20 maart 2007 11:27 schreef eer-ik het volgende:
wat is er met de OP gebeurd eigenlijk...
er zitten in een keer allemaal witte strepen doorheen
Ja ja, ik weet het. Maar ik gun haar zo een nieuw topic.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 11:24 schreef OA het volgende:
[..]
Nee joh.. die is nog niet terug...![]()
Boodschappen doen, naar het CWI.... het is wel een vrouw hoor... die moet je de tijd gunnen voor zulke dingen....![]()
![]()
Wil je eens proberen om 'm te kopieren van m'n site?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 11:28 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Geen idee, heb hem gewoon van de Wiki gekopieerd
Idd, kan ie vanmiddag weer open!quote:Op dinsdag 20 maart 2007 11:34 schreef eer-ik het volgende:
JJ, maak nu #16 aan dan..
Nu kan het nog, boem flikkert 'm wel dicht dan, en opent 'm weer wanneer het nodig is
Maak maar een nieuwe deel 15, doe ik deze wel dichtquote:
Heb je 't al geprobeerd boem?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 11:36 schreef boem-dikkie het volgende:
Maak ik hier deel 16 van en die doen we dan vanmiddag open![]()
Dat mag JJ doen in de nieuwe deel 15quote:
Met je muis, vanaf [img] tot helemaal beneden slepen.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 11:37 schreef juon_jacket1 het volgende:
ok.......hoe krijg ik de OP meegesleept....
![]()
Ik ook gestemt. Je bent net te laat terug.quote:
wordt dat ook deel 15?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 11:37 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Dat mag JJ doen in de nieuwe deel 15![]()
Hier verander ik de TT in #16 en die flikker ik weer open als de andere deel 15 vol is.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 11:38 schreef eer-ik het volgende:
[..]
wordt dat ook deel 15?
En dit een baggertopic? ()
ohhh..dacht dat het heel wat moeielijker was....quote:Op dinsdag 20 maart 2007 11:38 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Met je muis, vanaf [img] tot helemaal beneden slepen.
En dan druk je op ctrl+c of je doet rechtermuisknop -> kopieren,
dan open je een nieuw topic, en doe je ctrl+v of rechtermuisknop --> plakken
Ok, prima.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 11:39 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Hier verander ik de TT in #16 en die flikker ik weer open als de andere deel 15 vol is.
nou hup een nieuwe, dan kan deze dichtquote:Op dinsdag 20 maart 2007 11:41 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ohhh..dacht dat het heel wat moeielijker was....![]()
Nee joh, het is stiekem heel simpelquote:Op dinsdag 20 maart 2007 11:41 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ohhh..dacht dat het heel wat moeielijker was....![]()
Dan moet je wel weer een handeling verrichten, en echt nieuw is het ook niet hequote:Op dinsdag 20 maart 2007 14:19 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Is een verwisselbaar filter van papier of textiel een idee?![]()
Weet je zeker dat je geen TU opleiding wil doen? Werkbouwtuig ofzoquote:Op dinsdag 20 maart 2007 14:14 schreef eer-ik het volgende:
[..]
schoongespoeld he...
schuifje wat opengaat onderaan het filter, en dan valt dat in een reservoir, waar je toch zeker 40 keer mee moet kunnen doen
was zodat ik mijn eigen topic kon openen.....quote:Op dinsdag 20 maart 2007 14:23 schreef erkel het volgende:
Huh![]()
Ik dacht al, 35 posts
Dat doen jullie snel, maar is al eens eerder open geweest dus
En dan hebben wij op het werk ook nog eens de INKoffiequote:Op dinsdag 20 maart 2007 14:09 schreef OA het volgende:
Het is Fokoffie (c) OA![]()
het gaat wel heel erg snel nu allemaal, kan het nauwelijks meer volgen......![]()
welkom...quote:Op dinsdag 20 maart 2007 14:23 schreef cablegunmaster het volgende:
Ik zweer dat ik iedere dag koffie zal drinken:
ik zal nooit of te nimmer koffie afkraken:
ik zal iedere dag op z'n minst 10 posts posten in dit topic:
bij slecht gedrag zal ik 10x het "Wees Gekoffied" opschrijven:
ik zweer bij deze dat ik te allen tijde zal; trachten het werkwoord Koffiën te bezigen waar dit mogelijk is!
Ik zal ooit eens in mijn leven een Starbucks bezoeken
ok .... nu nog een bak koffie?
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 14:18 schreef juon_jacket1 het volgende:
[quote]...ZO PRATEN WE NIET OVER VROUWEN....
!!!!!
Als ik rare dingen moet bedenken om verscheidene zaken op te lossen vind ik het prima, maar het uitwerken begin ik niet aanquote:Op dinsdag 20 maart 2007 14:23 schreef MPG het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je geen TU opleiding wil doen? Werkbouwtuig ofzo?
wat heb je tegen mh?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 11:31 schreef OA het volgende:
Mensen, in deeltje 14 staat een Koffie-poll...![]()
Die is hier te vinden.
Ook al is het topic al dicht, stemmen is nog mogelijk...![]()
Wegens het enorme animo, heb ik trouwens besloten dat het tot het einde van deze dag (20-03) mogelijk is om uw voorkeursstem uit te brengen...![]()
Daarna gaat de stembus dus op slot...![]()
Tussenstand tot nu toe:DE: 73% ![]()
MH: 9% ![]()
Senseo: 9% ![]()
Nescafé: 9% ![]()
Dit was eerst deel 15...quote:Op dinsdag 20 maart 2007 14:23 schreef erkel het volgende:
Huh![]()
Ik dacht al, 35 posts
Dat doen jullie snel, maar is al eens eerder open geweest dus
En links en rechts zijn er wat entertjes en spaties te veel of te weinigquote:Op dinsdag 20 maart 2007 11:28 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Geen idee, heb hem gewoon van de Wiki gekopieerd
Haha, ok zit wat in.. Bedenken is indd leuker dan wiskundig onderbouwenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 14:25 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Als ik rare dingen moet bedenken om verscheidene zaken op te lossen vind ik het prima, maar het uitwerken begin ik niet aan
Mij te technisch
Op zich niet tegen de koffie, maar ik vind het niet lekker...quote:
goed bezig, goed bezig.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 14:26 schreef cablegunmaster het volgende:
ik lees tenminste de begin postalles doorlezen dan reageren en daarna stom reageren als je perongeluk iets hebt overgelezen ^^ zo werkt het toch?:P
ik merk het....quote:Op dinsdag 20 maart 2007 14:26 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
ik zal strijdend ten onder gaan!
precies.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 14:27 schreef MPG het volgende:
[..]
Haha, ok zit wat in.. Bedenken is indd leuker dan wiskundig onderbouwen
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 14:26 schreef BrandX het volgende:
[..]
En links en rechts zijn er wat entertjes en spaties te veel of te weinig![]()
Voorbeeldige nieuwkomer!quote:Op dinsdag 20 maart 2007 14:26 schreef cablegunmaster het volgende:
ik lees tenminste de begin postalles doorlezen dan reageren en daarna stom reageren als je perongeluk iets hebt overgelezen ^^ zo werkt het toch?:P
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 14:24 schreef juon_jacket1 het volgende:
was zodat ik mijn eigen topic kon openen.....![]()
De mods hier zijn wel behulpzaamquote:Op dinsdag 20 maart 2007 14:25 schreef OA het volgende:
Dit was eerst deel 15....
Toen werd JJ de kans geboden deel 16 te openen en die zou dan meteen op slot gaan totdat het zover was om het weer te openen...![]()
Toen is er gekozen voor een omslachtige weg...
Namelijk: deel 15 dichtgooien, hernoemen naar deel 16...![]()
Deel 16, geopend door JJ, open laten en hernoemen naar deel 15...![]()
Dan heb je het veel te lang niet gedronken. MH heeft een kwaliteitsspurt gemaakt.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 14:27 schreef OA het volgende:
[..]
Op zich niet tegen de koffie, maar ik vind het niet lekker...
Doe jij dat wel dan trouwens?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 14:27 schreef MPG het volgende:
[..]
Haha, ok zit wat in.. Bedenken is indd leuker dan wiskundig onderbouwen
jaja..we gaan razendsnel....quote:Op dinsdag 20 maart 2007 14:28 schreef cablegunmaster het volgende:
wow dan let je even niet op staan er 4 berichten bij Stelletje fokkersmag ik niet eens mee praten ^^
acheerst een bakje koffie daarna piano les en nog meer fok ^^
had je ook wel lief gevonden als je DE had gestemd, maar nu heb je de bonusquote:Op dinsdag 20 maart 2007 14:27 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ik merk het....![]()
heb trouwns voor Senseo gestemd.....vind je me dan toch nog lief...![]()
Kan je een monster opsturenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 14:28 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dan heb je het veel te lang niet gedronken. MH heeft een kwaliteitsspurt gemaakt.![]()
Wel TU, maar geen werkbouwtuig (werktuigbouwkunde), ik doe Elektrotechniekquote:Op dinsdag 20 maart 2007 14:28 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Doe jij dat wel dan trouwens?
die opleiding?
wellicht dat het al een keer gevallen is hoor, maar ik onthou ook niet alles
Ja, er klopt geen reet van..quote:Op dinsdag 20 maart 2007 14:26 schreef BrandX het volgende:
[..]
En links en rechts zijn er wat entertjes en spaties te veel of te weinig![]()
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 14:29 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
had je ook wel lief gevonden als je DE had gestemd, maar nu heb je de bonus![]()
![]()
![]()
quote:
lukt je aardid dan he....?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 14:30 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]moet wat doen he om mn fans te behouden
![]()
Ik kan soms heel lief zijnquote:Op dinsdag 20 maart 2007 14:26 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
...je weet het wel te brengen.....
![]()
Ok.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 14:30 schreef MPG het volgende:
[..]
Wel TU, maar geen werkbouwtuig (werktuigbouwkunde), ik doe Elektrotechniek
Hij deed het ook goed, maar tot 2 keer aan toe staan er allerlei strepen doorheen.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 14:31 schreef MPG het volgende:
ik wou net zeggen, ik heb gister niet voor niets lopen te zwoegen om die wiki perfect te krijgen
Zeker een prima opleiding, en ja we moeten ook echt dingen ontwikkelen. In de bachelor nog niet voor het echie, maar in de master ga je daadwerkelijk ontwerpen voor (latere) industriële toepassing.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 14:31 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ok.
prima opleiding toch
Alleen mijn ding niet.
Moet je ook echt dingen ontwikkelen enzo?
ik heb geen pcquote:Op dinsdag 20 maart 2007 14:32 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik doe ICTik maak wel een netwerk koffiezet apparaat die je kunt aansturen via je pc
![]()
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 14:30 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]moet wat doen he om mn fans te behouden
![]()
dan hebben we bij deze iemand voor de afstandsbediening te makenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 14:32 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik doe ICTik maak wel een netwerk koffiezet apparaat die je kunt aansturen via je pc
![]()
persona non grataquote:Op dinsdag 20 maart 2007 14:33 schreef erkel het volgende:
[..]
In ONZ ben je persona non grata? sinds je moderatorschap
?
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 14:33 schreef MPG het volgende:
[..]
dan hebben we bij deze iemand voor de afstandsbediening te maken
Wat voor dingen moet ik aan denken dan?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 14:32 schreef MPG het volgende:
[..]
Zeker een prima opleiding, en ja we moeten ook echt dingen ontwikkelen. In de bachelor nog niet voor het echie, maar in de master ga je daadwerkelijk ontwerpen voor (latere) industriële toepassing.
Bluetooth ?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 14:33 schreef MPG het volgende:
[..]
dan hebben we bij deze iemand voor de afstandsbediening te maken
Ik ben meer het project-managers typequote:Op dinsdag 20 maart 2007 14:32 schreef boem-dikkie het volgende:
![]()
Kom eerst maar aan met een Technisch en Functioneel ontwerp en planningenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 14:34 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik ben meer het project-managers type(doet belangrijk maar kan eigenlijk nix goed)
![]()
Zal ik jullie vertellen wat je moet doen?![]()
soort van uitvoerderquote:Op dinsdag 20 maart 2007 14:34 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik ben meer het project-managers type(doet belangrijk maar kan eigenlijk nix goed)
![]()
Zal ik jullie vertellen wat je moet doen?![]()
persona non grataquote:Op dinsdag 20 maart 2007 14:34 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
persona non grata? Ik was al geminderd met baggeren, dus daar is niks aan veranderd
![]()
Oh je bedoeld verraad achtigquote:Op dinsdag 20 maart 2007 14:35 schreef erkel het volgende:
[..]
persona non grata
Hulde! maar baggeren is soms ook leuk![]()
Verkapt post opkrikken en ondertussen gezellig kleppenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 14:36 schreef eer-ik het volgende:
een SC is toch gewoon verkapt baggeren...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |