Kop op, na je 75-ste word je vanzelf weer kinds!quote:Op dinsdag 20 maart 2007 14:00 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
welkom bij de "volwassen-club"....![]()
maar eigenlijk wil ik helemaal niet volwassen zijn....![]()
MET afstandsbediening....quote:Op dinsdag 20 maart 2007 14:00 schreef MPG het volgende:
ik ben van 1985
Wat vinden we trouwens van deze machine:
[afbeelding]
*nieuwsgierig is... klikje doetquote:Op dinsdag 20 maart 2007 14:02 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
....idd...maar als je op mijn actieve topics had gelezen, had je kunnen zien dat die mijn voorkeur niet heeft...
![]()
OMG.....wat heb ik nu gezegd....![]()
ben ik eigenlijk altijd al gebleven , alleen doe ik soms net alsof ik volwassen ben...quote:Op dinsdag 20 maart 2007 14:02 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Kop op, na je 75-ste word je vanzelf weer kinds!![]()
![]()
![]()
vandaar ook je usernamequote:Op dinsdag 20 maart 2007 14:02 schreef MPG het volgende:
[..]
dat ben ik ja... Marc voor vrienden
goed naar de url gekeken
Ik ben heelquote:Op dinsdag 20 maart 2007 14:02 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
....idd...maar als je op mijn actieve topics had gelezen, had je kunnen zien dat die mijn voorkeur niet heeft...
![]()
ge-edit, kijk nog maar eens naar het plaatjequote:
precies...quote:Op dinsdag 20 maart 2007 14:05 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik ben heelnieuwsgierig naar je voorkeuren,
maar we zijn helaas met koffie
bezig.
Ik ben dus de jongstequote:Op dinsdag 20 maart 2007 14:04 schreef OA het volgende:
Even voor de duidelijkheid een overzichtje gemaakt van wat tot nu toe bekend is:![]()
Buzzer: 1969
Papier: 1970
BrandX: 1971
JJ: 1972
OA: 1982
Eer-ik: 1984
MPG: 1985
Boem : 1988
Ik lees pas net dat het mijn post betreft waar je op antwoordquote:Op dinsdag 20 maart 2007 14:02 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
![]()
kan alweer ! sorryquote:Op dinsdag 20 maart 2007 14:06 schreef OA het volgende:
Probeer ik m'n post te editten, krijg ik te zien dat dat niet mogelijk is omdat de reactie door een mod is gesloten...![]()
Boem:![]()
dat plaatje heb ik zonet ff gevisio-dquote:Op dinsdag 20 maart 2007 14:04 schreef eer-ik het volgende:
[..]
vandaar ook je username
Moge erik![]()
Maar goed, betekent dat dat jij die gepaint hebt?
Dat plaatje?
of ergens anders in gemaakt uiteraard
Mooi schema.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 14:00 schreef MPG het volgende:
ik ben van 1985
Wat vinden we trouwens van deze machine:
[afbeelding]
En jullie van mijquote:Op dinsdag 20 maart 2007 14:06 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
nix mis mee toch..kun je een hoop van ons leren....![]()
staat in de planning voor rev-2quote:Op dinsdag 20 maart 2007 14:07 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Mooi schema.Heb je al nagedacht over het koffie-filter-verwissel-mechanisme?
![]()
Filter van plastic, liever nog van geanodiseerd aluminiumquote:Op dinsdag 20 maart 2007 14:07 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Mooi schema.Heb je al nagedacht over het koffie-filter-verwissel-mechanisme?
![]()
zo te zien moeten we snel met een lekkere koffie komen....quote:Op dinsdag 20 maart 2007 14:06 schreef OA het volgende:
Probeer ik m'n post te editten, krijg ik te zien dat dat niet mogelijk is omdat de reactie door een mod is gesloten...d
Boem:![]()
ik ook niet....quote:Op dinsdag 20 maart 2007 14:09 schreef OA het volgende:
Het is Fokoffie (c) OA![]()
het gaat wel heel erg snel nu allemaal, kan het nauwelijks meer volgen......![]()
dan moet de ouwe drab nog steeds eruit gehaald wordenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 14:09 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Filter van plastic, liever nog van geanodiseerd aluminiumwat na het zetten van een kan koffie automatisch gereinigd wordt
how about that
Ik denk dat ik de hele handel maar ga uitprinten,quote:Op dinsdag 20 maart 2007 14:09 schreef OA het volgende:
Het is Fokoffie (c) OA![]()
het gaat wel heel erg snel nu allemaal, kan het nauwelijks meer volgen......![]()
schoongespoeld he...quote:Op dinsdag 20 maart 2007 14:12 schreef MPG het volgende:
[..]
dan moet de ouwe drab nog steeds eruit gehaald wordenmechanisme voor fixen
Laten we hier ook maar een boek van uitbrengenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 14:14 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik denk dat ik de hele handel maar ga uitprinten,anders volg ik het ook niet meer.
![]()
WE WORDEN BEROEMD EN RIJK.....quote:Op dinsdag 20 maart 2007 14:15 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Laten we hier ook maar een boek van uitbrengen
Heb je geen telefoon met camera, bluetooth op je pc en tinypicquote:Op dinsdag 20 maart 2007 14:17 schreef boem-dikkie het volgende:
Heb trouwens een logo geschetst, heb hier alleen paint dus ik maak hem thuis wel even op de pc in adobe Illustrator![]()
geen bluetooth op mn pc hier en toevallig ook geen kabel bij mequote:Op dinsdag 20 maart 2007 14:17 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Heb je geen telefoon met camera, bluetooth op je pc en tinypic
Hebben we vast een preview
wie o wie....quote:Op dinsdag 20 maart 2007 14:17 schreef eer-ik het volgende:
idd
Is die OP nou al gefixed eigenlijk...
Is een verwisselbaar filter van papier of textiel een idee?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 14:14 schreef eer-ik het volgende:
[..]
schoongespoeld he...
schuifje wat opengaat onderaan het filter, en dan valt dat in een reservoir, waar je toch zeker 40 keer mee moet kunnen doen
textiel is milieu vriendelijker...quote:Op dinsdag 20 maart 2007 14:19 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Is een verwisselbaar filter van papier of textiel een idee?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |