De OP staat hierquote:Op zondag 18 maart 2007 20:03 schreef juon_jacket1 het volgende:
ok komt ie....
BIJ DEZE NODIG JULLIE UIT OM BINNENKORT, BIJ MIJ J-J, TE KOMEN RACLETTEN. VOOR DEGENE DIE HET NIET LUSTEN KAN ER EEN ALTERNATIEF GEVONDEN WORDEN. EER-IC HEEFT AANGEBODEN OM DAN "FLAN" TE MAKEN ALS TOETJE...ANDERE SUGGESTIES VOOR VOORGERECHTEN /NAGERECHTEN ZIJN UITGERAARD WELKOM. TIJD EN PLAATS NOG NADER TE BEPALEN. PARTNERS ZIJN NATUURLIJK WELKOM, WEL FF VAN TE VOREN MELDEN....![]()
![]()
tegen de tijd dat er een echte afspraak gemaakt wordt, stuur ik julle mijn adres+telefoon nummer per mail
Sorry..quote:Op zondag 18 maart 2007 23:13 schreef juon_jacket1 het volgende:
ja...leuk......ben ik ff weg...kids in bed doen...was ophangen.....is er een nieuwe weer gemaakt....
![]()
ik ben vervloekt....ik geef het op....![]()
quote:Op zondag 18 maart 2007 23:12 schreef OA het volgende:
Hier verder dus!!![]()
Inspiratie voor TT is uiteraard gewekt door BrandX![]()
Ik voel me uiteraard vereerd om de eerste KOFFIE SC - nieuwe stijl te hebben geopend!!!![]()
![]()
wil op zich wel een koffiemeet bij starbucks, maar hoe kunnen we dan achter de douane komen...quote:Op zondag 18 maart 2007 22:59 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
koffiet=meet daar organiseren....?....![]()
![]()
als koffi verslafden moeten we dat wel voor over hebben toch...?![]()
Ik ken nog wel iemand bij de beveiliging...quote:Op zondag 18 maart 2007 23:17 schreef BrandX het volgende:
[..]
Ik voel me ook vereerd!
[..]
wil op zich wel een koffiemeet bij starbucks, maar hoe kunnen we dan achter de douane komen...![]()
![]()
quote:Op zondag 18 maart 2007 23:18 schreef OA het volgende:
[..]
Ik ken nog wel iemand bij de beveiliging...![]()
Je bent gewoon vertegenwoordigd in de OP hoor!quote:Op zondag 18 maart 2007 23:17 schreef Sander170 het volgende:
Shit nu ben ik ook uit de OP.![]()
Starbucks moet in NL komen vind ik.![]()
quote:Op zondag 18 maart 2007 12:39 schreef eer-ik het volgende:
bandje?
idd..is wel k*t.....oplossing:quote:wil op zich wel een koffiemeet bij starbucks, maar hoe kunnen we dan achter de douane komen...
Ja mijn logo, maar me naam ontbreekt wel.quote:Op zondag 18 maart 2007 23:20 schreef OA het volgende:
[..]
Je bent gewoon vertegenwoordigd in de OP hoor!![]()
Kijk maar eens goed!![]()
slaap lekker.....quote:Op zondag 18 maart 2007 23:22 schreef OA het volgende:
Ik ga trouwens m'n bed opzoeken!![]()
Morgen, 05:15 wekker...... vriendin eruit...
... nog even verder slapen... 06:30 weer de wekker...
en uit bed...
![]()
Tot morgen met een bak sterke leut in den hand!!![]()
Das gemeen ja...quote:Op zondag 18 maart 2007 23:20 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
idd..is wel k*t.....oplossing:
van de zomer ga ik naar Moorea (Franse Polynesie...volgens mij heb ik dat al gezegd....), als jullie mij nou komen uitzwaaien....
..drink ik dan namens jullie een overheerlijk Starbucks Coffee....
![]()
![]()
of ben ik nu een beetje gemeen.....![]()
maar WIJ weten wel wie je bent....is dat dan niet genoeg....quote:Op zondag 18 maart 2007 23:22 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Ja mijn logo, maar me naam ontbreekt wel.![]()
trusten en tot morgenquote:Op zondag 18 maart 2007 23:22 schreef OA het volgende:
Ik ga trouwens m'n bed opzoeken!![]()
Morgen, 05:15 wekker...... vriendin eruit...
... nog even verder slapen... 06:30 weer de wekker...
en uit bed...
![]()
Tot morgen met een bak sterke leut in den hand!!![]()
Nee, mijn eer mis ik nu.quote:Op zondag 18 maart 2007 23:24 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
maar WIJ weten wel wie je bent....is dat dan niet genoeg....?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |