is goed..tot strkjes....quote:Op zondag 18 maart 2007 20:17 schreef eer-ik het volgende:
mensen, ik ga weer even mijn zondag avond ritueel plegen, spreek jullie vanavond wel weer
dat blijkt wel weerquote:Op zondag 18 maart 2007 20:18 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ach ja...wij vrouwen zijn gewoon sneller....![]()
Dat die er nog niet in staatquote:Op zondag 18 maart 2007 20:57 schreef OA het volgende:
Eer-ik: nog een linkje voor in de OP...
De wikibijdrage over koffie!![]()
quote:Op zondag 18 maart 2007 21:38 schreef MPG het volgende:
Tis zo rustig hier, ik denk dat ik maar es een bakkie ga doen
Avond.quote:Op zondag 18 maart 2007 22:19 schreef Sander170 het volgende:
Goedeavond iedereen.![]()
Koffie verslaafde Sander is er weer.![]()
As a result.... MPG, 5x een Wees-gekoffied, foutloos gespeld, aub!!quote:Op zondag 18 maart 2007 21:51 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Dan ik
Hier in het Koffie topic blieven wij geen verkeerd gebruik van de Nederlandsche taal.![]()
Heel hartelijk bedankt.quote:Op zondag 18 maart 2007 22:33 schreef OA het volgende:
[..]
Avond.![]()
Zoals een stuk of tig posts hierboven al vermeld... je UI is dit topic waardig!![]()
![]()
![]()
Voer jij jouw werkwoord "koffiën" ook door irl??quote:Op zondag 18 maart 2007 22:37 schreef BrandX het volgende:
Lol, MPG mag alweer aan de Wees-gekoffied!![]()
naaa....lijkt meer op een "bier-Avatar"...quote:Op zondag 18 maart 2007 22:40 schreef Sander170 het volgende:
Deze vond ik ook wel wat als UI / Avatar:
[afbeelding]
![]()
Hoe kom je nou weer bij bier huhquote:Op zondag 18 maart 2007 22:41 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
naaa....lijkt meer op een "bier-Avatar"...![]()
ja duh...ik snap wel dat het over koffie gaat...quote:Op zondag 18 maart 2007 22:42 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Hoe kom je nou weer bij bier huh![]()
Er staat ook Coffee en bier is niet warm.
Kom mooi uit ik lust ook graag bier.quote:Op zondag 18 maart 2007 22:44 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ja duh...ik snap wel dat het over koffie gaat.....maar als je em ff snel bekijkt is het net alsof ie over gaat..de kleuren en zo...
..shnappie....?
![]()
Alvast feli!!quote:Op zondag 18 maart 2007 22:45 schreef juon_jacket1 het volgende:
jongens...zijn jullie er wel van bewust dat jullie vanavond getuigen zullen zijn van mijn 3000e post....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 18 maart 2007 22:45 schreef juon_jacket1 het volgende:
jongens...zijn jullie er wel van bewust dat jullie vanavond getuigen zullen zijn van mijn 3000e post....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 18 maart 2007 22:39 schreef OA het volgende:
[..]
Voer jij jouw werkwoord "koffiën" ook door irl??![]()
quote:Op zondag 18 maart 2007 22:52 schreef BrandX het volgende:
[..]
eh...
heb mezelf er gisteren wel op betrapt ja...
Het was frisjes buiten bij de CPC loop, en ik zei: kom, laten we even gaan koffiën, worden we vanzelf weer warm...
![]()
![]()
![]()
![]()
Want warm werden we!![]()
Potverdriedubbeltjes, hier val ik door de mand met mijn Limburgse afkomst. Nou ja, hoewel het in correct Nederlands "believen" behoort te zijn, zal ik u allen verblijden met een vijfvoudig wees-gekoffied:quote:Op zondag 18 maart 2007 21:51 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Dan ik
Hier in het Koffie topic blieven wij geen verkeerd gebruik van de Nederlandse taal.![]()
Alleen als we Starbucks ook meer gaan gebruiken hier.quote:Op zondag 18 maart 2007 22:57 schreef juon_jacket1 het volgende:
ok...laten afgspreken dat we voortaan het werkwoord "koffieen" zo vaak mogelijk gaan gebruiken.......want oefening baart kunst...
![]()
En het moet per 1 januari worden opgenomen in de Dikke van Dalen én Het Groene Boekje!quote:Op zondag 18 maart 2007 22:57 schreef juon_jacket1 het volgende:
ok...laten afgspreken dat we voortaan het werkwoord "koffieen" zo vaak mogelijk gaan gebruiken.......want oefening baart kunst...
![]()
Goed plan, ik wil graag verder koffieën in een door JJ geopend topicquote:Op zondag 18 maart 2007 22:57 schreef OA het volgende:
@J_J: wil jij nog een keer een nieuw deel openen?
Als je nu alvast eea voorbereidt, lukt het misschien!![]()
Nog 6 posts namelijk!![]()
koffiet=meet daar organiseren....?....quote:Op zondag 18 maart 2007 22:56 schreef Sander170 het volgende:
Starbucks wil ik hier in NL gaan drinken.![]()
[afbeelding]
quote:Op zondag 18 maart 2007 22:54 schreef OA het volgende:
[..]
![]()
Ik heb het vanochtend voor het eerst toegepast.
M'n schoonouders waren op de koffie, dus zei ik: "zullen we eens lekker koffiën?"![]()
Ze keken alsof ze water zagen branden...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |