Sterker nog, het zit er al inquote:Op zondag 18 maart 2007 17:48 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
doe je de kruidenboter al op de stokbrood als ie in de oven gaat....![]()
ik zal maar mijn mond houden over de smaak van Nederlanders....quote:Op zondag 18 maart 2007 17:50 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Sterker nog, het zit er al in
Het stokbrood is gesneden zeg maar, niet helemaal door, met kruidenboter ertussen, gooi dat in de oven, en het trekt echt in het brood
Topspul, kost 35 cent bij de supermarkt (ligt in de vriezer)
quote:Op zondag 18 maart 2007 17:50 schreef OA het volgende:
Tot straks!![]()
Deze komt wel vol vanavond, ik heb er vertrouwen in!![]()
Ik ook, we zijn weer lekker op dreefquote:Op zondag 18 maart 2007 17:50 schreef OA het volgende:
Tot straks!![]()
Deze komt wel vol vanavond, ik heb er vertrouwen in!![]()
Goed plan...quote:Op zondag 18 maart 2007 17:34 schreef OA het volgende:
[..]
Daar is al eerder over gesproken een aantal deeltjes terug!![]()
Met z'n allen het huis van JJ op z'n kop zetten... Eten bij JJ![]()
Oh, maar dit kán je niet vies vinden...quote:Op zondag 18 maart 2007 17:51 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ik zal maar mijn mond houden over de smaak van Nederlanders.......maar ach als je het maar lekker vindt....
![]()
ik zeg niet dat het niet lekker is....quote:Op zondag 18 maart 2007 17:52 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Oh, maar dit kán je niet vies vinden...
Zal dalijk even een fototje maken
Nee, daar moet ik je gelijk in geven.quote:Op zondag 18 maart 2007 17:53 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ik zeg niet dat het niet lekker is.......maar ik vind het stokbrood hier niet echt naar stokbrood smaken....
kom maar op met je foto's...
![]()
Cool! Wie wat waar wanneer? Of moet ik dan ergens terug gaan lezenquote:
de wat moet je ff terug lezen idd (vorige topic...) de waar...lijkt me duidelijk...quote:Op zondag 18 maart 2007 17:58 schreef MPG het volgende:
[..]
Cool! Wie wat waar wanneer? Of moet ik dan ergens terug gaan lezen![]()
en vriend en ik (hij is ook Frans) praten er vaak over om een echte Franse bakkerij in Nederland te openen....quote:Op zondag 18 maart 2007 17:55 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Nee, daar moet ik je gelijk in geven.
Weet je, ik had laatst, (zaterdag) een set croissantjes gehaald bij de hoogvliet, en ik dacht echt:
Verschrikkelijk lekker waren die.
En dat, terwijl je in nederland eigenlijk geen fatsoenlijke krozant kan halen, alles is hier echt van karton ofzo
Meestal zijn ze niet te douwen die dingen hier...
oh ja...!!!! en de wie..tja.....ons koffie-club natuurlijk...quote:Op zondag 18 maart 2007 17:58 schreef MPG het volgende:
[..]
Cool! Wie wat waar wanneer? Of moet ik dan ergens terug gaan lezen![]()
Heb net een aantal deeltjes doorlopen.. (wilde een likje postenquote:Op zondag 18 maart 2007 18:00 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
de wat moet je ff terug lezen idd (vorige topic...) de waar...lijkt me duidelijk.....de wanneer moet nog afgesproken worden...duseuhhh...iemand een voorstel....
?
* klant 1 meldt...quote:Op zondag 18 maart 2007 18:01 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
en vriend en ik (hij is ook Frans) praten er vaak over om een echte Franse bakkerij in Nederland te openen....![]()
...vlgens mij kan het zeker lopen...
![]()
PSV-Ajax..quote:Op zondag 18 maart 2007 18:45 schreef OA het volgende:
Ik hou niet van voetbal...maar Ajax - PSV...
1 - 5
![]()
morgen ff collega's + een vriend uitlachen...![]()
prutsers...![]()
Daar neem ik straks een bakkie op...![]()
had het goed voor me... verkeerd ingetypt...quote:Op zondag 18 maart 2007 18:48 schreef MPG het volgende:
[..]
PSV-Ajax..![]()
Wel geniaal dat PSV verloren heeft. Kan ik morgen tegen al die sjaggo gezichten aankijken
Hmm.. in 6,7,8 en 9 alleen een uitnodiging voor een cafe-latte gevonden... Was in deel 6...quote:Op zondag 18 maart 2007 18:03 schreef OA het volgende:
[..]
Heb net een aantal deeltjes doorlopen.. (wilde een likje posten) maar kon het zo snel niet vinden... succes dus met zoeken...
![]()
hij is vet.....quote:Op zondag 18 maart 2007 19:03 schreef eer-ik het volgende:
Effe aan gekloot, wat vinden jullie ervan...
moet er nog wat veranderd worden?
zal ik het dan maar zeggen....?quote:Op zondag 18 maart 2007 19:52 schreef MPG het volgende:
[..]
Hmm.. in 6,7,8 en 9 alleen een uitnodiging voor een cafe-latte gevonden... Was in deel 6...
(ja dit is ook een geheugensteun voor verder speurwerk mijnerzijds)
Graagquote:
hoe bedoel je 'overschot' aan posts?quote:Op zondag 18 maart 2007 19:57 schreef MPG het volgende:
[..]
Graag, alhoewel het geconcentreerd lezen van al die topics ook wat heeft brengt het overschot aan posts het onvermijdelijke probleem van "door de bomen het bos niet meer zien" met zich mee.
ik weet het..sorry....ik zie het altijd te laat...vergeef me...quote:Op zondag 18 maart 2007 20:06 schreef eer-ik het volgende:
je blijft zowel mijn echte, als username consequent verkeerd schrijven he...
Ok. thnx voor de info.. zo istie wel duidelijk jaquote:Op zondag 18 maart 2007 20:03 schreef juon_jacket1 het volgende:
ok komt ie....
BIJ DEZE NODIG JULLIE UIT OM BINNENKORT, BIJ MIJ J-J, TE KOMEN RACLETTEN. VOOR DEGENE DIE HET NIET LUSTEN KAN ER EEN ALTERNATIEF GEVONDEN WORDEN. EER-IC HEEFT AANGEBODEN OM DAN "FLAN" TE MAKEN ALS TOETJE...ANDERE SUGGESTIES VOOR VOORGERECHTEN /NAGERECHTEN ZIJN UITGERAARD WELKOM. TIJD EN PLAATS NOG NADER TE BEPALEN. PARTNERS ZIJN NATUURLIJK WELKOM, WEL FF VAN TE VOREN MELDEN....
![]()
![]()
![]()
tegen de tijd dat er een echte afspraak gemaakt wordt, stuur ik julle mijn adres+telefoon nummer per mail
tja dan moet je het wel lezen he....quote:Op zondag 18 maart 2007 20:06 schreef MPG het volgende:
ik heb er zojuist 4x300=1200 doorgelezen.... heel leuk, maar op een gegeven moment zie je door de bomen het bos niet meer en had je gewild dat er minder geouwehoerd werd...![]()
uiteraard juich ik het ouwehoeren in deze topicreeks meer dan toe, en wacht ik dus met smart op het antwoord van JJ
't is je vergeven meidquote:Op zondag 18 maart 2007 20:07 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ik weet het..sorry....ik zie het altijd te laat...vergeef me...![]()
Ik heb het ook maar even in de (vernieuwde) OP gezetquote:Op zondag 18 maart 2007 20:07 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
tja dan moet je het wel lezen he....![]()
quote:Op zondag 18 maart 2007 20:11 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
gelukkig.......was ff heel erg in paniek...
![]()
Hoeft ze geen weesgekoffied op te zeggenquote:
ja maar het is niet de bedoeling dat "iedereen" zich aangesproken gaat voelen...quote:Op zondag 18 maart 2007 20:10 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik heb het ook maar even in de (vernieuwde) OP gezet
Scheelt weer zoeken
jaloers....quote:Op zondag 18 maart 2007 20:12 schreef MPG het volgende:
[..]
Hoeft ze geen weesgekoffied op te zeggen?
Of moet je daarvoor een ernstigere zonde begaan?
Het betreft ook de Die-Hard-KOFFIE-SC-gangers toch....quote:Op zondag 18 maart 2007 20:13 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ja maar het is niet de bedoeling dat "iedereen" zich aangesproken gaat voelen...
maar het is wel cool...en het scheelt idd zoeken...![]()
Ik lees alles mee, alleen ben ik niet zo van het onthouden... oftewel, als ikiets weer wil weten moet ik het opzoekenquote:Op zondag 18 maart 2007 20:07 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
tja dan moet je het wel lezen he....![]()
Hmmm, daar zeg je me watquote:Op zondag 18 maart 2007 20:12 schreef MPG het volgende:
[..]
Hoeft ze geen weesgekoffied op te zeggen?
Of moet je daarvoor een ernstigere zonde begaan?
eigenlijk wel een beetje jaquote:
nee...dat niet.....quote:Op zondag 18 maart 2007 20:14 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik lees alles mee, alleen ben ik niet zo van het onthouden... oftewel, als ikiets weer wil weten moet ik het opzoeken
is goed..tot strkjes....quote:Op zondag 18 maart 2007 20:17 schreef eer-ik het volgende:
mensen, ik ga weer even mijn zondag avond ritueel plegen, spreek jullie vanavond wel weer
dat blijkt wel weerquote:Op zondag 18 maart 2007 20:18 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ach ja...wij vrouwen zijn gewoon sneller....![]()
Dat die er nog niet in staatquote:Op zondag 18 maart 2007 20:57 schreef OA het volgende:
Eer-ik: nog een linkje voor in de OP...
De wikibijdrage over koffie!![]()
quote:Op zondag 18 maart 2007 21:38 schreef MPG het volgende:
Tis zo rustig hier, ik denk dat ik maar es een bakkie ga doen
Avond.quote:Op zondag 18 maart 2007 22:19 schreef Sander170 het volgende:
Goedeavond iedereen.![]()
Koffie verslaafde Sander is er weer.![]()
As a result.... MPG, 5x een Wees-gekoffied, foutloos gespeld, aub!!quote:Op zondag 18 maart 2007 21:51 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Dan ik
Hier in het Koffie topic blieven wij geen verkeerd gebruik van de Nederlandsche taal.![]()
Heel hartelijk bedankt.quote:Op zondag 18 maart 2007 22:33 schreef OA het volgende:
[..]
Avond.![]()
Zoals een stuk of tig posts hierboven al vermeld... je UI is dit topic waardig!![]()
![]()
![]()
Voer jij jouw werkwoord "koffiën" ook door irl??quote:Op zondag 18 maart 2007 22:37 schreef BrandX het volgende:
Lol, MPG mag alweer aan de Wees-gekoffied!![]()
naaa....lijkt meer op een "bier-Avatar"...quote:Op zondag 18 maart 2007 22:40 schreef Sander170 het volgende:
Deze vond ik ook wel wat als UI / Avatar:
[afbeelding]
![]()
Hoe kom je nou weer bij bier huhquote:Op zondag 18 maart 2007 22:41 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
naaa....lijkt meer op een "bier-Avatar"...![]()
ja duh...ik snap wel dat het over koffie gaat...quote:Op zondag 18 maart 2007 22:42 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Hoe kom je nou weer bij bier huh![]()
Er staat ook Coffee en bier is niet warm.
Kom mooi uit ik lust ook graag bier.quote:Op zondag 18 maart 2007 22:44 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ja duh...ik snap wel dat het over koffie gaat.....maar als je em ff snel bekijkt is het net alsof ie over gaat..de kleuren en zo...
..shnappie....?
![]()
Alvast feli!!quote:Op zondag 18 maart 2007 22:45 schreef juon_jacket1 het volgende:
jongens...zijn jullie er wel van bewust dat jullie vanavond getuigen zullen zijn van mijn 3000e post....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 18 maart 2007 22:45 schreef juon_jacket1 het volgende:
jongens...zijn jullie er wel van bewust dat jullie vanavond getuigen zullen zijn van mijn 3000e post....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 18 maart 2007 22:39 schreef OA het volgende:
[..]
Voer jij jouw werkwoord "koffiën" ook door irl??![]()
quote:Op zondag 18 maart 2007 22:52 schreef BrandX het volgende:
[..]
eh...
heb mezelf er gisteren wel op betrapt ja...
Het was frisjes buiten bij de CPC loop, en ik zei: kom, laten we even gaan koffiën, worden we vanzelf weer warm...
![]()
![]()
![]()
![]()
Want warm werden we!![]()
Potverdriedubbeltjes, hier val ik door de mand met mijn Limburgse afkomst. Nou ja, hoewel het in correct Nederlands "believen" behoort te zijn, zal ik u allen verblijden met een vijfvoudig wees-gekoffied:quote:Op zondag 18 maart 2007 21:51 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Dan ik
Hier in het Koffie topic blieven wij geen verkeerd gebruik van de Nederlandse taal.![]()
Alleen als we Starbucks ook meer gaan gebruiken hier.quote:Op zondag 18 maart 2007 22:57 schreef juon_jacket1 het volgende:
ok...laten afgspreken dat we voortaan het werkwoord "koffieen" zo vaak mogelijk gaan gebruiken.......want oefening baart kunst...
![]()
En het moet per 1 januari worden opgenomen in de Dikke van Dalen én Het Groene Boekje!quote:Op zondag 18 maart 2007 22:57 schreef juon_jacket1 het volgende:
ok...laten afgspreken dat we voortaan het werkwoord "koffieen" zo vaak mogelijk gaan gebruiken.......want oefening baart kunst...
![]()
Goed plan, ik wil graag verder koffieën in een door JJ geopend topicquote:Op zondag 18 maart 2007 22:57 schreef OA het volgende:
@J_J: wil jij nog een keer een nieuw deel openen?
Als je nu alvast eea voorbereidt, lukt het misschien!![]()
Nog 6 posts namelijk!![]()
koffiet=meet daar organiseren....?....quote:Op zondag 18 maart 2007 22:56 schreef Sander170 het volgende:
Starbucks wil ik hier in NL gaan drinken.![]()
[afbeelding]
quote:Op zondag 18 maart 2007 22:54 schreef OA het volgende:
[..]
![]()
Ik heb het vanochtend voor het eerst toegepast.
M'n schoonouders waren op de koffie, dus zei ik: "zullen we eens lekker koffiën?"![]()
Ze keken alsof ze water zagen branden...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |