De OP staat hierquote:Op zondag 18 maart 2007 20:03 schreef juon_jacket1 het volgende:
ok komt ie....
BIJ DEZE NODIG JULLIE UIT OM BINNENKORT, BIJ MIJ J-J, TE KOMEN RACLETTEN. VOOR DEGENE DIE HET NIET LUSTEN KAN ER EEN ALTERNATIEF GEVONDEN WORDEN. EER-IC HEEFT AANGEBODEN OM DAN "FLAN" TE MAKEN ALS TOETJE...ANDERE SUGGESTIES VOOR VOORGERECHTEN /NAGERECHTEN ZIJN UITGERAARD WELKOM. TIJD EN PLAATS NOG NADER TE BEPALEN. PARTNERS ZIJN NATUURLIJK WELKOM, WEL FF VAN TE VOREN MELDEN....![]()
![]()
tegen de tijd dat er een echte afspraak gemaakt wordt, stuur ik julle mijn adres+telefoon nummer per mail
Sorry..quote:Op zondag 18 maart 2007 23:13 schreef juon_jacket1 het volgende:
ja...leuk......ben ik ff weg...kids in bed doen...was ophangen.....is er een nieuwe weer gemaakt....
![]()
ik ben vervloekt....ik geef het op....![]()
quote:Op zondag 18 maart 2007 23:12 schreef OA het volgende:
Hier verder dus!!![]()
Inspiratie voor TT is uiteraard gewekt door BrandX![]()
Ik voel me uiteraard vereerd om de eerste KOFFIE SC - nieuwe stijl te hebben geopend!!!![]()
![]()
wil op zich wel een koffiemeet bij starbucks, maar hoe kunnen we dan achter de douane komen...quote:Op zondag 18 maart 2007 22:59 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
koffiet=meet daar organiseren....?....![]()
![]()
als koffi verslafden moeten we dat wel voor over hebben toch...?![]()
Ik ken nog wel iemand bij de beveiliging...quote:Op zondag 18 maart 2007 23:17 schreef BrandX het volgende:
[..]
Ik voel me ook vereerd!
[..]
wil op zich wel een koffiemeet bij starbucks, maar hoe kunnen we dan achter de douane komen...![]()
![]()
quote:Op zondag 18 maart 2007 23:18 schreef OA het volgende:
[..]
Ik ken nog wel iemand bij de beveiliging...![]()
Je bent gewoon vertegenwoordigd in de OP hoor!quote:Op zondag 18 maart 2007 23:17 schreef Sander170 het volgende:
Shit nu ben ik ook uit de OP.![]()
Starbucks moet in NL komen vind ik.![]()
quote:Op zondag 18 maart 2007 12:39 schreef eer-ik het volgende:
bandje?
idd..is wel k*t.....oplossing:quote:wil op zich wel een koffiemeet bij starbucks, maar hoe kunnen we dan achter de douane komen...
Ja mijn logo, maar me naam ontbreekt wel.quote:Op zondag 18 maart 2007 23:20 schreef OA het volgende:
[..]
Je bent gewoon vertegenwoordigd in de OP hoor!![]()
Kijk maar eens goed!![]()
slaap lekker.....quote:Op zondag 18 maart 2007 23:22 schreef OA het volgende:
Ik ga trouwens m'n bed opzoeken!![]()
Morgen, 05:15 wekker...... vriendin eruit...
... nog even verder slapen... 06:30 weer de wekker...
en uit bed...
![]()
Tot morgen met een bak sterke leut in den hand!!![]()
Das gemeen ja...quote:Op zondag 18 maart 2007 23:20 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
idd..is wel k*t.....oplossing:
van de zomer ga ik naar Moorea (Franse Polynesie...volgens mij heb ik dat al gezegd....), als jullie mij nou komen uitzwaaien....
..drink ik dan namens jullie een overheerlijk Starbucks Coffee....
![]()
![]()
of ben ik nu een beetje gemeen.....![]()
maar WIJ weten wel wie je bent....is dat dan niet genoeg....quote:Op zondag 18 maart 2007 23:22 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Ja mijn logo, maar me naam ontbreekt wel.![]()
trusten en tot morgenquote:Op zondag 18 maart 2007 23:22 schreef OA het volgende:
Ik ga trouwens m'n bed opzoeken!![]()
Morgen, 05:15 wekker...... vriendin eruit...
... nog even verder slapen... 06:30 weer de wekker...
en uit bed...
![]()
Tot morgen met een bak sterke leut in den hand!!![]()
Nee, mijn eer mis ik nu.quote:Op zondag 18 maart 2007 23:24 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
maar WIJ weten wel wie je bent....is dat dan niet genoeg....?
Snap ik lieverd, maar kijk dan aub even bij alle andere topics.quote:Op zondag 18 maart 2007 23:29 schreef juon_jacket1 het volgende:
maar lieve schat........niemand heeft er zijn naam bij staan...
![]()
kan iemand ervoor zorgen dat Sander170 met naam en toenaam bij zijn avatar genoemd wordt....?
Jij snapt hem, bedankt voor het geheugensteuntje haha.quote:Op zondag 18 maart 2007 23:30 schreef MPG het volgende:
Sander wil genoemd worden als aanstichter van deze reeks
trusten Brandx....quote:Op zondag 18 maart 2007 23:29 schreef BrandX het volgende:
ik ga ook aftaaien voor vanaaf, dames en heren.![]()
Morgen om 6:00 gaat het wekkertje vrolijk af, waarbij ik minder vrolijk ga koffiën om daarna als herboren in mijn tuut naar mijn werk te gaan. 7 uur op kantoor, want heb om half 8 al mijn functioneringsgesprek![]()
trusten![]()
quote:Op zondag 18 maart 2007 23:30 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Snap ik lieverd, maar kijk dan aub even bij alle andere topics.
Daar staat namelijk wel mijn naam erbij.![]()
lees ff deeltje 10quote:
OA toch...?quote:Op zondag 18 maart 2007 23:31 schreef crossover het volgende:
Wie mag ik bedanken voor de nieuwe OP?
quote:Op zondag 18 maart 2007 23:34 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
cool......nou alleen een datum prikken...
![]()
*****CENSUUR**** Ik bedoel de OPquote:
4 ipv de gebruikelijke 8quote:Op zondag 18 maart 2007 23:40 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
dat dacht ik al......te weinig koffie zeker vandaag....
![]()
Dat moet Sander bepalen....quote:Op zondag 18 maart 2007 23:39 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
echt....?..ik schaam me dood....
...snorry...
![]()
krijg ik nu straf...?
Ik ben niet boos, ik vroeg me alleen of waarom mijn naam dan niet in deze OP staat ?quote:Op zondag 18 maart 2007 23:39 schreef MPG het volgende:
[..]
*****CENSUUR**** Ik bedoel de OP
en indd, wel nog een datum prikken
Ik merk het ja, morgen de schade maar dubbel en dwars inhalenquote:Op zondag 18 maart 2007 23:44 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
![]()
![]()
...slechte zaak...
...maar zoals je ziet word je meteen gestraft...
![]()
ik ben lief...quote:Maar jullie zijn lief
en liefquote:Op zondag 18 maart 2007 23:49 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ik ben lief...![]()
jij bent lief...![]()
wij zijn lief...![]()
en koffie is zoooooooooo lekkerrrrrrrrrrrr....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jij bent ook lief >quote:Op zondag 18 maart 2007 23:46 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik merk het ja, morgen de schade maar dubbel en dwars inhalen
Wat een positieve energie in dit topicxquote:
helemaal vergeten.....quote:@Juon: Heavy shit op die beurs dus, hoop dat je er wat aan gehad hebt. nog de testvraag gesteld over je favoriete drank?
das geen straf.....quote:Op maandag 19 maart 2007 00:01 schreef Sander170 het volgende:
Haha als jullie per sé een straf willen dan weet ik er nog wel één.
Neem nu (0:00) uur nog maar 5 x koffie, en slaap lekker hierna haha.![]()
zou wel willen...quote:Op maandag 19 maart 2007 00:09 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
hoi jj! Ga je gezellig mee deze nacht doorhalen?![]()
quote:Op maandag 19 maart 2007 00:11 schreef crossover het volgende:
Ik duik lekker me bed in
Morgen een zware dag, ik moet uitslapen tot een uur of twaalf en verder niks doen (behalve dan repeteren, ja weer).
Mijn tentamen begint om half 9. Wilde vandaag heel de dag leren, werkt alleen niet met hoofdpijn.quote:Op maandag 19 maart 2007 00:11 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
zou wel willen......maar moet morgen om 06:45 opstaan...
![]()
truste polly!quote:Op maandag 19 maart 2007 00:11 schreef crossover het volgende:
Ik duik lekker me bed in
Morgen een zware dag, ik moet uitslapen tot een uur of twaalf en verder niks doen (behalve dan repeteren, ja weer).
mijn 2 kleine engeltjes zijn weer thuis..quote:Op maandag 19 maart 2007 00:12 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Mijn tentamen begint om half 9. Wilde vandaag heel de dag leren, werkt alleen niet met hoofdpijn.![]()
Gaat gelukkig nu wat beter. Lekker nog wat uitgerust.
Waarom moet je trouwens zo vroeg op?
Wekker zetten en zelf blijven liggen.. of je man lief aankijken?quote:Op maandag 19 maart 2007 00:13 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
mijn 2 kleine engeltjes zijn weer thuis..![]()
...ik moet ze dan wakker maken....
![]()
Wil je vannacht nog gaan slapen of niet ????quote:Op maandag 19 maart 2007 00:09 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
das geen straf.....das lekkerrrrrrr....
![]()
![]()
![]()
![]()
Allereerst: alle credits naar hem idd!quote:Op zondag 18 maart 2007 23:54 schreef erkel het volgende:
Geweldig nieuwe OP(shit, ik maak een compliment
). Die andere OP had ik ff snel in elkaar geflanst voor het eerste deel en was toch wel aan vervanging toe. Dus de credits naar eer-ik
![]()
@BrandX: Je bent een vrouwwaarom denk ik altijd eerst dat users mannen zijn
En leuk verhaal over de bokswedstrijden en dat je leuk meegaat met je jongens
![]()
@Juon: Heavy shit op die beurs dus, hoop dat je er wat aan gehad hebt. nog de testvraag gesteld over je favoriete drank?![]()
Over de meet denk ik nog over na, hangt van aantal dingen af (datum, tijd, mijn bereidwilligheid)
Ik heb lekker gesport vanavond, zal ik wel voelen morgen![]()
manlief....quote:Op maandag 19 maart 2007 00:15 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wekker zetten en zelf blijven liggen.. of je man lief aankijken?![]()
je zou toch nu moeten weten dat cafeine mij nix doet...quote:Op maandag 19 maart 2007 00:15 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Wil je vannacht nog gaan slapen of niet ????
Jij hebt echt humor wist je dat.quote:Op maandag 19 maart 2007 00:17 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
manlief.......heb ik niet....
...en ik vind het veel te leuk om hun slaperige koppies te zien....
![]()
lang leven de vrijheid....![]()
En daar geloof ik dus helemaal niks van, caffeine houd je zowieso al wakker.quote:Op maandag 19 maart 2007 00:18 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
je zou toch nu moeten weten dat cafeine mij nix doet......no probs met inslapen....
...kom maar op met die bakkies...
![]()
![]()
![]()
![]()
ik meen het echt.....quote:Op maandag 19 maart 2007 00:20 schreef Sander170 het volgende:
[..]
En daar geloof ik dus helemaal niks van, caffeine houd je zowieso al wakker.
En daarbij hoort het vast bij je humor wat je net zei.![]()
SOWIESOquote:Op maandag 19 maart 2007 00:20 schreef Sander170 het volgende:
[..]
En daar geloof ik dus helemaal niks van, caffeine houd je zowieso al wakker.
En daarbij hoort het vast bij je humor wat je net zei.![]()
quote:Op maandag 19 maart 2007 00:23 schreef MPG het volgende:
Inderdaad zeg.. en dan nog.. aangezien ik vandaag nog niet veel koffie gehad heb slaap ik toch wel, ook na 5 koffie
Jaloers, waarop.quote:Op maandag 19 maart 2007 00:22 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ik meen het echt........jij bent gewoon jaloers....
![]()
jaloers dat ik WEL kan slapen met veel koffie op...quote:Op maandag 19 maart 2007 00:25 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Jaloers, waarop.![]()
Ik meen het echt dat als jij nu nog 5 goeie sterke koppen koffie opdrinkt,
dat jij dan echt niet makkelijk in slaap valt hoor.![]()
Maar als je er nu nog 5 neemt dan slaap je echt niet makkelijk zo direct hoor.quote:Op maandag 19 maart 2007 00:23 schreef MPG het volgende:
Inderdaad zeg.. en dan nog.. aangezien ik vandaag nog niet veel koffie gehad heb slaap ik toch wel, ook na 5 koffie
maar de ene mens is de ander toch niet...quote:Op maandag 19 maart 2007 00:27 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Maar als je er nu nog 5 neemt dan slaap je echt niet makkelijk zo direct hoor.
Dat kan nooit en is nog nooit bewezen ook.![]()
regel mij maar een bed en 5 koffie.. kom ik het bewijzenquote:Op maandag 19 maart 2007 00:27 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Maar als je er nu nog 5 neemt dan slaap je echt niet makkelijk zo direct hoor.
Dat kan nooit en is nog nooit bewezen ook.![]()
ik doe mee...quote:Op maandag 19 maart 2007 00:28 schreef MPG het volgende:
[..]
regel mij maar een bed en 5 koffie.. kom ik het bewijzen![]()
Jaloers ben ik niet, zeker niet om die reden, ik kan namelijk ook slapen met veel koffie op.quote:Op maandag 19 maart 2007 00:27 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
jaloers dat ik WEL kan slapen met veel koffie op...![]()
maar vertel nou waarom je vindt dat ik humor heb...![]()
Gezelligquote:
Tuurlijk niet, maar ik heb het over een Feit en dat geld voor iedereen hoor, zelfs voor juon_jacket1.quote:Op maandag 19 maart 2007 00:28 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
maar de ene mens is de ander toch niet...![]()
Dat kan ook nogquote:
nou zeg...quote:Op maandag 19 maart 2007 00:32 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, maar ik heb het over een Feit en dat geld voor iedereen hoor, zelfs voor juon_jacket1.
Caffeine houd je wakker, zo niet dan wil ik een doktersverklaring zien.![]()
Dan ga je vast en zeker nep slapen, dus daar bewijs je het niet mee.quote:Op maandag 19 maart 2007 00:28 schreef MPG het volgende:
[..]
regel mij maar een bed en 5 koffie.. kom ik het bewijzen![]()
Pff... Ik heb al eens geslapen nadat ik een uurtje daarvoor 3 redbull had gedronken.... en je lichaam went aan caffeine.. dus uiteindelijk zal de doorgewinterde koffiedrinker best in slaap vallen na 5 koffiequote:Op maandag 19 maart 2007 00:33 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Dan ga je vast en zeker nep slapen, dus daar bewijs je het niet mee.
Sturen jullie mij maar een dokters / ziekenhuisverklaring erover, dan pas praten we verder.![]()
Ook al ben je er aan gewend, zul je nog steeds niet makkelijk in slaap vallen, dat kan nooit !quote:Op maandag 19 maart 2007 00:35 schreef MPG het volgende:
[..]
Pff... Ik heb al eens geslapen nadat ik een uurtje daarvoor 3 redbull had gedronken.... en je lichaam went aan caffeine.. dus uiteindelijk zal de doorgewinterde koffiedrinker best in slaap vallen na 5 koffie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |