Gaarne deze Eed in uw eerste post op te nemen!quote:Ik zweer dat ik iedere dag koffie zal drinken:
ik zal nooit of te nimmer koffie afkraken:
ik zal iedere dag op z'n minst 10 posts posten in dit topic:
bij slecht gedrag zal ik 10x het "Wees Gekoffied" opschrijven:
ik zweer bij deze dat ik te allen tijde zal; trachten het werkwoord Koffiën te bezigen waar dit mogelijk is!
Ik zal ooit eens in mijn leven een Starbucks bezoeken
Gelukkig.quote:Op maandag 26 maart 2007 10:50 schreef boem-dikkie het volgende:
Kuukske , het gaat prima met me !!
Goed begin van deze weekquote:Op maandag 26 maart 2007 10:50 schreef OA het volgende:
Ik heb hier een collega die vindt dat hij zelf geen koffie hoeft te zetten...![]()
dus als de pot leeg is zet hij de kan demonstratief naast het apparaat, zodat anderen kunnen zien dat er koffie gezet moet worden...![]()
Net dus weer.... echter, het apparaat was net aangezet, maar heeft altijd heel even opstart/warm problemen... Hij dus die pot eronder vandaan gehaald en ernaast gezet...![]()
Resultaat: het filter compleet overstroomd, alles op de grond en een scheldende collega...![]()
Komt ie net beneden om te kijken of er al koffie is....![]()
zegt ie tegen degene die de zooi staat op te ruimen: "je moet natuurlijk wel goed opletten als je koffie zet... nou moet ik nog langer wachten..."
Je had het gezicht van de andere collega eens moeten zien...![]()
![]()
ps: koffieversprillerts...![]()
![]()
Vroeger, ooit, tijd geleden, werkte ik ergens anders. Daar had men ook van dit soort fratsen maar dan met de vaatwasser. Kuukske moest die altijd maar uitruimenquote:Op maandag 26 maart 2007 10:50 schreef OA het volgende:
-Vervelende collega verhaal-
he, een n00b.quote:Op maandag 26 maart 2007 10:52 schreef vdvorst het volgende:
Ehm, zo maar eens koffie halen, blijf anders niet echt wakker
Queens Of The Stone Age - Everybody Knows That You're Insane.quote:Op maandag 26 maart 2007 10:53 schreef Sebasser het volgende:
Bad Religion - I Want to Conquer the World
Een noob met een icon waar ik verrekte veel zin in M&M's van krijg.quote:
Hoi JJquote:Op maandag 26 maart 2007 10:54 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
hey eer-ik....![]()
...ales goed...?
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |