Bierquote:
HJ brouwerijquote:Op donderdag 21 juni 2007 23:00 schreef crossover het volgende:
Wat is er dan in Arcen? HJ fabriek?
Leuk! De Bavaria fabriek ken ik ondertussen van binnenstebuiten, lijkt me wel tof om een andere fabriek te zienquote:Op donderdag 21 juni 2007 23:04 schreef MPG het volgende:
[..]
HJ brouwerij
Je kunt daar ook groepsgewijs een rondleiding doen, die eindigt in een productconfrontatie [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
ach, een bakkie leut vooraf c.q. achteraf kan altijd toch?quote:Op donderdag 21 juni 2007 23:06 schreef crossover het volgende:
[..]
Leuk! De Bavaria fabriek ken ik ondertussen van binnenstebuiten, lijkt me wel tof om een andere fabriek te zien:Y
Is er ook nog een aspect van koffie in te plaatsen?:')
Ehm... koffie op een terrasje in Arcen? Is erg mooi, maar imho iets TE toeristisch dorpjequote:Op donderdag 21 juni 2007 23:06 schreef crossover het volgende:
[..]
Leuk! De Bavaria fabriek ken ik ondertussen van binnenstebuiten, lijkt me wel tof om een andere fabriek te zien
Is er ook nog een aspect van koffie in te plaatsen?
it's a late night, but coffee will pull you through!quote:Op donderdag 21 juni 2007 23:06 schreef crossover het volgende:
Iemand trouwens een betere TT?:')
quote:Op donderdag 21 juni 2007 23:08 schreef BrandX het volgende:
l
[..]
it's a late night, but coffee will pull you through!
Okee welterusten!quote:Op donderdag 21 juni 2007 23:10 schreef BrandX het volgende:
bij de weg: ik ga weg, mijn mandje opzoeken, ik val bijna om van de slaap![]()
morgen weer een dag, waarin ik u allen waarschijnlijk weer virtueel zal ontmoeten![afbeelding]
![]()
Ik ga hier nog eens over nadenkenquote:Op donderdag 21 juni 2007 23:08 schreef BrandX het volgende:
l
[..]
it's a late night, but coffee will pull you through!
Welterustenquote:Op donderdag 21 juni 2007 23:10 schreef BrandX het volgende:
bij de weg: ik ga weg, mijn mandje opzoeken, ik val bijna om van de slaap![]()
morgen weer een dag, waarin ik u allen waarschijnlijk weer virtueel zal ontmoeten![afbeelding]
![]()
Je klinkt niet echt enthousiastquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |