Okeejquote:Op woensdag 13 juni 2007 12:21 schreef OA het volgende:
[..]
2005 was ik in Hongarije, maar dan kom je er wel doorheen!![]()
2006 was in wel in Oostenrijk. Om precies te zijn in Bodensdorf, Kärnten, nabij de Bodensee.![]()
dan moet je hier het topic dichtmieteren de 300e post neerplempenquote:Op woensdag 13 juni 2007 12:27 schreef crossover het volgende:
Ik wou de nieuwe openen![]()
Had 'm al bijna klaar
Is dat niet meer een wintersportoord?quote:Op woensdag 13 juni 2007 12:25 schreef MPG het volgende:
[..]
Okeej
2007 wordt Sölden
Bevestiging van boeking is binnen
Ja, is meer wintersport dan zomer, maar je kunt er naaiend chilerend wandelen, klimmen en actief doenquote:Op woensdag 13 juni 2007 12:27 schreef OA het volgende:
[..]
Is dat niet meer een wintersportoord?![]()
Waar ik zat vorig jaar iig wel. Lekker een huisje op 1100m hoogte.![]()
Benzine slurpen naar boven toe, maar dat deed er niet toe, want omdat het een 'winterhuisje' was, waren ze al lang blij dat het verhuurd werd, dus was het lekker goedkoop!![]()
Allicht!quote:Op woensdag 13 juni 2007 12:25 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, opzich wel, maar ik kan er wel relatief hard mee rijden.
Itt die eend.
quote:Op woensdag 13 juni 2007 12:27 schreef crossover het volgende:
Ik wou de nieuwe openen![]()
Had 'm al bijna klaar
quote:Op woensdag 13 juni 2007 12:29 schreef OA het volgende:
[..]
Allicht!![]()
Transitrijders zijn over het algemeen bumperklevende aso's...![]()
[..]
![]()
dat klopt idd.quote:Op woensdag 13 juni 2007 12:26 schreef MPG het volgende:
N11 heb ik weleens getoerd op weg naar Leijen en op weg naar Noordwijk
whehequote:Op woensdag 13 juni 2007 12:30 schreef eer-ik het volgende:
[..]
dat klopt idd.
Kom je vanaf utreg de N11 opgekacheld.
Daar, bij die 'brug' bij bodegraven staan ze wel eens onder de brug, maar daar rij ik eigenlijk altijd gewoon hard.
Verder staan ze bij elk stoplicht, op de eerste na, die je tegenkomt bij de afslag Ter Aar.
Daar staat dus geen stoplicht.
Bij het eerst volgende stoplicht staat er wel een, maar die is platgereden, dus die staat ietwat scheef, en voor op de terugweg: er staat er tussen de een na laatste en laatste stoplicht ook nog een flitspaal, die staat, vooral in het donker, vrij uit het zicht.
DA's eigenljik alles.
Verder staan ze wel eens gewoon los langs de weg, maar het is er zo open, dat je dat altijd wel ziet eigenlijk.
Als je hard rijdt moet je gewoon skerp zijn
Echt niet.quote:
quote:Op woensdag 13 juni 2007 12:29 schreef OA het volgende:
[..]
Allicht!![]()
Transitrijders zijn over het algemeen bumperklevende aso's...![]()
[..]
![]()
die zin: daar staat dus geen stoplicht, moet eigenlijk zijn: daar staat dus geen flitspaalquote:
Niets is mooier dan een opgefokte bestelbusrijder te irriteren!quote:Op woensdag 13 juni 2007 12:31 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Sprinterrijders ook.
Eigenlijk bestelbusrijders in het algemeen.
En weet je wat het irritantste is, als die mensen dan voor je aan de kant gaan eindelijk, duurt het weer zo'n beetje 5 minuten voordat je weer op de 120 zit
Maar onder tussen wel in een ander vijvertje vissen om te kijken of ze daar wat aan de grote klok hangenquote:Op woensdag 13 juni 2007 12:20 schreef MPG het volgende:
[..]
ehm... dat lijkt mij niet zo kies om dat hier aan de grote klok te hangen, sorry schat
Haha, ik zie het precies als het tegenovergesteldequote:Op woensdag 13 juni 2007 12:32 schreef OA het volgende:
[..]
Niets is mooier dan een opgefokte bestelbusrijder te irriteren!![]()
Zo werkt dat nou eenmaal.quote:Op woensdag 13 juni 2007 12:33 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Maar onder tussen wel in een ander vijvertje vissen om te kijken of ze daar wat aan de grote klok hangen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |