Okeejquote:Op woensdag 13 juni 2007 12:21 schreef OA het volgende:
[..]
2005 was ik in Hongarije, maar dan kom je er wel doorheen!![]()
2006 was in wel in Oostenrijk. Om precies te zijn in Bodensdorf, Kärnten, nabij de Bodensee.![]()
dan moet je hier het topic dichtmieteren de 300e post neerplempenquote:Op woensdag 13 juni 2007 12:27 schreef crossover het volgende:
Ik wou de nieuwe openen![]()
Had 'm al bijna klaar
Is dat niet meer een wintersportoord?quote:Op woensdag 13 juni 2007 12:25 schreef MPG het volgende:
[..]
Okeej
2007 wordt Sölden
Bevestiging van boeking is binnen
Ja, is meer wintersport dan zomer, maar je kunt er naaiend chilerend wandelen, klimmen en actief doenquote:Op woensdag 13 juni 2007 12:27 schreef OA het volgende:
[..]
Is dat niet meer een wintersportoord?![]()
Waar ik zat vorig jaar iig wel. Lekker een huisje op 1100m hoogte.![]()
Benzine slurpen naar boven toe, maar dat deed er niet toe, want omdat het een 'winterhuisje' was, waren ze al lang blij dat het verhuurd werd, dus was het lekker goedkoop!![]()
Allicht!quote:Op woensdag 13 juni 2007 12:25 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, opzich wel, maar ik kan er wel relatief hard mee rijden.
Itt die eend.
quote:Op woensdag 13 juni 2007 12:27 schreef crossover het volgende:
Ik wou de nieuwe openen![]()
Had 'm al bijna klaar
quote:Op woensdag 13 juni 2007 12:29 schreef OA het volgende:
[..]
Allicht!![]()
Transitrijders zijn over het algemeen bumperklevende aso's...![]()
[..]
![]()
dat klopt idd.quote:Op woensdag 13 juni 2007 12:26 schreef MPG het volgende:
N11 heb ik weleens getoerd op weg naar Leijen en op weg naar Noordwijk
whehequote:Op woensdag 13 juni 2007 12:30 schreef eer-ik het volgende:
[..]
dat klopt idd.
Kom je vanaf utreg de N11 opgekacheld.
Daar, bij die 'brug' bij bodegraven staan ze wel eens onder de brug, maar daar rij ik eigenlijk altijd gewoon hard.
Verder staan ze bij elk stoplicht, op de eerste na, die je tegenkomt bij de afslag Ter Aar.
Daar staat dus geen stoplicht.
Bij het eerst volgende stoplicht staat er wel een, maar die is platgereden, dus die staat ietwat scheef, en voor op de terugweg: er staat er tussen de een na laatste en laatste stoplicht ook nog een flitspaal, die staat, vooral in het donker, vrij uit het zicht.
DA's eigenljik alles.
Verder staan ze wel eens gewoon los langs de weg, maar het is er zo open, dat je dat altijd wel ziet eigenlijk.
Als je hard rijdt moet je gewoon skerp zijn
Echt niet.quote:
quote:Op woensdag 13 juni 2007 12:29 schreef OA het volgende:
[..]
Allicht!![]()
Transitrijders zijn over het algemeen bumperklevende aso's...![]()
[..]
![]()
die zin: daar staat dus geen stoplicht, moet eigenlijk zijn: daar staat dus geen flitspaalquote:
Niets is mooier dan een opgefokte bestelbusrijder te irriteren!quote:Op woensdag 13 juni 2007 12:31 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Sprinterrijders ook.
Eigenlijk bestelbusrijders in het algemeen.
En weet je wat het irritantste is, als die mensen dan voor je aan de kant gaan eindelijk, duurt het weer zo'n beetje 5 minuten voordat je weer op de 120 zit
Maar onder tussen wel in een ander vijvertje vissen om te kijken of ze daar wat aan de grote klok hangenquote:Op woensdag 13 juni 2007 12:20 schreef MPG het volgende:
[..]
ehm... dat lijkt mij niet zo kies om dat hier aan de grote klok te hangen, sorry schat
Haha, ik zie het precies als het tegenovergesteldequote:Op woensdag 13 juni 2007 12:32 schreef OA het volgende:
[..]
Niets is mooier dan een opgefokte bestelbusrijder te irriteren!![]()
Zo werkt dat nou eenmaal.quote:Op woensdag 13 juni 2007 12:33 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Maar onder tussen wel in een ander vijvertje vissen om te kijken of ze daar wat aan de grote klok hangen
welke hectometerpaal?quote:
ah, zwarte toyota verso hmpaalthe 15.7 alphen ri. bodegravenquote:
Als je al inhaalt met een flink snelheidsverschil, zeg 130/100, en zo'n opgefokt mannetje, met pet, oorbel en sjek, gaat ineens bumperkleven, dan zal ik hem het leven zuurmaken!quote:Op woensdag 13 juni 2007 12:34 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Haha, ik zie het precies als het tegenovergestelde
Ik heb er echt een tyfushekel aan.
Maar dat is ook alleen tijdens het werk hoor, verder ben ik een voorbeeldig bestuurder
ik lieg.
Had ik net ook al...quote:Op woensdag 13 juni 2007 12:35 schreef Frutsel het volgende:
Warning
main({config_root}/www.inc/global/classes/topic.class.php): failed to open stream: No such file or directory in line 183 of file {config_root}/www.inc/repliqueCore.php
neej sorry.. :quote:Op woensdag 13 juni 2007 12:35 schreef eer-ik het volgende:
[..]
welke hectometerpaal?
Heb je dat gehoord?
Dan moet ik daar even rekening mee houden namelijk.
Gaat het goed met Fok!???quote:No such file...blabla bla
ik heb geen pet, geen oorbel, en rook geen sjag, maar als iemand mij aan ziet komen met hogere snelheid en gaat 'alvast' links rijden om een vrachtwagen in te halen, ga ik er als het kan rechts langs, zonder te aarzelen, of ik hang er stiekem ietwat dicht op.quote:Op woensdag 13 juni 2007 12:37 schreef OA het volgende:
[..]
Als je al inhaalt met een flink snelheidsverschil, zeg 130/100, en zo'n opgefokt mannetje, met pet, oorbel en sjek, gaat ineens bumperkleven, dan zal ik hem het leven zuurmaken!![]()
Ik heb nu Panic Attack aanstaan, en dat bevalt me op zich welquote:Op woensdag 13 juni 2007 12:42 schreef crossover het volgende:
Hoe bevalt de muziek, eer?
Ah ben jij dat.....quote:Op woensdag 13 juni 2007 12:43 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ik heb geen pet, geen oorbel, en rook geen sjag, maar als iemand mij aan ziet komen met hogere snelheid en gaat 'alvast' links rijden om een vrachtwagen in te halen, ga ik er als het kan rechts langs, zonder te aarzelen, of ik hang er stiekem ietwat dicht op.
Nou heb ik eigenlijk een hekel aan bumperkleven, maar je hebt ook mensen bij wie het anders echt serieus niet duidelijk is dat zij fout zijn.
Van die oude opa's weet je wel, die zich van geen kwaad bewust zijn als ze met 90 op de linkerbaan rijden...
Onnodig links rijdenquote:Op woensdag 13 juni 2007 12:47 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ah ben jij dat.....
als ik er zo eentje aan zie komen blazen en die wil me rechts inhalen, zet ik um midden op de weg
Normaliter laat ik die snelheidsaso's wel voor (), maar ze moeten niet denken dat ze het allenrecht hebben op de snelweg
![]()
Ik denk ook niet dat ik een alleenrecht heb op de snelweg, en ik pak net zo makkelijk een vluchtstrook hoor... Nou moet ik er wel bijzeggen dat ik niet trots ben op mijn rijgedrag, maar 't overkomt me een soort van. Ik ben verschrikkelijk snel geirriteerd in de auto. Als jij 'm midden op de weg ramt, boeit me niet zo veel.quote:Op woensdag 13 juni 2007 12:47 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ah ben jij dat.....
als ik er zo eentje aan zie komen blazen en die wil me rechts inhalen, zet ik um midden op de weg
Normaliter laat ik die snelheidsaso's wel voor (), maar ze moeten niet denken dat ze het allenrecht hebben op de snelweg
![]()
whehe, ik typ dat net ook alquote:Op woensdag 13 juni 2007 12:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Onnodig links rijden
Ik haal overigens ook in op vluchtstrook, als iemand denkt dat hij het alleenrecht heeft om links te rijden en er alles aan gaat doen me tegen te houden.
Vluchtstrook inhalers en van die gastjes die over die banen wilen met die rode kruizen erboven....quote:Op woensdag 13 juni 2007 12:50 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat ik een alleenrecht heb op de snelweg, en ik pak net zo makkelijk een vluchtstrook hoor... Nou moet ik er wel bijzeggen dat ik niet trots ben op mijn rijgedrag, maar 't overkomt me een soort van. Ik ben verschrikkelijk snel geirriteerd in de auto. Als jij 'm midden op de weg ramt, boeit me niet zo veel.
Nogmaals, ik zeg alleen maar hoe ik rij, niet dat ik 't tof vind.
Integendeel, als ik netjes aan het rijden ben, stoor ik mezelf ook intens aan mensen zoals ik
Heel langzaam weer teruggaan naar de rechterbaan enzo
ik rij overigens ook alleen maar zo als ik aan het werk ben...
Ja, dat kan je best vinden, maar ik vind het tegenovergestelde.quote:Op woensdag 13 juni 2007 12:55 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Vluchtstrook inhalers en van die gastjes die over die banen wilen met die rode kruizen erboven....
als ze die nou gewoon hun rijbewijs innemen voor een jaar ofzo...
Ach, snel geirriteerd is een groot woord... geduld heb ik wel in het verkeer... rijd denk ik zelf redelijk sociaal, maar tuurlijk zijn er soms irritaties..
één kilometer is ook wel erg vroegquote:Op woensdag 13 juni 2007 12:56 schreef Pheno het volgende:
Ik wil gewoon 120 rijden. Dat er dan mongolen op de weg zijn die het nodig vinden om en km voor een vrachtwagen naar links te gaan....sorry, dan maar rechts. Ga met de fiets als je niet harder durft
onnodig links rijden is volgens mij ook een grote vorm van irritaties bij veel weggebruikers, net als rechts inhalen... (goh ik zie een verband)quote:Op woensdag 13 juni 2007 12:57 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, dat kan je best vinden, maar ik vind het tegenovergestelde.
Mensen die vroegtijdig links gaan rijden en daarmee veel volk ophouden zouden ze van de weg moeten schoppen.
Banen met rode kruizen ga ik niet overheen trouwens, maar waarom niet weet ik niet, want ik pak wel de vluchtstrook
Slaat nergens op, ik weet het
Maar er is voor ieders rijgedrag wel wat te zeggen.
Ja, zo denk ik ook.quote:Op woensdag 13 juni 2007 12:56 schreef Pheno het volgende:
Ik wil gewoon 120 rijden. Dat er dan mongolen op de weg zijn die het nodig vinden om en km voor een vrachtwagen naar links te gaan....sorry, dan maar rechts. Ga met de fiets als je niet harder durft
binnen de kom vind ik het ook echt onnnodig om hard te rijden.quote:Op woensdag 13 juni 2007 12:59 schreef Frutsel het volgende:
[..]
onnodig links rijden is volgens mij ook een grote vorm van irritaties bij veel weggebruikers, net als rechts inhalen... (goh ik zie een verband)
Ben zelf zeker wel een doorrijder, rijd vaak te hard (behalve binnen de kom)
maar 't gebeurt.quote:
waarom zit je bij je ouders dan?quote:Op woensdag 13 juni 2007 13:02 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Waarom snappen ouders niet dat ze niet van die kutvragen moeten stellen als ik aan het leren ben. Sommige mensen kunnen ook nooit gewoon hun bek houden als ze zien dat ik met belangrijke dingen bezig ben. Weg concentratie.
Dat dus, ik heb al meer dan 3 ton snelweg kms in nederland op dat ding zitten en ze zijn er erg veel. Of niet terug naar rechts gaan na in te hebben gehaald, want op de volgende 500~1000meter rijdt er nog een vrachtwagen. Sterft!quote:Op woensdag 13 juni 2007 13:02 schreef eer-ik het volgende:
[..]
maar 't gebeurt.
Meestal is het wel iets minder, maar zelfs 500 meter vind ik al onzin.
cd van MM is helemaal te gek geweldig Cross....quote:Op woensdag 13 juni 2007 12:42 schreef crossover het volgende:
Hoe bevalt de muziek, eer?
Op mijn slaapkamer kan ik niet leren (heb geen bureau ofzo) dus was lekker beneden gaan zitten (toch niemand thuis). Totdat mijn moeder ineens terug kwam van de winkel..quote:
zeikerd...quote:Op woensdag 13 juni 2007 13:08 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Op mijn slaapkamer kan ik niet leren (heb geen bureau ofzo) dus was lekker beneden gaan zitten (toch niemand thuis). Totdat mijn moeder ineens terug kwam van de winkel..
Blijkbaar moet ik eerst naar mijn studentenkamer om te kunnen leren, bagger.
Mag ook wel voor 20 euro.quote:Op woensdag 13 juni 2007 13:08 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
cd van MM is helemaal te gek geweldig Cross....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mjah, denk dat veel mensen de snelheid van medeweggebruikers gewoon niet goed inschatten...quote:Op woensdag 13 juni 2007 13:02 schreef eer-ik het volgende:
[..]
maar 't gebeurt.
Meestal is het wel iets minder, maar zelfs 500 meter vind ik al onzin.
Ja, die moeten dus gewoon rechts gepasseerd worden.quote:Op woensdag 13 juni 2007 13:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat dus, ik heb al meer dan 3 ton snelweg kms in nederland op dat ding zitten en ze zijn er erg veel. Of niet terug naar rechts gaan na in te hebben gehaald, want op de volgende 500~1000meter rijdt er nog een vrachtwagen. Sterft!
Ik download altijd zonder schaamte alles, en als ik dan een cd ECHT goed vind koop ik 'mquote:
Definieer 'kutvraag' ?quote:Op woensdag 13 juni 2007 13:02 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Waarom snappen ouders niet dat ze niet van die kutvragen moeten stellen als ik aan het leren ben. Sommige mensen kunnen ook nooit gewoon hun bek houden als ze zien dat ik met belangrijke dingen bezig ben. Weg concentratie.
ja maar...ja maar....muziek is mijn passie...quote:Op woensdag 13 juni 2007 13:10 schreef crossover het volgende:
[..]
Ik download altijd zonder schaamte alles, en als ik dan een cd ECHT goed vind koop ik 'm
Vorige week nog een cd van Stone Sour gekocht voor 20 euro(met dvd
)
Helemaal niet. Ik wil gewoon rustig 100 bladzijdes lezen zonder elke 5 minuten onderbroken te worden met kutvragen. Hoe moet ik nou weten hoe een brief daar komt waar niet mijn naam op staat, ik woon er niet eens, krijg hier niet eens post!quote:
Ja, het spijt me zeer, maar ik vind het echt onzin als ik daarvoor moet afremmen en met een irritant lage snelheid, want mensen gaan vaak 110 rijden ofzo als ze een vrachtwagen inhalen, en dan weer verder kan.quote:Op woensdag 13 juni 2007 13:09 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Mjah, denk dat veel mensen de snelheid van medeweggebruikers gewoon niet goed inschatten...
en ook al is het 500 meter, hoeveel meter zit jij daar dan nog achter en ziet het gebeuren?
Als je dan volop je rem moet, is het gewoon een vette loser... maar zie jij het 500 m voor je gebeuren.. tja... tijd genoeg om te anticiperen toch![]()
Eerik Modus aan
idd..gas erop en rechts erlangs en links langs de vrachtwagen
Eerik Modus uit
get a room....quote:Op woensdag 13 juni 2007 13:12 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Helemaal niet. Ik wil gewoon rustig 100 bladzijdes lezen zonder elke 5 minuten onderbroken te worden met kutvragen. Hoe moet ik nou weten hoe een brief daar komt waar niet mijn naam op staat, ik woon er niet eens, krijg hier niet eens post!![]()
Dat mensen niet kunnen doen alsof ik er niet ben, zo moeilijk is dat gewoon niet. Het lijkt me sterk dat ze, als ik er niet zou geweest zijn, tegen zichzelf stond te praten. Bakkes dus.
Hoe dan ook, ben nu boos. Ga dadelijk maar eens de stad in (ehv), leren komt er nu toch niet meer van. Vanavond weer een poging wagen dan maar, en anders noodgedwongen naar Tilburg (hoe triest).
Ik ookquote:Op woensdag 13 juni 2007 13:11 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ja maar...ja maar....muziek is mijn passie.....en heb ze graag "origineel" zeg maar....
![]()
* Frutsel mompelt iets van Tokyo Hotelquote:Op woensdag 13 juni 2007 13:11 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ja maar...ja maar....muziek is mijn passie.....en heb ze graag "origineel" zeg maar....
![]()
Thats so gayquote:Op woensdag 13 juni 2007 13:17 schreef Frutsel het volgende:
[..]
* Frutsel mompelt iets van Tokyo Hotel
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |