Goeie service, Cross.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:20 schreef crossover het volgende:
Vol! De volgende komt zo!
[KSC 340] Ongelukskoffie ;(
Echte mensen staan boven bijgeloof, jij dus ookquote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:22 schreef MPG het volgende:
GODVERDOMME CROSS... Moet die TT nou [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Zo haal ik mijn tentamen natuurlijk nooit he [afbeelding] [afbeelding]
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:24 schreef crossover het volgende:
[..]
Echte mensen staan boven bijgeloof, jij dus ook
in nomine Patri et Filii et Spiritus Sancti. Amen.quote:
Latijnquote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:27 schreef MPG het volgende:
[..]
in nomine Patri et Filii et Spiritus Sancti. Amen.
Stuur mij naar je bands, je vriendin naar mij, dat scheelt al weer de helftquote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:28 schreef crossover het volgende:
Zo, hoe is het met jullie?
Mijn status: Druk met werk, weinig tijd voor vriendin, bijna geen tijd meer voor m'n bands. Wordt een zware vakantie dus.
Vandaag: Tentamen van 2 tot vijf, daarna vakantie en dus om exact 5 over 5 in de kroegquote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:28 schreef crossover het volgende:
Mijn status: Druk met werk, weinig tijd voor vriendin, bijna geen tijd meer voor m'n bands. Wordt een zware vakantie dus.
Pretty much the opposite of your situationquote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:28 schreef crossover het volgende:
quote:
Je mag m'n werk hebben, maar mijn salaris nietquote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:30 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Stuur mij naar je bands, je vriendin naar mij, dat scheelt al weer de helft![]()
Mooiquote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:30 schreef MPG het volgende:
[..]
Vandaag: Tentamen van 2 tot vijf, daarna vakantie en dus om exact 5 over 5 in de kroeg[afbeelding]
Dan 3 weken fulltime werken
Dan naar Sölden![]()
Dan naar Lowlands[afbeelding]
Nog steeds? Bummerquote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:30 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Pretty much the opposite of your situation
*jat smileyquote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:30 schreef MPG het volgende:
[..]
Vandaag: Tentamen van 2 tot vijf, daarna vakantie en dus om exact 5 over 5 in de kroeg[afbeelding]
Dan 3 weken fulltime werken
Dan naar Sölden![]()
Dan naar Lowlands[afbeelding]
Geen tijd voor vriendin dus
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:32 schreef crossover het volgende:
[..]
Je mag m'n werk hebben, maar mijn salaris niet
Jammerquote:
Alsin: rustig op werk, veel vrije tijd, ik speel alleen niet in een band.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:32 schreef crossover het volgende:
[..]
Je mag m'n werk hebben, maar mijn salaris niet
[..]
Mooi
[..]
Nog steeds? Bummer
Als Papier je werk mag hebben, mag ik dan je vriendin hebben? Heb je zelf alle tijd voor je bandsquote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:39 schreef crossover het volgende:
[..]
Jammer
Ik moet dalijk weer, van 14 tot 22, met de heftruck rondcrossen![]()
Typische maaltijd-mosterd post, M.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:41 schreef MPG het volgende:
[..]
Als Papier je werk mag hebben, mag ik dan je vriendin hebben? Heb je zelf alle tijd voor je bands
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |