Goeie service, Cross.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:20 schreef crossover het volgende:
Vol! De volgende komt zo!
[KSC 340] Ongelukskoffie ;(
Echte mensen staan boven bijgeloof, jij dus ookquote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:22 schreef MPG het volgende:
GODVERDOMME CROSS... Moet die TT nou [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Zo haal ik mijn tentamen natuurlijk nooit he [afbeelding] [afbeelding]
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:24 schreef crossover het volgende:
[..]
Echte mensen staan boven bijgeloof, jij dus ook
in nomine Patri et Filii et Spiritus Sancti. Amen.quote:
Latijnquote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:27 schreef MPG het volgende:
[..]
in nomine Patri et Filii et Spiritus Sancti. Amen.
Stuur mij naar je bands, je vriendin naar mij, dat scheelt al weer de helftquote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:28 schreef crossover het volgende:
Zo, hoe is het met jullie?
Mijn status: Druk met werk, weinig tijd voor vriendin, bijna geen tijd meer voor m'n bands. Wordt een zware vakantie dus.
Vandaag: Tentamen van 2 tot vijf, daarna vakantie en dus om exact 5 over 5 in de kroegquote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:28 schreef crossover het volgende:
Mijn status: Druk met werk, weinig tijd voor vriendin, bijna geen tijd meer voor m'n bands. Wordt een zware vakantie dus.
Pretty much the opposite of your situationquote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:28 schreef crossover het volgende:
quote:
Je mag m'n werk hebben, maar mijn salaris nietquote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:30 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Stuur mij naar je bands, je vriendin naar mij, dat scheelt al weer de helft![]()
Mooiquote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:30 schreef MPG het volgende:
[..]
Vandaag: Tentamen van 2 tot vijf, daarna vakantie en dus om exact 5 over 5 in de kroeg[afbeelding]
Dan 3 weken fulltime werken
Dan naar Sölden![]()
Dan naar Lowlands[afbeelding]
Nog steeds? Bummerquote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:30 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Pretty much the opposite of your situation
*jat smileyquote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:30 schreef MPG het volgende:
[..]
Vandaag: Tentamen van 2 tot vijf, daarna vakantie en dus om exact 5 over 5 in de kroeg[afbeelding]
Dan 3 weken fulltime werken
Dan naar Sölden![]()
Dan naar Lowlands[afbeelding]
Geen tijd voor vriendin dus
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:32 schreef crossover het volgende:
[..]
Je mag m'n werk hebben, maar mijn salaris niet
Jammerquote:
Alsin: rustig op werk, veel vrije tijd, ik speel alleen niet in een band.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:32 schreef crossover het volgende:
[..]
Je mag m'n werk hebben, maar mijn salaris niet
[..]
Mooi
[..]
Nog steeds? Bummer
Als Papier je werk mag hebben, mag ik dan je vriendin hebben? Heb je zelf alle tijd voor je bandsquote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:39 schreef crossover het volgende:
[..]
Jammer
Ik moet dalijk weer, van 14 tot 22, met de heftruck rondcrossen![]()
Typische maaltijd-mosterd post, M.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:41 schreef MPG het volgende:
[..]
Als Papier je werk mag hebben, mag ik dan je vriendin hebben? Heb je zelf alle tijd voor je bands
gefeliciteerdquote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:47 schreef Fetai het volgende:
Net voor mijn theorie-examen geslaagd, door mijn gelukskoffie![]()
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:47 schreef Fetai het volgende:
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:47 schreef Fetai het volgende:
Neeeeeeeeeee die mag niemand hebbenquote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:41 schreef MPG het volgende:
[..]
Als Papier je werk mag hebben, mag ik dan je vriendin hebben? Heb je zelf alle tijd voor je bands
feliquote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:47 schreef Fetai het volgende:
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:48 schreef Aarti het volgende:
haai
Er zijn er 4 in Essenquote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:54 schreef Toitle het volgende:
Starbucks in Essen? Dat wist ik niet eens, thanx. Daar ga ik snel bij kijken, zit daar ook zon' boekwinkel bij net als in Engeland?
quote:
Koffie met boeken geeft altijd zo'n knoeiboelquote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:54 schreef Toitle het volgende:
Starbucks in Essen? Dat wist ik niet eens, thanx. Daar ga ik snel bij kijken, zit daar ook zon' boekwinkel bij net als in Engeland?
Kut nu wil ik weer duikenquote:
Ligt waarschijnlijk aan jou oog hand coördinatiequote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:58 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Koffie met boeken geeft altijd zo'n knoeiboel![]()
JJquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
heyyy eer-ik.....ja weet ik, was eigenlijk de bedoeling om pas na mijn vakantie weer op fok te komen...maar ja..quote:
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:11 schreef MPG het volgende:
[..]
JJ
LEKKER DING....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:12 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
[/spoiler]
LEKKER DING....![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
KSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
hey Toitle....quote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:08 schreef Toitle het volgende:
[..]
Ligt waarschijnlijk aan jou oog hand coördinatie![]()
In Engeland zit er dan een boekwinkel bij, kan je gelijk in zo'n relax stoel ploffen met je mok en uurtje of wat blijven hangen.
Vond ik wel relaxed.
quote:
de helft van mijn avatar is nog hetzelfde johquote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:11 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
heyyy eer-ik.....ja weet ik, was eigenlijk de bedoeling om pas na mijn vakantie weer op fok te komen...maar ja..![]()
ik had je bijna niet herkend door je avatar...![]()
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:14 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
over een week zit ik al 4 uur in het vliegtuig.....quote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:14 schreef eer-ik het volgende:
[..]
de helft van mijn avatar is nog hetzelfde joh
Wanneer ga je weg dan?
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:15 schreef MPG het volgende:
[..]...
nog belangrijke dingen gebeurd...?????SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Wat doe je nu allemaal dan, dat je vrijwel niet meer op fok komt?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:17 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
over een week zit ik al 4 uur in het vliegtuig.....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:17 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Wat doe je nu allemaal dan, dat je vrijwel niet meer op fok komt?
crossie.....quote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:18 schreef crossover het volgende:
Morgen theorie en praktijk examen voor mijn heftruckcertificaat
Snel maar eens dat boekje doorbladeren
Ik denk dat ik het wel weetquote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:19 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
...laat ik het zo zeggen dat ik me niet verveel....
...alhoewel het soms best moelijk en verleidelijk was om ff te posten,zoals vandaag dus...
![]()
Kan ook wel een grove schatting doenquote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:21 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het wel weet...
Hier niet veel bijzonders gebeurd
oww..weet jij iets wat ik niet weet...????quote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:21 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het wel weet...
Hier niet veel bijzonders gebeurd
Jij weet het zelf lieverd.. Je was er zelf bijquote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:22 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
oww..weet jij iets wat ik niet weet...????![]()
![]()
![]()
![]()
huh...quote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:23 schreef MPG het volgende:
[..]
Jij weet het zelf lieverd.. Je was er zelf bij
Alles is goed verderquote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:20 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
crossie.....![]()
![]()
...ik las dat je het erg druk had.....what's up....???
![]()
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:24 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
huh.....nou raak ik echt in de war.....
![]()
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:25 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
nou niet flauw doen,ik heb al koppijn........heb je het over...jeweets....
????
Hoe kan je het KSC nou kwijt raken? We zijn 24/7 aktief.quote:
lang niet gezegd: de ksc trein dendert voortquote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:27 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Hoe kan je het KSC nou kwijt raken? We zijn 24/7 aktief.![]()
Niet. Steeds als ik eraan dachtr en zocht stond hij niet in active topics..quote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:27 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Hoe kan je het KSC nou kwijt raken? We zijn 24/7 aktief.![]()
Kinjijntje.....quote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:28 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Niet. Steeds als ik eraan dachtr en zocht stond hij niet in active topics..
Dan kijk je verkeerd. "Nieuwe Topics" daar zijn we steevast te vindenquote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:28 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Niet. Steeds als ik eraan dachtr en zocht stond hij niet in active topics..
quote:
Haha, thanx, geeft niet was even koffie aan t zettenquote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:13 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
hey Toitle.......ken je nog niet maar bij deze een late welkom....
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Heb je oestrogeen ingenomen?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:34 schreef Pheno het volgende:
Ik heb koopzin
Doequote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:34 schreef Pheno het volgende:
Ik heb koopzin
Nee, een boterham met aardbeienjamquote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:36 schreef Papierversnipperaa... het volgende:
[..]
Heb je oestrogeen ingenomen?![]()
Waarom wil je dat weeskind?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:36 schreef MPG het volgende:
[..]
Doeons
deze maar:
http://www.funda.nl/WoningAanbod/Koop/Detail/Omschrijving/?id=84bfc59a-e24f-4837-9e6f-0b025a35ce75&objecttype=DetailKoopObject
OMGF.....je bent ook van 1972.....quote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:35 schreef Toitle het volgende:
[..]
Haha, thanx, geeft niet was even koffie aan t zetten. Dan let ik niet op de tijd.
Er zijn ergere dingen om te missenquote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:34 schreef juon_jacket1 het volgende:
heb ik gewoon zomaar 10 topics gemist...![]()
hoi, neuckenquote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:38 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
OMGF.....je bent ook van 1972.....![]()
Toitlequote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:35 schreef Toitle het volgende:
[..]
Haha, thanx, geeft niet was even koffie aan t zetten. Dan let ik niet op de tijd.
Frutseldingetjefriemelgeluidjequote:
huh.....quote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:37 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Kooppijn?![]()
Ja ik ook, in me portomonnee nu
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |