Ohja, mag ie dan pas weer open als jij begint met werken?quote:Op woensdag 25 juli 2007 16:43 schreef OA het volgende:
Problemen opgelost. Slotje graag. [afbeelding]
quote:Op woensdag 25 juli 2007 16:43 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ohja, mag ie dan pas weer open als jij begint met werken?
quote:Op woensdag 25 juli 2007 16:43 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ohja, mag ie dan pas weer open als jij begint met werken? aanwezig bent bij het bedrijf
Jij bent ook altijd van het 'de nek omdraaien' en het 'afwimpelen' hequote:Op woensdag 25 juli 2007 16:45 schreef OA het volgende:
[..]
![]()
Maar goed, de problemen heb ik vakkundig de nek omgedraaid en de klant is weer tevreden...
Althans, ze hebben geen enkele reden tot klagen meer!![]()
You made them an offer they can't refuse?quote:Op woensdag 25 juli 2007 16:45 schreef OA het volgende:
[..]
![]()
Maar goed, de problemen heb ik vakkundig de nek omgedraaid en de klant is weer tevreden...
Althans, ze hebben geen enkele reden tot klagen meer!![]()
quote:Op woensdag 25 juli 2007 16:47 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
You made them an offer they can't refuse?![]()
[afbeelding]
Ik verwacht dat jij over 3 minuten je werkoverdracht klaar hebtquote:Op woensdag 25 juli 2007 16:47 schreef eer-ik het volgende:
Ik ga zo maar alvast beginnen met werkoverdracht schrijven denk ik
Ja, maar vorige week deed ik het ook 3 minuten van te voren, en toen was ik ineens een kwartier te lang aan het werkquote:Op woensdag 25 juli 2007 16:49 schreef covie het volgende:
[..]
Ik verwacht dat jij over 3 minuten je werkoverdracht klaar hebt![]()
Dat is fout!quote:Op woensdag 25 juli 2007 16:50 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, maar vorige week deed ik het ook 3 minuten van te voren, en toen was ik ineens een kwartier te lang aan het werk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |