ja, ik moet het eruit hebben.quote:Op maandag 6 augustus 2007 13:30 schreef MPG het volgende:
[..]
Hoe bedoel je?
Je kan de zwiek toch exporteren ?
[..]
Oow, je wilt de weergave ervan weghebben?quote:Op maandag 6 augustus 2007 13:31 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ja, ik moet het eruit hebben.
Word er knettergek van, zelfs m'n tekst hapert als ik wat aan het typen ben en die shitload smilies staat ook weergegeven...
Wie?quote:
Jort, wat heb je eigenlijk een ongelofelijk lelijk wijf in je UI....quote:Op maandag 6 augustus 2007 13:41 schreef JortK het volgende:
[..]
Ik had niet eens in de gaten dat ik de laatste was
Plork heet dat.quote:Op maandag 6 augustus 2007 13:43 schreef OA het volgende:
[..]
Jort, wat heb je eigenlijk een ongelofelijk lelijk wijf in je UI....![]()
Mooi lichaam, maar lelijke kop..![]()
Maar ik multiquote welquote:Op maandag 6 augustus 2007 13:40 schreef MPG het volgende:
[..]
[..]
Jij kan er anders ook aardig wat van.
best gelopen 14.gifquote:
Zak over de kop, Wilhelmus aan, en voor het vaderlandquote:Op maandag 6 augustus 2007 13:43 schreef OA het volgende:
[..]
Jort, wat heb je eigenlijk een ongelofelijk lelijk wijf in je UI....![]()
Mooi lichaam, maar lelijke kop..![]()
wat?quote:
Zo hoort ie.quote:Op maandag 6 augustus 2007 13:47 schreef MPG het volgende:
[..]
Zak over de kop, Wilhelmus aan Vlag in de hand, en gaan voor het vaderland![]()
Wat jij wiltquote:
Heb er even een linkje bji gezet.quote:Op maandag 6 augustus 2007 13:48 schreef eer-ik het volgende:
Net effe uitwonende stufi aangevraagd.
En een DIGID
Ik hoop dat het nu wel goedgaat.
Kutsysteem.
[..]
wat?
Dat ken ik niet...
quote:Zak over de kop, Wilhelmus aan Vlag in de hand, en gaan neuken voor het vaderland
die site ziet eruit alsof ik 't niet wil kennenquote:Op maandag 6 augustus 2007 13:52 schreef covie het volgende:
[..]
Heb er even een linkje bji gezet.
Maar ik weet niet OF je de band wilt kennen hoor, het is echt gewoon te flauw![]()
Ja, weet ik, kon er alleen niet opkomen...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |