lezen is moeilijk hèquote:Op vrijdag 27 juli 2007 12:22 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Je zat al die tijd in je blote niks achter de pjoeter?![]()
![]()
geilquote:Op vrijdag 27 juli 2007 12:43 schreef BrandX het volgende:
[..]
lezen is moeilijk hè![]()
ik had alleen nog geen bh aan, wel een broek, tee (en onderbroek natuurlijk).
met pijplippen fluitenquote:
ik vind het wat tegenvallenquote:Op vrijdag 27 juli 2007 12:49 schreef OA het volgende:
Puicke TT trouwens!
quote:
sorryquote:
ik ook. Ik verzaak niet. Voel me derhalve niet aangesproken en voel me ietwat gedesilussioneerd ronddwalen in deze KSC...quote:
ik ookquote:Op vrijdag 27 juli 2007 12:53 schreef BrandX het volgende:
[..]
ik ook. Ik verzaak niet. Voel me derhalve niet aangesproken en voel me ietwat gedesilussioneerd ronddwalen in deze KSC... [afbeelding]
quote:
Maar... maar... jij bent een aanwinst in dit topic!quote:Op vrijdag 27 juli 2007 12:53 schreef BrandX het volgende:
[..]
ik ook. Ik verzaak niet. Voel me derhalve niet aangesproken en voel me ietwat gedesilussioneerd ronddwalen in deze KSC... [afbeelding]
quote:
arbeidsetos: teveel is nooit goedquote:Op vrijdag 27 juli 2007 12:55 schreef OA het volgende:
[..]
![]()
[..]
Maar... maar... jij bent een aanwinst in dit topic!![]()
Het zit bommetje vol met verzakers en dan ben jij er om ons wat arbeidsetos bij te brengen!![]()
ja duh, lunchtijdquote:Op vrijdag 27 juli 2007 12:58 schreef Pheno het volgende:
Het is te rustig hier en op de rest van fok
juist! nou, dan mail ik je nu de nodige verslagen van bijeenkomsten zodat je een volledig FO kan schrijven voor een proces in e-SGC, waarin vier trajecten mogelijk zijn, en waarbij de koppeling met drie andere systemen mogelijk moet zijn zodat eenvoudig gegevens uitgewisseld en opgevraagd kunnen worden.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 12:55 schreef OA het volgende:
[..]
[..]
Maar... maar... jij bent een aanwinst in dit topic!:@
Het zit bommetje vol met verzakers en dan ben jij er om ons wat arbeidsetos bij te brengen!:7
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |