lezen is moeilijk hèquote:Op vrijdag 27 juli 2007 12:22 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Je zat al die tijd in je blote niks achter de pjoeter?![]()
![]()
geilquote:Op vrijdag 27 juli 2007 12:43 schreef BrandX het volgende:
[..]
lezen is moeilijk hè![]()
ik had alleen nog geen bh aan, wel een broek, tee (en onderbroek natuurlijk).
met pijplippen fluitenquote:
ik vind het wat tegenvallenquote:Op vrijdag 27 juli 2007 12:49 schreef OA het volgende:
Puicke TT trouwens!
quote:
sorryquote:
ik ook. Ik verzaak niet. Voel me derhalve niet aangesproken en voel me ietwat gedesilussioneerd ronddwalen in deze KSC...quote:
ik ookquote:Op vrijdag 27 juli 2007 12:53 schreef BrandX het volgende:
[..]
ik ook. Ik verzaak niet. Voel me derhalve niet aangesproken en voel me ietwat gedesilussioneerd ronddwalen in deze KSC... [afbeelding]
quote:
Maar... maar... jij bent een aanwinst in dit topic!quote:Op vrijdag 27 juli 2007 12:53 schreef BrandX het volgende:
[..]
ik ook. Ik verzaak niet. Voel me derhalve niet aangesproken en voel me ietwat gedesilussioneerd ronddwalen in deze KSC... [afbeelding]
quote:
arbeidsetos: teveel is nooit goedquote:Op vrijdag 27 juli 2007 12:55 schreef OA het volgende:
[..]
![]()
[..]
Maar... maar... jij bent een aanwinst in dit topic!![]()
Het zit bommetje vol met verzakers en dan ben jij er om ons wat arbeidsetos bij te brengen!![]()
ja duh, lunchtijdquote:Op vrijdag 27 juli 2007 12:58 schreef Pheno het volgende:
Het is te rustig hier en op de rest van fok
juist! nou, dan mail ik je nu de nodige verslagen van bijeenkomsten zodat je een volledig FO kan schrijven voor een proces in e-SGC, waarin vier trajecten mogelijk zijn, en waarbij de koppeling met drie andere systemen mogelijk moet zijn zodat eenvoudig gegevens uitgewisseld en opgevraagd kunnen worden.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 12:55 schreef OA het volgende:
[..]
[..]
Maar... maar... jij bent een aanwinst in dit topic!:@
Het zit bommetje vol met verzakers en dan ben jij er om ons wat arbeidsetos bij te brengen!:7
Dat kun je zittend ookquote:
Je wilt niet weten wat ik verdien, ik zou eigenlijk wroeging moeten krijgenquote:Op vrijdag 27 juli 2007 13:00 schreef BrandX het volgende:
[..]
juist! nou, dan mail ik je nu de nodige verslagen van bijeenkomsten zodat je een volledig FO kan schrijven voor een proces in e-SGC, waarin vier trajecten mogelijk zijn, en waarbij de koppeling met drie andere systemen mogelijk moet zijn zodat eenvoudig gegevens uitgewisseld en opgevraagd kunnen worden.
En dat moet af zijn in drie uur. Hup! Vort! Aan de slag!
jullie zouden het niet lang uithouden met mij als baas vrees ik
maar aan de andere kant: jullie doen iets wel goed natuurlijk. Niets hoeven doen en toch lekker geld verdienen (en waarschijnlijk niet eens veel minder dan ikke...)
verkapt-ik-ben-stiekem-wel-een-beetje-jaloers ;')
hoewel: een dagje niksen is leuk, maar ik zou me snel de tyfus vervelen en toch vanzelf wat gaan doen.
naja, dat dus.
Powernap lukt vandaag niet, ze zijn hier aan het testenquote:Op vrijdag 27 juli 2007 13:02 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ja, maar dat is voor mietjes
ohja, en polen
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 13:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je wilt niet weten wat ik verdien, ik zou eigenlijk wroeging moeten krijgen:X
Je moet oorzaak en gevolg niet omdraaien natuurlijkquote:Op vrijdag 27 juli 2007 13:00 schreef BrandX het volgende:
[..]
juist! nou, dan mail ik je nu de nodige verslagen van bijeenkomsten zodat je een volledig FO kan schrijven voor een proces in e-SGC, waarin vier trajecten mogelijk zijn, en waarbij de koppeling met drie andere systemen mogelijk moet zijn zodat eenvoudig gegevens uitgewisseld en opgevraagd kunnen worden.
jullie zouden het niet lang uithouden met mij als baas vrees ik
maar aan de andere kant: jullie doen iets wel goed natuurlijk. Niets hoeven doen en toch lekker geld verdienen (en waarschijnlijk niet eens veel minder dan ikke...)
verkapt-ik-ben-stiekem-wel-een-beetje-jaloers ;')
hoewel: een dagje niksen is leuk, maar ik zou me snel de tyfus vervelen en toch vanzelf wat gaan doen.
naja, dat dus.
Mja, op zich is het schandalig wat ik doe, maar who cares. Klant is tevreden, de baas ook, dus ik ookquote:Op vrijdag 27 juli 2007 13:07 schreef BrandX het volgende:
[..]
naja, over vijf jaar verdien ik zeker 2 tot 3 duizend meer dan nu. Dat staat vast.
![]()
liveachievementgoals rule!
je wilt niet weten wat ik hier verdienquote:Op vrijdag 27 juli 2007 13:07 schreef BrandX het volgende:
[..]
naja, over vijf jaar verdien ik zeker 2 tot 3 duizend meer dan nu. Dat staat vast.
![]()
liveachievementgoals rule!
Waar blijft die meel dan?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 13:00 schreef BrandX het volgende:
[..]
Juist. Alles doen wat er verlangd wordt + nog een klein beetje extra. Dat alles in een vrij korte tijd, uiteraard wel foutloos. De baas blijft dan uiterst tevreden en ik ook!quote:jullie zouden het niet lang uithouden met mij als baas vrees ik
quote:verkapt-ik-ben-stiekem-wel-een-beetje-jaloers ;')
naja, dat dus.
da's waar, dat is het belangrijkstequote:Op vrijdag 27 juli 2007 13:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mja, op zich is het schandalig wat ik doe, maar who cares. Klant is tevreden, de baas ook, dus ik ook
Dat dus exact!quote:Op vrijdag 27 juli 2007 13:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mja, op zich is het schandalig wat ik doe, maar who cares. Klant is tevreden, de baas ook, dus ik ook
hier nog eenquote:Op vrijdag 27 juli 2007 13:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 12:57 schreef eer-ik het volgende:
goeie TT
massolquote:Op vrijdag 27 juli 2007 13:10 schreef Frutsel het volgende:
bijna door slotje heen gepost net
Ben zo weg peepz, misschien tot straks
Je leert het vanzelf af, als je voor de tiende keer genaaid bent door allerlei fusiepraktijkenquote:Op vrijdag 27 juli 2007 13:09 schreef BrandX het volgende:
[..]
da's waar, dat is het belangrijkste
toch heb ik de rare tick dat ik nuttig bezig wil zijn, ik zou zo niet kunnen werken... zijn daar instanties voor, waar ze je daar van af kunnen helpen?
keb nog geen HBO (afstuderen over een maandje of 8), kwam 8 jaar terug rechtstreeks uit de paardenstront getrokken op kantoor terecht. Doe de laatste 5 jaar allerlei cursussen en trainingen op kosten van de baas, inclusief mijn HBOquote:Op vrijdag 27 juli 2007 13:09 schreef OA het volgende:
[..]
Waar blijft die meel dan?o|O
[..]
Juist. Alles doen wat er verlangd wordt + nog een klein beetje extra. Dat alles in een vrij korte tijd, uiteraard wel foutloos. De baas blijft dan uiterst tevreden en ik ook!O-)
Ik weet niet wat jij verdient... Je bent wel 8, 9, 10 (?) jaar ouder, HBO, meer ervaring, dus ws. verdien jij meer dan ik.:)
[..]
Bijna... maar nog niet helemaalquote:Op vrijdag 27 juli 2007 13:10 schreef Frutsel het volgende:
bijna door slotje heen gepost net
Ben zo weg peepz, misschien tot straks
ohw. nou, fusies zullen hierniet gebeuren. we zijn enig en uniek in de wereld. Hooguit nemen wij het e.e.a. overquote:Op vrijdag 27 juli 2007 13:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je leert het vanzelf af, als je voor de tiende keer genaaid bent door allerlei fusiepraktijken
HTS Hoger IT hier, schandalig hoog ingekomen, en door de jaren het dubbele gaan verdienen. Mijn fokpraktijken zijn lineair meegestegenquote:Op vrijdag 27 juli 2007 13:12 schreef BrandX het volgende:
[..]
keb nog geen HBO (afstuderen over een maandje of 8), kwam 8 jaar terug rechtstreeks uit de paardenstront getrokken op kantoor terecht. Doe de laatste 5 jaar allerlei cursussen en trainingen op kosten van de baas, inclusief mijn HBO
dus ik klaag niet hoor, ze betalen een heleboel voor mij! Feitelijk gezien heb ik alleen nog maar mijn HAVO met tig aanvullende curussen. Dus is niet gek dat het nog geen ubervetpot is, hoewel ik ook daar niet over mag klagen. In de 7,5 jaar dat ik hier zit verdien ik nu het zelfde (+iets meer) in euro, dan ik kreeg in guldens toen ik net binnen kwam.
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 13:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
HTS Hoger IT hier, schandalig hoog ingekomen, en door de jaren het dubbele gaan verdienen. Mijn fokpraktijken zijn lineair meegestegen
he, daardoor zelfs mijn vrouw hier leren kennenquote:
quote:Opvrijdag 27 juli 2007 13:15schreef Pheno het volgende:
[..]
he, daardoor zelfs mijn vrouw hier leren kennen:')Op kosten van de baas:X
Ik ben geen emoquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |