quote:Op donderdag 17 januari 2008 21:41 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, idd
Echt geestverruimend is het niet
Maar ik heb te hard gewerkt, want de werkzaamheden zijn al klaar.
morgen weer afspraak @ randstad, moet natuurlijk maandag wel weer wat anders hebben...
Van de koffiequote:
quote:
inleveren, nuquote:
Neem een flinke slok stroh80quote:
schuift glas naar Pezu, hierquote:
geen idee, ik vind het leuk om in dit soort topics te lurken, geen idee waarom... dan kan ik de aankomende mod poel in de gaten houdenquote:Op donderdag 17 januari 2008 21:57 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Hoe kom jij hier verzeild geraakt?
Iemand heeft achter de schermen een topic aan gemaakt dat alle mods verplicht in KSC moeten posten ofzo, maar dat weet jij vast beter dan ikquote:Op donderdag 17 januari 2008 21:57 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Hoe kom jij hier verzeild geraakt?
Haha, ze schijnen hier wel steeds mod-materiaal vandaan te halen jaquote:Op donderdag 17 januari 2008 21:59 schreef murp het volgende:
[..]
geen idee, ik vind het leuk om in dit soort topics te lurken, geen idee waarom... dan kan ik de aankomende mod poel in de gaten houden
quote:Op donderdag 17 januari 2008 21:56 schreef Tmaatje het volgende:
[..]
schuift glas naar Pezu, hier![]()
laat wel wat voor me over want ik moet straks onder een koude douche, mijn badkamer is gesloopt...
ja, dat dusquote:Op donderdag 17 januari 2008 22:00 schreef MPG het volgende:
[..]
Iemand heeft achter de schermen een topic aan gemaakt dat alle mods verplicht in KSC moeten posten ofzo, maar dat weet jij vast beter dan ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |