quote:Op donderdag 17 januari 2008 21:41 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, idd
Echt geestverruimend is het niet
Maar ik heb te hard gewerkt, want de werkzaamheden zijn al klaar.
morgen weer afspraak @ randstad, moet natuurlijk maandag wel weer wat anders hebben...
Van de koffiequote:
quote:
inleveren, nuquote:
Neem een flinke slok stroh80quote:
schuift glas naar Pezu, hierquote:
geen idee, ik vind het leuk om in dit soort topics te lurken, geen idee waarom... dan kan ik de aankomende mod poel in de gaten houdenquote:Op donderdag 17 januari 2008 21:57 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Hoe kom jij hier verzeild geraakt?
Iemand heeft achter de schermen een topic aan gemaakt dat alle mods verplicht in KSC moeten posten ofzo, maar dat weet jij vast beter dan ikquote:Op donderdag 17 januari 2008 21:57 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Hoe kom jij hier verzeild geraakt?
Haha, ze schijnen hier wel steeds mod-materiaal vandaan te halen jaquote:Op donderdag 17 januari 2008 21:59 schreef murp het volgende:
[..]
geen idee, ik vind het leuk om in dit soort topics te lurken, geen idee waarom... dan kan ik de aankomende mod poel in de gaten houden
quote:Op donderdag 17 januari 2008 21:56 schreef Tmaatje het volgende:
[..]
schuift glas naar Pezu, hier![]()
laat wel wat voor me over want ik moet straks onder een koude douche, mijn badkamer is gesloopt...
ja, dat dusquote:Op donderdag 17 januari 2008 22:00 schreef MPG het volgende:
[..]
Iemand heeft achter de schermen een topic aan gemaakt dat alle mods verplicht in KSC moeten posten ofzo, maar dat weet jij vast beter dan ik
Ehm, ik heb dat voor de gein wel eens geopperd jaquote:Op donderdag 17 januari 2008 22:00 schreef MPG het volgende:
[..]
Iemand heeft achter de schermen een topic aan gemaakt dat alle mods verplicht in KSC moeten posten ofzo, maar dat weet jij vast beter dan ik
quote:Op donderdag 17 januari 2008 22:00 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Haha, ze schijnen hier wel steeds mod-materiaal vandaan te halen ja
dit is het betreffende topicquote:Op donderdag 17 januari 2008 22:02 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ehm, ik heb dat voor de gein wel eens geopperd ja
Maar jij weet net zo goed als ik dat de KSC altijd al in de gaten gehouden wordt....
quote:Op donderdag 17 januari 2008 22:03 schreef BrandX het volgende:
[..]
tis traditie bij de KSC om met regelmaat een paar keer door KSC-slotjes te posten
quote:Op donderdag 17 januari 2008 21:51 schreef MPG het volgende:
BX: http://www.youtube.com/watch?v=F4otKATtoW4&feature=related
sorry, ik deed 't niet expresquote:Op donderdag 17 januari 2008 22:00 schreef PeZu het volgende:
[..]
![]()
hee blauwtjes, hou eens op met dat dichte topic te kicken
was cross al vanaf deel 2 al mod?quote:Op donderdag 17 januari 2008 22:04 schreef MPG het volgende:
[..]
De traditie begon bij crossover, in deel 2
daar doen we de naam slow chat in ieder geval eer aan.. Deze slow chat staat natuurlijk stijf van de caffeïne dus heeft een wat hoger tempoquote:Op donderdag 17 januari 2008 22:03 schreef murp het volgende:
[..]
dit is het betreffende topic
http://forum.fok.nl/topic/1115457
quote:Op donderdag 17 januari 2008 22:02 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ehm, ik heb dat voor de gein wel eens geopperd ja
Maar jij weet net zo goed als ik dat de KSC altijd al in de gaten gehouden wordt....
quote:Op donderdag 17 januari 2008 22:03 schreef murp het volgende:
[..]
dit is het betreffende topic
http://forum.fok.nl/topic/1115457
cross was al mod voordat KSC begonquote:Op donderdag 17 januari 2008 22:05 schreef eer-ik het volgende:
[..]
was cross al vanaf deel 2 al mod?
Sinds ik weg ben schiet het trouwens ook niet op naar de 700...
We zitten voor m'n gevoel al eeuwen in 600
jippiequote:Op donderdag 17 januari 2008 22:06 schreef murp het volgende:
[..]
w8ff dan
misschien dat het grafkeldertje weer open gaat
Jup, lees maar terugquote:Op donderdag 17 januari 2008 22:05 schreef eer-ik het volgende:
[..]
was cross al vanaf deel 2 al mod?
Sinds ik weg ben schiet het trouwens ook niet op naar de 700...
We zitten voor m'n gevoel al eeuwen in 600
teruglezenquote:Op donderdag 17 januari 2008 22:08 schreef MPG het volgende:
[..]
Jup, lees maar terug
En ja, zonder jou en lenny gaat t iets trager hier, al post ik zelf ook wat minder de laatste tijd
Een merel is geen mus!quote:Op donderdag 17 januari 2008 22:09 schreef OA het volgende:
Dus...
back to the eightiesquote:Op donderdag 17 januari 2008 21:41 schreef Kadiladio het volgende:
Doet het niet in Internet Explorer 2.3. (Windows 91)
Ooooooooooooooooooooooh ???quote:Op donderdag 17 januari 2008 22:00 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Haha, ze schijnen hier wel steeds mod-materiaal vandaan te halen ja
Ja. Teruglezenquote:
Jou hebben ze toch ook hieruit gevist en blauw geverfd?quote:
Windows 3.1quote:Op donderdag 17 januari 2008 22:10 schreef BrandX het volgende:
Dit is gewoon de meest briljante post van de dag:
[..]
back to the eighties
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |