quote:
Met zijn total loss gereden auto natuurlijk, oelewapper.quote:
Zuipse Crossquote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:13 schreef crossover het volgende:
Ik ben dr weg van. De kroeg in in Tilburg en slapen bij Lenny
goed topicquote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:10 schreef Pheno het volgende:
Dus....
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:13 schreef MPG het volgende:
[..]
Met zijn total loss gereden auto natuurlijk, oelewapper. [afbeelding] Opletten tussen het [neuken baggeren door![]()
![]()
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:13 schreef crossover het volgende:
Ik ben dr weg van. De kroeg in in Tilburg en slapen met Lenny
auto aan gortquote:
Sowieso!quote:
Ja, ik was het even vergeten..quote:
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:17 schreef MPG het volgende:
Wiki geüpdatet
quote:
Pauperwetgeving inddquote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:18 schreef Pheno het volgende:
Ik hoop het. heb een roodgloeiend oor van het bellen. Kut bureaucratie in dit tyfusland. Alleen omdat een pauper spontaan gaat remmen. En dan volgens de wet ik schuldig zijn. Goed hoor. Dat is net zoiets als voetgangers en fietsers die als zwakkeren worden gezien in het verkeer. Gedraag je dan ook zo! Ipv door het rood zonder licht in het pikkedonker te rijden. Kutlui!
Dood aan alle fietsers en voetgangers...quote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:18 schreef Pheno het volgende:
Ik hoop het. heb een roodgloeiend oor van het bellen. Kut bureaucratie in dit tyfusland. Alleen omdat een pauper spontaan gaat remmen. En dan volgens de wet ik schuldig zijn. Goed hoor. Dat is net zoiets als voetgangers en fietsers die als zwakkeren worden gezien in het verkeer. Gedraag je dan ook zo! Ipv door het rood zonder licht in het pikkedonker te rijden. Kutlui!
Doen ze daar in Schotland ook aan? Of is dat typisch Engels?quote:
Het is Britsquote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:26 schreef MPG het volgende:
[..]
Doen ze daar in Schotland ook aan? Of is dat typisch Engels?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |