quote:
Met zijn total loss gereden auto natuurlijk, oelewapper.quote:
Zuipse Crossquote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:13 schreef crossover het volgende:
Ik ben dr weg van. De kroeg in in Tilburg en slapen bij Lenny
goed topicquote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:10 schreef Pheno het volgende:
Dus....
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:13 schreef MPG het volgende:
[..]
Met zijn total loss gereden auto natuurlijk, oelewapper. [afbeelding] Opletten tussen het [neuken baggeren door![]()
![]()
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:13 schreef crossover het volgende:
Ik ben dr weg van. De kroeg in in Tilburg en slapen met Lenny
auto aan gortquote:
Sowieso!quote:
Ja, ik was het even vergeten..quote:
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:17 schreef MPG het volgende:
Wiki geüpdatet
quote:
Pauperwetgeving inddquote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:18 schreef Pheno het volgende:
Ik hoop het. heb een roodgloeiend oor van het bellen. Kut bureaucratie in dit tyfusland. Alleen omdat een pauper spontaan gaat remmen. En dan volgens de wet ik schuldig zijn. Goed hoor. Dat is net zoiets als voetgangers en fietsers die als zwakkeren worden gezien in het verkeer. Gedraag je dan ook zo! Ipv door het rood zonder licht in het pikkedonker te rijden. Kutlui!
Dood aan alle fietsers en voetgangers...quote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:18 schreef Pheno het volgende:
Ik hoop het. heb een roodgloeiend oor van het bellen. Kut bureaucratie in dit tyfusland. Alleen omdat een pauper spontaan gaat remmen. En dan volgens de wet ik schuldig zijn. Goed hoor. Dat is net zoiets als voetgangers en fietsers die als zwakkeren worden gezien in het verkeer. Gedraag je dan ook zo! Ipv door het rood zonder licht in het pikkedonker te rijden. Kutlui!
Doen ze daar in Schotland ook aan? Of is dat typisch Engels?quote:
Het is Britsquote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:26 schreef MPG het volgende:
[..]
Doen ze daar in Schotland ook aan? Of is dat typisch Engels?
Nu weet ik het zeker. IK WIL NAAR SCHOTLAND OP VAKANTIEquote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:26 schreef Muck het volgende:
[..]
Het is Brits
dus ja, ze doen er in Schotland ook aan
take your muckie with youquote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:27 schreef MPG het volgende:
[..]
Nu weet ik het zeker. IK WIL NAAR SCHOTLAND OP VAKANTIE![]()
nah, we hebben niet echt een high tea gehad hoorquote:
Is toch ook niet mis, lijkt me?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:30 schreef Muck het volgende:
[..]
nah, we hebben niet echt een high tea gehad hoor
wel gewoon thee met scones en roomboter en jam in een tof cafeetje
daar hebben we overigens ook een keer Schots ontbeten
Goede keus!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:35 schreef MPG het volgende:
[..]
Is toch ook niet mis, lijkt me?
Anyway, Schotland staat bovenaan het verlanglijstje van te bezoeken vakantielanden![]()
hell yeahquote:
ik heb de rest van de dag niet meer gegetenquote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:35 schreef MPG het volgende:
[..]
Is toch ook niet mis, lijkt me?
Anyway, Schotland staat bovenaan het verlanglijstje van te bezoeken vakantielanden![]()
Noorwegenquote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:36 schreef OA het volgende:
[..]
Goede keus!![]()
Wat staat er verder op?![]()
Verder wil ik nog eens terug naar Zweden, Finland en Frankrijk, en dan naar andere delen van die landen dan waar ik geweest benquote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:38 schreef MPG het volgende:
[..]
Noorwegen
Portugal
Ierland
Spanje (Stedentripje Barcelona en/of Madrid)
Griekenland
Australië (Ooit, als ome MPG VEEL geld heeft)
en verder nog wel wat wat me effe niet te binnen schiet![]()
Slaap lekkerquote:
Hoe ziet jouw lijst eruit dan?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:37 schreef Muck het volgende:
[..]
hell yeah
[..]
ik heb de rest van de dag niet meer gegeten
ik wil ook nog wel een keertje terug hoor. het stond bij ons ook al jaaaaaren op de verlanglijst en dit jaar hebben we het dan maar gedaan
Nu staat alleen Ierland nog maar op de lijst van mijn ouders
de mijne is wat langer
Idemquote:
Zeker doen, krijg je geen spijt van!!quote:Ierland
Zie Ierland.quote:Spanje (Stedentripje Barcelona en/of Madrid)
Zie Ierlandquote:Griekenland
quote:Australië (Ooit, als ome MPG/OA VEEL geld heeft)
en verder nog wel wat wat me effe niet te binnen schiet![]()
Whehe... Goeie lijst dusquote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:41 schreef OA het volgende:
[..]
Idem
[..]
Zeker doen, krijg je geen spijt van!!![]()
[..]
Zie Ierland.![]()
[..]
Zie Ierland![]()
[..]
quote:
Goeie aanvullingen. Op IJsland na schuif ik ze zo in mijn lijstje erbijquote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:47 schreef OA het volgende:
[..]
![]()
Aangevuld met:
Delen van Spanje en Italië.
IJsland
Engeland
Nieuw Zeeland
Want?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:49 schreef MPG het volgende:
[..]
Goeie aanvullingen. Op IJsland na schuif ik ze zo in mijn lijstje erbij![]()
Nou, hoe klef het waarschijnlijk ook klinkt: waar dan ook, zolang het maar met Lars is.quote:
goeie aanvullingquote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:47 schreef OA het volgende:
[..]
![]()
Aangevuld met:
Delen van Spanje en Italië.
IJsland
Engeland
Nieuw Zeeland
Kweenie. Trekt me gewoon niet zo.quote:
Whehe. Goeie keuzequote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:52 schreef Muck het volgende:
[..]
Nou, hoe klef het waarschijnlijk ook klinkt: waar dan ook, zolang het maar met Lars is.
Noorwegen <-- daar was ik vorig jaar
Portugal <-- dat staat heel misschien voor volgend jaar op het programma
Ierland
Spanje (Stedentripje Barcelona en/of Madrid) <---al hoeft dat laatste niet eens
Griekenland <--- gaat Lars vannacht heenmaar ik wil ook zeker een keer! maar dan niet een zon zee zuip vakantie
Australië (Ooit, als ome MPG VEEL geld heeft ) <-- daar zou ik met mijn ex heen gaan, maar ik maakte het uit voor we gegaan zijn
en verder nog wel wat wat me effe niet te binnen schiet <-- ik zit ook druk te piekeren....
Parijs, dat staat hier volgens mij als een tussendoortje geplannedquote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:58 schreef Muck het volgende:
oh ja, ik wil ook nog een keer terug naar parijs, maar met een beetje mazzel gebeurt dat in december ook
arme student enzo....quote:Op donderdag 23 augustus 2007 23:01 schreef MPG het volgende:
[..]
Parijs, dat staat hier volgens mij als een tussendoortje geplanned![]()
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 23:01 schreef MPG het volgende:
[..]
Parijs, dat staat hier volgens mij als een tussendoortje geplanned![]()
Idem hier. En de rijke arbeidende vrienden maar vakanties, en weekendjes weg plannenquote:
Gaat ook echt wel gebeuren, tenzij het financieeel ECHT uit de klauwen gaat lopen, maar dat zal wel niet.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 23:02 schreef OA het volgende:
[..]
![]()
Mooie stad, leuk, gewoon doen!!
Evenals Wenen, Boedapest, Milaan, etc...![]()
Wenen kan ik trouwens echt aanraden. Dat is een hele mooie/leuke stad waar echt van alles te doen is... Of je nu van uitgaan, cultuur of architectuur gaat!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 23:05 schreef MPG het volgende:
[..]
Gaat ook echt wel gebeuren, tenzij het financieeel ECHT uit de klauwen gaat lopen, maar dat zal wel niet.
Jazeker. Was je ons kwijtquote:
ja, de mijne ookquote:Op donderdag 23 augustus 2007 23:04 schreef MPG het volgende:
[..]
Idem hier. En de rijke arbeidende vrienden maar vakanties, en weekendjes weg plannen
Koblenzquote:Op donderdag 23 augustus 2007 23:07 schreef OA het volgende:
[..]
Wenen kan ik trouwens echt aanraden. Dat is een hele mooie/leuke stad waar echt van alles te doen is... Of je nu van uitgaan, cultuur of architectuur gaat!![]()
Verder vind ik Koblenz en Trier wel aanraders!![]()
De mijne ook...quote:Op donderdag 23 augustus 2007 23:07 schreef Muck het volgende:
[..]
ja, de mijne ook![]()
nah, komt wel als ik afgestudeerd ben
ik heb een rijke man, die dan ook alweer 2 jaar werkt
Whehe. Ik doe mee wat ik kan, en dat is gelukkig nog vrij veelquote:Op donderdag 23 augustus 2007 23:07 schreef Muck het volgende:
[..]
ja, de mijne ook![]()
nah, komt wel als ik afgestudeerd ben
ik heb een rijke man, die dan ook alweer 2 jaar werkt
mijn ouders waren ook heel enthousiast over wenenquote:Op donderdag 23 augustus 2007 23:08 schreef MPG het volgende:
[..]
KoblenzDas een klein uurtje rijden
Linkerbahn
Wenen werd ook al aangeraden door een oom en tante van mn vader![]()
OOw. Die zijn nu allemaal zuipenquote:Op donderdag 23 augustus 2007 23:07 schreef covie het volgende:
nou ja min of meer.
Vanmiddag zag ik alleen maar *piep*
Boedapest is wel weer een stukje verder weg, maar is ook zeker de moeite waard!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 23:08 schreef MPG het volgende:
[..]
KoblenzDas een klein uurtje rijden
Linkerbahn
Wenen werd ook al aangeraden door een oom en tante van mn vader![]()
Ik heb het net gelezen ja. Met zijn 2 pillen op waarvan je darmen stilg aan staanquote:Op donderdag 23 augustus 2007 23:10 schreef MPG het volgende:
[..]
OOw. Die zijn nu allemaal zuipen
Of, naja, Cross en Lenny zijn samen zuipen en Eer is zuipen![]()
Idd...quote:Op donderdag 23 augustus 2007 23:11 schreef covie het volgende:
[..]
Ik heb het net gelezen ja. Met zijn 2 pillen op waarvan je darmen stilg aan staan![]()
UIteraard gaan wij ook mit dem Wagen.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 23:10 schreef OA het volgende:
[..]
Boedapest is wel weer een stukje verder weg, maar is ook zeker de moeite waard!![]()
Ik ben er trouwens mit dem Wagen geweest, evenals Wenen.![]()
Ljubljana is trouwens ook al een aanrader!![]()
Hij komt er vanzelf wel achterquote:Op donderdag 23 augustus 2007 23:11 schreef covie het volgende:
[..]
Ik heb het net gelezen ja. Met zijn 2 pillen op waarvan je darmen stilg aan staan![]()
Waar hou jij echt van?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 23:12 schreef MPG het volgende:
[..]
UIteraard gaan wij ook mit dem Wagen.
Leuke tips weer *noteert*
tja, ik vind ook niet al mijn "vrienden" meer even tof...quote:Op donderdag 23 augustus 2007 23:09 schreef OA het volgende:
[..]
De mijne ook...![]()
Niet dat het niet te betalen is... maar ik wil gewoon niet met hen weg...![]()
Sinds een jaar gaat het nog maar om één ding: zuipen....![]()
aanstellerquote:Op donderdag 23 augustus 2007 23:09 schreef covie het volgende:
Gelukkig is mijn vriend eindeluijk aan het werk.![]()
Hij is gisteren gestopt met roken en ik word er nu al knettergek van![]()
Maarja hopen maar dattie het volhoudt he
hahahahahaquote:Op donderdag 23 augustus 2007 23:15 schreef covie het volgende:
Ik heb trouwens eens een verhaal gelezen uit een reisboek over egypte.
Er was een man en die wist dus van "de vloek van de farao"en hij meende dat hij daarom amar beter 2 weken voor hij naar egypte ging alvast kon gaan beginnen met zulke pillen slikken.
Hij ging dan met zo'n rondreis, en hij begon steeds slechter er uit te zien, en het leek alsof er een soort moslaagje op zijn huid kwam.
Uiteindelijk is hij neergevallen en naar het ziekenhuis gebracht. Hij zat dus helemaal vol met half verteerd eten van een aaridge tijd. En die moslaag op zijn huid was gewoon schimmel.
Nou ja lekker verhaal dus [afbeelding]
Cultuur, actief doen (wandelen, fietsen, etc), Natuur, en ook wel uitgaan (lekker eten, terrasje pakken, etc. Niet mezelf elke avond vol laten lopen iig)quote:Op donderdag 23 augustus 2007 23:13 schreef OA het volgende:
[..]
Waar hou jij echt van?
Architectuur, cultuur, uitgaan?
Exactly my thoughts...quote:Op donderdag 23 augustus 2007 23:14 schreef Muck het volgende:
[..]
tja, ik vind ook niet al mijn "vrienden" meer even tof...
eigenlijk heb ik naast Lars een hele goede vriendin, die ik al een jaar of 7 ken en verder wat kennissen die het predikaat vriend niet echt waardig zijn
Ik heb nooit begrepen wat er nou zo leuk is aan je vol laten lopen in een kroeg en de volgende dag zielig doen omdat je je zoooooo brak voelt
Weet je, ik voel me al weken schuldig omdat ik een vriendin eigenlijk min of meer gedumpt heb
Hij meende gisteren, toen hij net 3 uur niet gerookt had, al dat hij veel beter ademdequote:Op donderdag 23 augustus 2007 23:15 schreef Muck het volgende:
[..]
aansteller![]()
ik ben 26 februari van de ene op de andere dag gestopt, zo van "dit was de laatste"
en er is geen mens die daar last van gehad heeft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |