Waar werk je?quote:Op donderdag 17 april 2008 12:45 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Boodschappen en zon![]()
![]()
Vanavond werken van drie tot elf.
I like my job
quote:Op donderdag 17 april 2008 13:03 schreef Jo0Lz het volgende:
Hoi kinders!
* Jo0Lz heeft geen zin meer. Doe mij maar een enkeltje weekend.
NUON. Ik zet anderen aan het werk en ik hoef zelf niet (altijdquote:
quote:Op donderdag 17 april 2008 13:31 schreef cablegunmaster het volgende:
ik heb al weekend
Ideaal! Vreemde werktijden, trouwens, voor een bedrijf als NUON.quote:Op donderdag 17 april 2008 13:34 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
NUON. Ik zet anderen aan het werk en ik hoef zelf niet (altijd) vroeg op.
generals?quote:Op donderdag 17 april 2008 13:55 schreef cablegunmaster het volgende:
vanavond een lan party generals
Command & Conquer?quote:
quote:Op donderdag 17 april 2008 14:11 schreef Pheno het volgende:
Oh, dat gedrocht dat idd de naam C&C niet waardig is. Alleen speelt dat probleem al sinds red alert 2
Welk gebouw? Dat dinges aan het spoor daarquote:Op donderdag 17 april 2008 13:34 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
NUON. Ik zet anderen aan het werk en ik hoef zelf niet (altijd) vroeg op.
Ik zit er wel over te denken om van mijn bonus een PS3 of xbox360 erbij te kopen. Wii is tof, maar de realistischere games komen er niet op uitquote:
gta2 dan toch zeker? Niet die lame 3d shitquote:
+1, mee eens.quote:Op donderdag 17 april 2008 14:11 schreef Pheno het volgende:
Oh, dat gedrocht dat idd de naam C&C niet waardig is. Alleen speelt dat probleem al sinds red alert 2
quote:
Whehe. Ik vond aan san andreas juist niks meer aanquote:Trouwens, MPG; Ik ben inderdaad veel meer fan van die retro-shizzle, maar ik heb GTA San Andreas meer gespeeld dan welke game dan ook.
ik vond RA 2 juistweer tof en de rest nietquote:Op donderdag 17 april 2008 14:11 schreef Pheno het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |