quote:Op donderdag 17 januari 2008 08:52 schreef buzzer het volgende:
Goedemorgen
Dagje forum vandaag, ik heb me de blubber gewerkt de afgelopen weken...
Vandaag een beetje van Nescafe en een beetje van mezelf
quote:
Warm inderdaad, maar vandaag met een stralend zonnetjequote:Op donderdag 17 januari 2008 08:23 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Hoe is het daar? Warm? Regenachtig?
Fine by me.quote:Op donderdag 17 januari 2008 08:59 schreef DaMart het volgende:
Dat is wel een hele grote misschien in de TT!
Ik ben ietwat jaloers.quote:Op donderdag 17 januari 2008 09:03 schreef indahnesia.com het volgende:
Warm inderdaad, maar vandaag met een stralend zonnetje
Vragen wij (users) zich ook weleens af...quote:
Dit is het nieuwe BeF.quote:
je zit hier in de mod kweekvijver jaquote:
Anders ik wel...quote:
En jij vist?quote:
Lijkt er verdacht veel op ja....quote:Op donderdag 17 januari 2008 09:05 schreef buzzer het volgende:
[..]
je zit hier in de mod kweekvijver ja
dit is echt erg jahquote:Op donderdag 17 januari 2008 09:05 schreef buzzer het volgende:
[..]
je zit hier in de mod kweekvijver ja
quote:Op donderdag 17 januari 2008 09:03 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Warm inderdaad, maar vandaag met een stralend zonnetje
Koffie tankenquote:Op donderdag 17 januari 2008 09:06 schreef BrandX het volgende:
Ik ga me maar eens opmaken om naar kantoor te gaan. Eerst tanken, want gister ging het benzinelampje ineens branden
Ohja! Dat moet ik zondag ook nog even doen. *Mental note.quote:Op donderdag 17 januari 2008 09:06 schreef BrandX het volgende:
Ik ga me maar eens opmaken om naar kantoor te gaan. Eerst tanken, want gister ging het benzinelampje ineens branden
geloof me of niet, maar het grootste deel is echt puur toeval.quote:
Gekke FA's.quote:Op donderdag 17 januari 2008 09:08 schreef buzzer het volgende:
geloof me of niet, maar het grootste deel is echt puur toeval.
Maar ik vis wel ja
doet me denken aan een stukje uit monthy python * heel idioot stuk *quote:Op donderdag 17 januari 2008 09:08 schreef buzzer het volgende:
[..]
geloof me of niet, maar het grootste deel is echt puur toeval.
Maar ik vis wel ja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |