Goeie zaakquote:Op dinsdag 27 november 2007 10:06 schreef OA het volgende:
[..]
Dat dan weer wel.![]()
Volgend jaar maar België doen, om weer wat reserves op te bouwen....
quote:Op dinsdag 27 november 2007 10:18 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Goeie zaak
Ik had een tijd geleden een droom waarin ik mijn vriendin ging overtuigen dat we naar België moesten verhuizen![]()
quote:Op dinsdag 27 november 2007 10:19 schreef Pheno het volgende:
Oh ja, kaartjes voor de vakantiebeurs weer bestellen.
Dat pinguin lied!!quote:Op dinsdag 27 november 2007 10:19 schreef Pheno het volgende:
Oh ja, kaartjes voor de vakantiebeurs weer bestellen.
Een beurs met vakanties. Ergens in januari in de jaarbeursquote:Op dinsdag 27 november 2007 10:20 schreef Aarti het volgende:
wat is de vakantiebeurs?
that makes sensequote:Op dinsdag 27 november 2007 10:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Een beurs met vakanties. Ergens in januari in de jaarbeurs
quote:
Van alles en nog wat.quote:Op dinsdag 27 november 2007 10:25 schreef Aarti het volgende:
[..]
that makes sense![]()
zijn dat van die georganiseerde reizen dan? ik vind jou meer het type van zelf regelen
Oh, ik kijk er altijd maar wat rond. Ideeen op doen en je krijgt er zo'n leuk vakantiegevoel vanquote:Op dinsdag 27 november 2007 10:25 schreef Aarti het volgende:
[..]
that makes sense![]()
zijn dat van die georganiseerde reizen dan? ik vind jou meer het type van zelf regelen
En dan moet je nog zo lang wachten voor je echt gaan magquote:Op dinsdag 27 november 2007 10:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh, ik kijk er altijd maar wat rond. Ideeen op doen en je krijgt er zo'n leuk vakantiegevoel van
Makkelijk!!!quote:Op dinsdag 27 november 2007 10:28 schreef JortK het volgende:
600 moet vandaag toch wel gehaald worden
ja, ik kan me voorstellen dat je er een vakantiegevoel van krijgtquote:Op dinsdag 27 november 2007 10:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh, ik kijk er altijd maar wat rond. Ideeen op doen en je krijgt er zo'n leuk vakantiegevoel van
Heerlijk!quote:Op dinsdag 27 november 2007 10:29 schreef Aarti het volgende:
[..]
ja, ik kan me voorstellen dat je er een vakantiegevoel van krijgt
Ik ga over twee weken naar madrid en na oud en nieuw naar londen (shoppen)
Ben pas op het vliegveld in Madrid geweest.quote:Op dinsdag 27 november 2007 10:29 schreef Aarti het volgende:
[..]
ja, ik kan me voorstellen dat je er een vakantiegevoel van krijgt
Ik ga over twee weken naar madrid en na oud en nieuw naar londen (shoppen)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |