weer 301quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 12:39 schreef eer-ik het volgende:
oeps.
Ja?quote:
Prima, gooi mijn topic maar op slot.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 12:42 schreef Muck het volgende:
gaan we hier verder?
is dat net zoiets als de zwarte smurf?quote:
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 12:40 schreef indahnesia.com het volgende:
goed, nog minder da 300 posts te gaan OA.. het lijkt te gaan lukken.
Zekers!quote:
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 12:41 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
dat moest toch geheim blijven?
Ik zag dat eerik de lapo had, dus daarom vond ik het vreemd dat jij het nieuwe topic opende... maar eerik is een slotjesposter...quote:
nee, zeg eens wat manquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 12:46 schreef eer-ik het volgende:
Nou zeg, zo stil hoeft het toch niet opeens te zijn...
slotjespostenquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 12:47 schreef OA het volgende:
[..]
![]()
[..]
Zekers!![]()
Ik begin alleen pas met actief modden op het moment dat het koffieforum wordt geopend.![]()
Ik pleit voor de naam : "Coffeecorner"![]()
[..]
![]()
[..]
Ik zag dat eerik de lapo had, dus daarom vond ik het vreemd dat jij het nieuwe topic opende... maar eerik is een slotjesposter...![]()
Daarbij is het sowieso uitzonderlijk dat jij een topic opent binnen één minuut uur...![]()
Ja, ik zit een mod om te praten op msnquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 12:49 schreef Muck het volgende:
[..]
nee, zeg eens wat man![]()
beetje zitten msnen met rare vrouwen he![]()
Ik ben het verleerd....quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 12:49 schreef eer-ik het volgende:
[..]
slotjesposten
komt wel vaak voor de laatste tijd
Voor wat?quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 12:49 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, ik zit een mod om te praten op msn
Ik zag eer z'n post niet eensquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 12:47 schreef OA het volgende:
Ik zag dat eerik de lapo had, dus daarom vond ik het vreemd dat jij het nieuwe topic opende... maar eerik is een slotjesposter...![]()
Daarbij is het sowieso uitzonderlijk dat jij een topic opent binnen één minuut uur...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |