Josti! Je komt toch heul niet door het centrum, oelewappert?quote:Op maandag 17 september 2007 13:55 schreef OA het volgende:
[..]
Precies het stuk waar je langs komt op weg naar het zuiden vanuit ZH () (
)
![]()
Hoe krijg je dat voor elkaarquote:Op maandag 17 september 2007 13:57 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
eigelijk ewl
*kwam thuis met een vrouwenbroek
Je kan de argentijn zelf op eten?quote:Op maandag 17 september 2007 13:54 schreef Aarti het volgende:
[..]
ik eet geen rund of varkensvlees, dus dan ben je bij een argentijn snel uitgegeten![]()
ik hou niet zo van argentijnenquote:Op maandag 17 september 2007 13:58 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Je kan de argentijn zelf op eten?![]()
een vrouw kotste over mijn broek heen en toen mocht ik de hare aanquote:
Romantischquote:Op maandag 17 september 2007 14:02 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
een vrouw kotste over mijn broek heen en toen mocht ik de hare aan![]()
goeie ruil 14.gif was toch een kutbroek
Als je over de A58 aankomt kachelen, ga je de A2 op en al snel begint de ellende....quote:Op maandag 17 september 2007 13:57 schreef MPG het volgende:
[..]
Josti! Je komt toch heul niet door het centrum, oelewappert?
De A2 is problematisch ja. Kutcampus van Flips![]()
Ja, zij ook de mijne dus ik ben bang dat ze de broek wel een keer terug wilquote:
En toen stond zij alleen nog in string...?!quote:Op maandag 17 september 2007 14:02 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
een vrouw kotste over mijn broek heen en toen mocht ik de hare aan![]()
goeie ruil 14.gif was toch een kutbroek
Dan heb je geen recht van spreken, de discussie ging over Ehv CENTRUMquote:Op maandag 17 september 2007 14:04 schreef OA het volgende:
[..]
Als je over de A58 aankomt kachelen, ga je de A2 op en al snel begint de ellende....![]()
En dan kom je niet door het centrum.![]()
Bakkes!quote:
Whehe... Wie weet komt van het een nog wel het anderquote:Op maandag 17 september 2007 14:05 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ja, zij ook de mijne dus ik ben bang dat ze de broek wel een keer terug wilmooie bloemetjesbroek
Vieschpeuckquote:Op maandag 17 september 2007 14:05 schreef OA het volgende:
[..]
En toen stond zij alleen nog in string...?!![]()
Neuhquote:
Centra van grote(re) steden zijn sowieso kutquote:Op maandag 17 september 2007 14:05 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan heb je geen recht van spreken, de discussie ging over Ehv CENTRUM
Dat de A2 kut is weet ik ook
Bloemetjesbroeken zijn cool! Was ze leuk?quote:Op maandag 17 september 2007 14:05 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ja, zij ook de mijne dus ik ben bang dat ze de broek wel een keer terug wilmooie bloemetjesbroek
Heul niet.quote:
Heb al een vriendin maar sowieso was ze wel lekker!quote:Op maandag 17 september 2007 14:06 schreef MPG het volgende:
[..]
Whehe... Wie weet komt van het een nog wel het ander![]()
Damn.... daar gaan weer alle kansen op een avondje/nachtje/ochtendje ongeremd plezierquote:Op maandag 17 september 2007 14:08 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Heb al een vriendin maar sowieso was ze wel lekker!
en had ze ook een vriend [afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |