Ja en nee....quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 17:01 schreef OA het volgende:
[..]
Hai meissie!![]()
Heb je het wel naar je zin, ondanks de niet algehele zonnigheid?![]()
1000%quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 17:00 schreef OA het volgende:
[..]
Stappen op vakantie....![]()
Sowieso stappen![]()
stappen![]()
Mensen![]()
Anyway....![]()
Je hebt het dus wel naar je zin gehad?![]()
quote:
Uitstekende vakantie gehad dus. Das mooi, ik ook. In Sölden was alles top, behalve het uitgaan, maarja daar hoef ik persoonlijk ook niet zo nodig voor op vakantie. Pokeren met vrienden in het appartement is ook chill. Na Sölden door naar Lowlands, waar ik me ook uitstekend vermaakt hebquote:
Cross, hoe is het kerel? Weer naar de uni geweest?quote:
Bee-Ixquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 17:05 schreef BrandX het volgende:
[..]
Ja en nee....![]()
De groep is supergezellig, hele toffe mensen, maar mijn knie is kut dus kan weinig activiteiten meedoen...
maar voor morgen hebben we met vijf een auto gehuurd, gaan we een dagje verona doen, dus dat is wel chill.
en het is nog te koud om echt lekker te zwemmen aan het meer, maar als het nog twee daagjes zo blijft wordt het nog wel heel erg lekker
tot eergister alleen maar (heel veel) regen gehad! maar prachtig gebied en genieten van het lekkere luieren en uiteraard overheerlijke cappucino en espresso!!!
Octetquote:
Nee, gister dus in tilburg gaan stappen, nou dat wens ik niemand toequote:Op vrijdag 24 augustus 2007 17:21 schreef MPG het volgende:
[..]
Cross, hoe is het kerel? Weer naar de uni geweest?
Ah.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 17:24 schreef crossover het volgende:
[..]
Nee, gister dus in tilburg gaan stappen, nou dat wens ik niemand toeAlleen maar mainstream kroegen in het centrum
Niks voor mij dus.
Toen vanuit lenny weer naar huis gegaan, spullen gedumpt, ff opgefrist en naar eindhoven om wat dingen te kopen. Nu ben ik aan het eten en dalijk komt er iemand voor m'n drumstel kijken want die ga ik verkopen.
En vanavond de kroeg in
veel leuker zo'n dagje druk bezig zijn dan de hele dag op je luie reet zitten
Maar dat is mijn mening he, ik weet niet of jij van mainstream houdt, zo ja kan je gezellig stappen daarquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 17:26 schreef MPG het volgende:
[..]
Ah.
*streept Tilburg van zijn stappen-to-do-list af
quote:Klinkt indd wel als een zeer zinnige tijdsbesteding. Iig beter dan de hele dag zitten lamstralen [afbeelding] .
Mainstream is ook niet echt mijn ding. Alhoewel ik mij in goed gezelschap daar nog wel kan vermaken, gaat mijn voorkeur toch ook uit naar de ietwat alternatieve kroegenquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 17:29 schreef crossover het volgende:
[..]
Maar dat is mijn mening he, ik weet niet of jij van mainstream houdt, zo ja kan je gezellig stappen daar
Maar ik heb dus een schijthekel aanIk moet gewoon op zoek naar de beter kroegen of studentenverenigingen.
Smoke zequote:Op vrijdag 24 augustus 2007 17:30 schreef crossover het volgende:
*out for a smoke.
Daaaaaaaaaaagquote:
Puickheid alom!quote:
Sowieso!quote:
quote:
Positiviteit bij de Heer OAquote:
Ja tuurlijk ben ik thuis...quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 18:00 schreef MPG het volgende:
[..]
Positiviteit bij de Heer OA
Ben je thuis van werk ofzo?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |