Kansloze missie!quote:Op woensdag 30 januari 2008 15:38 schreef DaMart het volgende:
[..]
En Muck laat deze ultieme kans om weer langszij te komen bij OA gewoon liggen!
quote:
jaaah.. ik mis de SC-TT-kaap TTquote:Op woensdag 30 januari 2008 15:59 schreef OA het volgende:
Bah, wat een vieze TT... krijg meteen een TROS-gevoel...
quote:
Dat is over 2,5 maand. Tegen die tijd ben ik minimaal 1000 posts uitgelopen...quote:Op woensdag 30 januari 2008 16:00 schreef BrandX het volgende:
[..]
tot jij weer een maand op vakantie naar een of andere uithoek van de wereld bent,, dan loopt ze zomaar weer in
quote:Op woensdag 30 januari 2008 15:59 schreef OA het volgende:
you love spanking me, admit itquote:
speciaal voor Tha_Erik de KSC FAQ:quote:Op woensdag 30 januari 2008 17:18 schreef Tha_Erik het volgende:
Muckt? Wat doet Muck altijd dan?
quote:KSC FAQ:
mucken:
Het al dan niet bewust doorposten nadat een topic 300 posts heeft bereikt, door een crewlid van FOK!, meestal een moderator in de KSC.
OAiaans multiquoten:
het quoten van minimaal 4 posts van minimaal even zoveel andere users in een post
koffien:
bezig zijn met koffie drinken, het liefst tijdens KSC-en
pwn:
algemene aanmoedigingspost ondanks het feit dat de user waartegen deze uitdrukking wordt gebruikt ook daadwerkelijk gepwnd is
.
Dè beruchte entreepost van de enige echte en allercoolste pinquin op FOK!, Pheno.
Ook wel gebruikt om aan te geven dat iemand een goed PUNT maakt.
pomper:
veelgebruikte KSC uitdrukking wanneer iemand even goed duidelijk gemaakt moet worden dat hij het beructhe lijntje overschrijdt, en dus snel moet duiken wil diegene geen blauw ook (en let's face it, er is al genoeg blauw gekleurd in KSC)
/mad:
ook een veelgebruikte KSC uitdrukking, komt van de smiley-html van het subKSCforum van eer-ik, representeerd in meeste gevallen deze smiley:![]()
polen:
De veelgebruikte en uberterechte zondebok voor alles wat fout gaat, niet hoort, ongehoord is, of gewoonweg omdat we willen dat polen de schuld krijgen.
I will admitquote:Op woensdag 30 januari 2008 17:16 schreef BrandX het volgende:
[..]
you love spanking me, admit it![]()
en ja, bij gebrek aan de enige echte muck, moet toch iemand die schone taak van haar overnemen?
quote:Op woensdag 30 januari 2008 15:59 schreef OA het volgende:
quote:Op woensdag 30 januari 2008 16:03 schreef BrandX het volgende:
anyways, ik ga weer ff wat doen, over een uur belt me maatje
En omdat jullie hem zo mooi vinden, laat ik hem lekker staanquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |