Je bent in de war.quote:Op zondag 27 januari 2008 17:19 schreef Pheno het volgende:
Ik raak nooit in de war.
And proud of itquote:
Ik kom hier geregeld, maar om nou te zeggen dat het hier druk is geweest afgelopen week, nee.quote:
Ja maar dat komt omdat iedereen volgens mij nogal druk is/wasquote:Op zondag 27 januari 2008 17:39 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik kom hier geregeld, maar om nou te zeggen dat het hier druk is geweest afgelopen week, nee.
Ben de hele week vrij geweest, en heb de elke dag zitten F5en bwvs maar 't mocht niet baten
Ach, ik bok toch op vanaf morgen.quote:Op zondag 27 januari 2008 17:39 schreef JortK het volgende:
[..]
Ja maar dat komt omdat iedereen volgens mij nogal druk is/was
Komt vanzelf weer verandering in dat weet ik zeker
Ik moet vanaf morgen ook weer werkenquote:
Ik ook.quote:Op zondag 27 januari 2008 17:48 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik moet vanaf morgen ook weer werken
Ik zit op een warm kantoor met allemaal vrouwen om me heen en meer salaris dan ik om vroeg.quote:Op zondag 27 januari 2008 17:51 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik ook.
Opzich wel chill werkwerkwekr.
Beetje rondrijden gewoon weer
Dat is ook best primaquote:Op zondag 27 januari 2008 17:57 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik zit op een warm kantoor met allemaal vrouwen om me heen en meer salaris dan ik om vroeg.
Chicksquote:Op zondag 27 januari 2008 18:01 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Dat is ook best prima
Maar ik heb geen baas die me op m'n vingers kijkt
En veel chicks in de zomer, korte rokjes enzo overal op straat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |