ja, nacht van vrijdag op zaterdag.. ik liep naar de kroeg, en voor de boekhandel stond verkleed volk op de stoepquote:
hier nog een, en dat wil ik ook graag zo houden. Dergelijke \'literatuur\' trekt me helemaal niet.quote:Op zondag 18 november 2007 14:00 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik ben een heiden [afbeelding]
ik heb nog geen enkel harrypotter boek gelezen, en ook van de films heb ik er geen een gezien [afbeelding]
Ik heb alles gelezen op de laatste na.quote:Op zondag 18 november 2007 14:09 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
hier nog een, en dat wil ik ook graag zo houden. Dergelijke 'literatuur' trekt me helemaal niet.
quote:
ja, gisteren om 0.00 uur issie in de verkoop gegaanquote:
quote:Op zondag 18 november 2007 14:10 schreef MPG het volgende:
[..]
Om 0:00 ging het boek namelijk in de verkoop
Stonden ze daar allemaal als harry potter ofzo verkleed voor de boekhandel te wachten.. in de kou![]()
nee, maar komt ie wel veel te laatquote:Op zondag 18 november 2007 14:11 schreef eer-ik het volgende:
Gaat wel ver hoor.
bol.com ftw.
Hoef je de deur niet uit
wat is daar nu weer mis mee?quote:Op zondag 18 november 2007 13:48 schreef JortK het volgende:
There is no hair on her vagina, are you sure she is OK?
ik wil SimCity hebben, in de VS 50 USD, hier bij bol 50 euro, nog zonder 18 euro verzendkosten.. Nee, laat maar.quote:Op zondag 18 november 2007 14:11 schreef eer-ik het volgende:
[afbeelding]
Gaat wel ver hoor.
bol.com ftw.
Hoef je de deur niet uit [afbeelding]
Dat zei ik, je neemt mijn mosterd-maaltijdjes overquote:Op zondag 18 november 2007 14:13 schreef Muck het volgende:
[..]
ja, gisteren om 0.00 uur issie in de verkoop gegaan
Dat maakt het vele malen minder ergquote:[..]
ik stond er gewoon in mijn normale kleren hoor
maakt dat het al minder erg?
quote:[..]
nee, maar komt ie wel veel te laat
had ik met deel 4![]()
Oh en M, ik heb nu een levensgrote poster![]()
quote:Op zondag 18 november 2007 14:14 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik wil SimCity hebben, in de VS 50 USD, hier bij bol 50 euro, nog zonder 18 euro verzendkosten.. Nee, laat maar.
dat maakte hier laatst geen verschilquote:Op zondag 18 november 2007 14:15 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
alleen de gele? of die met nootjes (?)
Die met nootjesquote:Op zondag 18 november 2007 14:15 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
alleen de gele? of die met nootjes (?)
magniequote:Op zondag 18 november 2007 14:16 schreef eer-ik het volgende:
[..]
dat soort spul moet je ook gewoon downloaden
mjah, dat is het probleem, 4 gig over deze verbinding, dan is kopen makkelijker. Maar ik wacht wel op een kopietje hier.. ik ga geen 68 euro betalen vanuit Nederland, helaas stuurt Amazon geen dvd's op naar Indonesiequote:Op zondag 18 november 2007 14:16 schreef eer-ik het volgende:
[..]
[afbeelding]
dat soort spul moet je ook gewoon downloaden [afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |