quote:Op zondag 28 oktober 2007 07:06 schreef Houniet het volgende:
mogge
betraptquote:Op zondag 28 oktober 2007 07:06 schreef Houniet het volgende:
mogge
slaap zequote:Op zondag 28 oktober 2007 07:07 schreef Houniet het volgende:
ik kom net van een feest ben helemaal gaar ga nu slapen tot morgen indah [afbeelding]
OAquote:Op zondag 28 oktober 2007 10:10 schreef OA het volgende:
Na 9 vluchten, 10 duizenden kilometers en 18 dagen ben ik weer terug!![]()
Frits!quote:
Wacht eventjes tot eer-ik er is. Hij zit daar opquote:Op zondag 28 oktober 2007 10:19 schreef OA het volgende:
Heeft er trouwens iemand verstand van foto's bewerken?
Ik heb namelijk op heel veel foto's een vlekje zitten, voornamelijk op blauwe luchten...![]()
Ik kwam er pas 2 dagen voor het einde van de vakantie achter dat er een stofje op de spiegel van de camera zat...![]()
Ik weet wel dat dit met een bewerkingsprogramma te verwijderen is, maar ik zou graag weten hoe...![]()
Mooi man! Laat het reisverslag maar komen! Zoals iedereen in jouw 'zwaai-topic' al van je verwachtte!quote:Op zondag 28 oktober 2007 10:17 schreef OA het volgende:
[..]
Frits!![]()
Het weer is hier beter dan waar ik de laatste dag was... daar kwam het met bakken uit de lucht...![]()
Verder heb ik wel een supervakantie gehad hoor!!![]()
Ik heb het reeds ge-pee-emd.quote:Op zondag 28 oktober 2007 10:20 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Wacht eventjes tot eer-ik er is. Hij zit daar op
Daar ga ik aan werken, maar nog niet vandaag.quote:Op zondag 28 oktober 2007 10:21 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Mooi man! Laat het reisverslag maar komen! Zoals iedereen in jouw 'zwaai-topic' al van je verwachtte!![]()
Gewoon, zoals wij ze ook kennen...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |