Toegepaste Psychologie wordt het waarschijnlijk.quote:
Dat ook, maar het gaat voornamelijk om de manier van les krijgen, ik heb liever wat meer contact met studiegenoten.quote:Op dinsdag 20 november 2007 23:51 schreef vrolijke-frits het volgende:
HBO is inderdaad wel wat minder lastig dan Uni
slotjesposterquote:Op dinsdag 20 november 2007 23:52 schreef Houniet het volgende:
shenkie!!!!111
wat gaat het hard hier opeens![]()
quote:Op dinsdag 20 november 2007 23:52 schreef Houniet het volgende:
shenkie!!!!111
wat gaat het hard hier opeens![]()
kut slot
![]()
![]()
![]()
![]()
Contact met studiegenoten heb ik meer dan voldoende, maar dat is op uni wel iets wat je bewust moet opzoekenquote:Op dinsdag 20 november 2007 23:54 schreef crossover het volgende:
[..]
Toegepaste Psychologie wordt het waarschijnlijk.
[..]
Dat ook, maar het gaat voornamelijk om de manier van les krijgen, ik heb liever wat meer contact met studiegenoten.
Ook zie ik mezelf wat meer praktisch bezig. Vandaar.quote:Op dinsdag 20 november 2007 23:56 schreef MPG het volgende:
[..]
Contact met studiegenoten heb ik meer dan voldoende, maar dat is op uni wel iets wat je bewust moet opzoeken
Verder ben je indd meer op jezelf aangewezen![]()
Goeie tvp.quote:
pinguins met een muts opquote:
quote:Op dinsdag 20 november 2007 23:54 schreef crossover het volgende:
[..]
Toegepaste Psychologie wordt het waarschijnlijk.
[..]
Dat ook, maar het gaat voornamelijk om de manier van les krijgen, ik heb liever wat meer contact met studiegenoten.
Dat moet je inderdaad zelf opzoeken. En ja, wat dat betreft word je handje op het HBO wel wat meer vastgehouden dan op de Uni (zelf met beide ervaring)quote:Op dinsdag 20 november 2007 23:56 schreef MPG het volgende:
[..]
Contact met studiegenoten heb ik meer dan voldoende, maar dat is op uni wel iets wat je bewust moet opzoeken
Verder ben je indd meer op jezelf aangewezen![]()
je zet het zelf in de TTquote:
dat je geen nieuw topic wilde maken johquote:
14quote:Op dinsdag 20 november 2007 23:57 schreef crossover het volgende:
[..]
Ook zie ik mezelf wat meer praktisch bezig. Vandaar.
Ik ga nu pitten, nog even wat muziek luisteren in bed en dan Zzz
Ha, maak nu maar een muts op die E van je, dan kun je in de nieuwe kerstOPquote:
quote:Op woensdag 21 november 2007 00:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, ik wilde er ook wat van zeggen... maar toen deed ik in een andere SC precies hetzelfde![]()
![]()
.
Mag ik daar ook in? Ik heb al een kant-en-klaar Kerst-UIquote:Op woensdag 21 november 2007 00:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ha, maak nu maar een muts op die E van je, dan kun je in de nieuwe kerstOP
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |