Lampjequote:
que?quote:
Ik ben niet van de koffie, maar ik heb wel dit in de aanbieding:quote:Op woensdag 16 april 2008 22:07 schreef -Mellow- het volgende:
maare, wordt mij nog een kopje koffie aangeboden of moet ik dat zelf pakken?
van mij wel hoor!quote:Op woensdag 16 april 2008 22:07 schreef -Mellow- het volgende:
quote:Op woensdag 16 april 2008 22:07 schreef -Mellow- het volgende:
dankjequote:
quote:
Een halve wagenquote:
Ik hijg!quote:
5 km tussen bomen zig-zaggen. Gelukkig schijnt de maan, anders was ik ertegen aan gelopen.quote:
Hehe, mooi man. Is het niet te koud?quote:Op woensdag 16 april 2008 23:57 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
5 km tussen bomen zig-zaggen. Gelukkig schijnt de maan, anders was ik ertegen aan gelopen.
Het is best fris, dus ik heb wel doorgelopen, maar het vriest niet.quote:Op donderdag 17 april 2008 00:02 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Hehe, mooi man. Is het niet te koud?
Oke, maar wel lekker dusquote:Op donderdag 17 april 2008 00:08 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Het is best fris, dus ik heb wel doorgelopen, maar het vriest niet.
Ik kan altijd hardlopen, kou, hitte, regen. Na een half uur ben je weer thuis en kan je douchen.quote:
Dat is zeer zeker waar. Ik leef in een roes nu omdat ik mijn verrotste vak gehaald hebquote:Op donderdag 17 april 2008 00:29 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik kan altijd hardlopen, kou, hitte, regen. Na een half uur ben je weer thuis en kan je douchen.
Slapen nu
Daarom maak ik Thee TT squote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |