Lampjequote:
que?quote:
Ik ben niet van de koffie, maar ik heb wel dit in de aanbieding:quote:Op woensdag 16 april 2008 22:07 schreef -Mellow- het volgende:
maare, wordt mij nog een kopje koffie aangeboden of moet ik dat zelf pakken?
van mij wel hoor!quote:Op woensdag 16 april 2008 22:07 schreef -Mellow- het volgende:
quote:Op woensdag 16 april 2008 22:07 schreef -Mellow- het volgende:
dankjequote:
quote:
Een halve wagenquote:
Ik hijg!quote:
5 km tussen bomen zig-zaggen. Gelukkig schijnt de maan, anders was ik ertegen aan gelopen.quote:
Hehe, mooi man. Is het niet te koud?quote:Op woensdag 16 april 2008 23:57 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
5 km tussen bomen zig-zaggen. Gelukkig schijnt de maan, anders was ik ertegen aan gelopen.
Het is best fris, dus ik heb wel doorgelopen, maar het vriest niet.quote:Op donderdag 17 april 2008 00:02 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Hehe, mooi man. Is het niet te koud?
Oke, maar wel lekker dusquote:Op donderdag 17 april 2008 00:08 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Het is best fris, dus ik heb wel doorgelopen, maar het vriest niet.
Ik kan altijd hardlopen, kou, hitte, regen. Na een half uur ben je weer thuis en kan je douchen.quote:
Dat is zeer zeker waar. Ik leef in een roes nu omdat ik mijn verrotste vak gehaald hebquote:Op donderdag 17 april 2008 00:29 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik kan altijd hardlopen, kou, hitte, regen. Na een half uur ben je weer thuis en kan je douchen.
Slapen nu
Daarom maak ik Thee TT squote:
Kuukquote:Op donderdag 17 april 2008 08:21 schreef Kuukske het volgende:
HALLO! Ik ben dolgelukkig met de Senseo New Generation.
. Smakelijke koffie is goed te waarderen 's morgens.
Hé.. euh.. X?quote:
Koffiequote:Op donderdag 17 april 2008 08:21 schreef Kuukske het volgende:
HALLO! Ik ben dolgelukkig met de Senseo New Generation.
. Smakelijke koffie is goed te waarderen 's morgens.
Ja, goedquote:Op donderdag 17 april 2008 08:27 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Hé.. euh.. X?
Alles prima heur. En met jou?
quote:Op donderdag 17 april 2008 08:29 schreef PoeK het volgende:
Ja, goed
Hoest @ de school?
Zit toch niet weer fokkend te werken he
Ah, ok, dan mag hetquote:Op donderdag 17 april 2008 08:29 schreef Kuukske het volgende:
[..]. Ssst.
Ik heb het wel druk hoor, dit is even ochtend opstartmoment.
quote:
Ik zit slapend te fokken.quote:Op donderdag 17 april 2008 08:30 schreef Pheno het volgende:
Ik zit werkend te fokken.
Nieuw?quote:Op donderdag 17 april 200808:21 schreef Kuukske het volgende:
HALLO! Ik ben dolgelukkig met de Senseo New Generation [afbeelding]. [afbeelding]. Smakelijke koffie is goed te waarderen 's morgens.
Ja.quote:Op donderdag 17 april 2008 08:35 schreef Sjowhan het volgende:
Nieuw?
U mag door voor de koelkastquote:
Nog geneukt?quote:Op donderdag 17 april 2008 08:50 schreef indahnesia.com het volgende:
hehe... ben nu al moe.. wellicht gisteren teveel gedronken
voor hem bedoel ik niet voor jouquote:
quote:
scheelt niksquote:Op donderdag 17 april 2008 09:14 schreef Pheno het volgende:
100km?
aaah 7,8 km dat is nog wel te doen,quote:Op donderdag 17 april 2008 09:27 schreef PoeK het volgende:
[..]
[..]
scheelt niks
op 92.2 km na
Het is maar een half uurtje.
Maar het moet, omdat die fucking pakkettenbezorgers niet afleveren
Ik ben theedrinker en proud of it!quote:Op donderdag 17 april 2008 09:25 schreef cablegunmaster het volgende:
soms moet je dankbaar zijn voor koffie ,
Daarom een koffie gebed
Onze Koffie die in de hemelen zijt
Uw Koffiesmaak worde geheiligd
Uw koffierijk kome
Uw koffie geschiede, gelijk in de hemel, alzo ook op de aarde
Geef ons heden ons dagelijks Koffie
En vergeef ons onze thee.
Gelijk ook wij vergeven onze mede thee drinkers.
En leid ons niet in verzoeking
Maar verlos ons van de boze Thee drinkers.
Want van U is de Koffie
En de kracht ervan en de heerlijkheid
Tot in eeuwigheid
Amen
(en dan ben ik alsnog atheist)
Ik was ook pakketbezorger, maar ik deed mijn werk teminste.quote:Op donderdag 17 april 2008 09:32 schreef Pheno het volgende:
Pakketbezorgers
Er liggen nog 8 klachten van Pheno bij hun baas.
ben jij pakket bezorger ?quote:Op donderdag 17 april 2008 09:32 schreef Pheno het volgende:
Pakketbezorgers
Er liggen nog 8 klachten van Pheno bij hun baas.
De 40km/u lukt me nog wel zonder wind, maar dan is het toch een goede 2 uur rijdenquote:Op donderdag 17 april 2008 09:33 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
aaah 7,8 km dat is nog wel te doen,
ik zat eerst te lezen en dacht een halfuurtje over 92,2kmdan moet je minstens 184,4km fietsen per uur
oh, maar dat red ik ook makkelijk hoor...quote:Op donderdag 17 april 2008 09:33 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
aaah 7,8 km dat is nog wel te doen,
ik zat eerst te lezen en dacht een halfuurtje over 92,2kmdan moet je minstens 184,4km fietsen per uur
daar kwam de twijfelin toen ook vandaanquote:Op donderdag 17 april 2008 09:34 schreef PoeK het volgende:
[..]
oh, maar dat red ik ook makkelijk hoor...
184.4 km/u is goed te doen op de fiets
4 uur heen en terugquote:Op donderdag 17 april 2008 09:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
De 40km/u lukt me nog wel zonder wind, maar dan is het toch een goede 2 uur rijden
nee, bij ons verrekken ze het ook om goed te bezorgen, dus elke keer als het weer mis gaat: klacht.quote:
Ja, maar als er klachten over jou waren, kon het zijn dat je pakketbezorger was.quote:Op donderdag 17 april 2008 09:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
nee, bij ons verrekken ze het ook om goed te bezorgen, dus elke keer als het weer mis gaat: klacht.
quote:Op donderdag 17 april 2008 09:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
nee, bij ons verrekken ze het ook om goed te bezorgen, dus elke keer als het weer mis gaat: klacht.
Tja, zeker als ze niet aankomen.quote:Op donderdag 17 april 2008 09:38 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
krijg je he met track & Trace pakketjes
tis ook raar als er staat de chauffeur is onderweg, terwijl er niemand ooit komt opdagenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |