Ja ik miste je al vreselijk.quote:Op donderdag 17 april 2008 17:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Rustig dagje gisteren... en vandaag helemaal, heb ongeveer 10% van dat aantal posts tot nu toe.
Wandel zequote:
Zag je me woensdagmiddag dan niet zwaaien vanuit de treinquote:Op donderdag 17 april 2008 17:08 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
YepVanaf het spoor kijk je zo de parkeergarage in.
BXquote:
Nee, ik kijk zelf niet uit over het spoorquote:Op donderdag 17 april 2008 19:32 schreef MPG het volgende:
[..]
Zag je me woensdagmiddag dan niet zwaaien vanuit de trein?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
quote:Op donderdag 17 april 2008 19:47 schreef Houniet het volgende:
Ja man, er zijn alleen nooit chicks daar.
Verkeerde zwembad dus.quote:Op donderdag 17 april 2008 19:47 schreef Houniet het volgende:
quote:Op donderdag 17 april 2008 19:49 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Nee, ik kijk zelf niet uit over het spoor
Hmmm.... Dan moet je daar maar vaker op woensdag, rond 5 voor 3 gaan koffieleutenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
quote:Op donderdag 17 april 2008 19:47 schreef Houniet het volgende:
quote:Op donderdag 17 april 2008 19:55 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dan zwem je op de verkeerde tijd of op de verkeerde plaats. Zwemmelen zonder chicks is saai.
Dat dus.quote:
Jij "sport" met oude dames?quote:Op donderdag 17 april 2008 20:12 schreef Houniet het volgende:
Donderdag is ook oude dames dag, daarom ga ik er ook heen. Anders wordt het sporten niets.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
quote:Op donderdag 17 april 2008 20:23 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Jij "sport" met oude dames?
Tja, op een oude fiets moet hij het leren heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
wil je dat voortaan met een t doen?quote:
quote:Op donderdag 17 april 2008 20:03 schreef MPG het volgende:
[..]
Hmmm.... Dan moet je daar maar vaker op woensdag, rond 5 voor 3 gaan koffieleuten![]()
![]()
U zoekt dus gewoon uw soortgenoten opquote:Op donderdag 17 april 2008 20:12 schreef Houniet het volgende:
Donderdag is ook oude dames dag, daarom ga ik er ook heen. Anders wordt het sporten niets.
Eten op kosten van de baas is immer OKquote:Op donderdag 17 april 2008 21:06 schreef Sjowhan het volgende:
Weer thuis
Heb bijeenkomst gehad op kantoor, met chinees eten achteraf. Lekker
+ fris of bier, en ik moest rijden dus frisjequote:Op donderdag 17 april 2008 21:11 schreef MPG het volgende:
[..]
Eten op kosten van de baas is immer OK
Dat heb ik maandag, incl. bowlenquote:Op donderdag 17 april 2008 21:06 schreef Sjowhan het volgende:
Weer thuis
Heb bijeenkomst gehad op kantoor, met chinees eten achteraf. Lekker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |