3 van ons hadden gisteraaf eend besteldquote:Op zondag 3 februari 2008 23:52 schreef Bluezz het volgende:
Hoe kom je nou weer aan die tiet-el SOLIk moest lachen
Nuecken?quote:Op zondag 3 februari 2008 23:50 schreef AKnynke het volgende:
present....dronken...
Dat wordt weer een liter water met een lekker pilletje nynkquote:Op zondag 3 februari 2008 23:50 schreef AKnynke het volgende:
present....dronken...
alleen de liter water is genoeg denk ik. nu nog even een toejte, een restje crumble!:)quote:Op zondag 3 februari 2008 23:56 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dat wordt weer een liter water met een lekker pilletje nynk
Stelt zich in de rij op.quote:Op zondag 3 februari 2008 23:58 schreef AKnynke het volgende:
Carnaval is trouwens best gaaf! Heb me erg goed vermaakt vandaag. verassend veel mannen die aan m'n kont of buik wouden zitten..
Als je de {/sub} tag op een volgende regel plaatst werkt de link als het goed is wel ok.quote:Op zondag 3 februari 2008 23:46 schreef SeaOfLove het volgende:
Als je de laatste post hebt, open dan een nieuwe. De OP vind je hier: http://wiki.fok.nl/index.php?title=OP/CULSC
Ga met me mee, morgenvroeg naar Barcelonaquote:
Obelix heeft niet zo'n dikke décollete in de strip.quote:Op maandag 4 februari 2008 00:02 schreef ColdFeet het volgende:
Alleen buik of kont, Nynke? Dat verbaast me
wie gaan we verbranden?quote:Op maandag 4 februari 2008 00:01 schreef golfer het volgende:
[..]
Stelt zich in de rij op.![]()
Wie gaan we verbranden?
Vanaf EHV neem ik aan??quote:Op maandag 4 februari 2008 00:03 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ga met me mee, morgenvroeg naar Barcelona
[..]
Obelix heeft niet zo'n dikke décollete in de strip.
Hopelijk heeft Nynke wel wat puntjes mogen zuigen aan de aangeboden menhirs. Of met Asterix op zoek naar de Gouden Snikkel van Panoramix.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |