Ja, volgensmij wel.. Enige is dat ik niet mee gaquote:Sturen jullie een kaartje? Ik geloof dat Euc m'n adres wel weet...
Maar nu kunnen de topics niet meer naar deel 91 gequote worden. Als je quotes quote, dan krijg je:quote:Op vrijdag 1 februari 2008 23:14 schreef SiGNe het volgende:
De wiki doet het niet..
en ik las dat het fijn zou zijn als de vorige topics in een quote geplaatst zouden worden dus dat heb ik ook maar meteen gedaan.
Als er suggesties zijn voor andere TT's, ga je gang
Daarvoor is de wiiihhiiiikkiiiiiiiquote:Op vrijdag 1 februari 2008 23:39 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Maar nu kunnen de topics niet meer naar deel 91 gequote worden. Als je quotes quote, dan krijg je:
[...]
te zien, in plaats van de hele link reutemeteut.
Crtl-c, ctrl-v en het is vrij snel opgelost, ook zonder wiki.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 23:39 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Maar nu kunnen de topics niet meer naar deel 91 gequote worden. Als je quotes quote, dan krijg je:
[...]
te zien, in plaats van de hele link reutemeteut.
Er is nu toch geen wiki slimmert. Zoals SiGNe het nu heeft gedaan, kan niemand - behalve mods en anderen met *edit* rechten - de linkjes naar het volgende topic overplaatsen.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 23:40 schreef Euc- het volgende:
[..]
Daarvoor is de wiiihhiiiikkiiiiiii
Als die het doet tenminste
Linkjes kun je niet met control-C kopieren.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 23:48 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Crtl-c, ctrl-v en het is vrij snel opgelost, ook zonder wiki.
Ik moet zeggend at een kortere lijst wel hanidg is, je OP wordt er toch een stuk korter door.
Dan moet SiGNe even een nieuwe maken he.. hij kan zijn eigen topic editten..quote:Op vrijdag 1 februari 2008 23:49 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Er is nu toch geen wiki slimmert. Zoals SiGNe het nu heeft gedaan, kan niemand - behalve mods en anderen met *edit* rechten - de linkjes naar het volgende topic overplaatsen.
Nee, want edit rechten voor je eigen post vervallen na een x aantal uur, slimmert.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 23:52 schreef Euc- het volgende:
[..]
Dan moet SiGNe even een nieuwe maken he.. hij kan zijn eigen topic editten..
Is goed zo hoor.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 23:53 schreef SiGNe het volgende:
en inderdaad, je hebt gelijk over linkjes kopiëren
Moet ik de quotetag weghalen of is de wiki genoeg?
Idd, hebben die ook eens wat te doenquote:Op vrijdag 1 februari 2008 23:55 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Is goed zo hoor.
Als er problemen zijn, zijn de modjes er altijd nog.![]()
Dan moet ie het dus snel doen.. (Heeftie dus al gedaan, SiGNe snapt het!quote:Op vrijdag 1 februari 2008 23:54 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nee, want edit rechten voor je eigen post vervallen na een x aantal uur, slimmert.
Precies, die hele rij voorgaande topics leest toch niemand terug en vertraagt alleen maar het openen van je pagina.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 00:13 schreef SiGNe het volgende:
Meestal is alleen een linkje naar het vorige topic wel genoeg zodat je de laatste posts nog even kan lezen inderdaad en die staat toch bij je my active topics..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |