dat zou wel héél toevallig zijn jaquote:Op donderdag 3 januari 2008 15:22 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik de 17e.
Ik dacht even, ze zou toch niet ook nog eens...
Denk dat je ook zijn carriere in het oogpunt moet nemen. En ga ook even na welke reistijd jullie beide acceptabel vinden. Verder, zouden jullie een weekendrelatie kunnen hebben? Denk het eigenlijk niet als je een fulltime relatie gewend bent.quote:Op donderdag 3 januari 2008 15:18 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
De gevolgen voor Mr CF zijn echt een belangrijke afweging, ja. Ik denk dat ik het nog relatief tref; hij is best flexibel, kan overal wel werken (en ik zit stiekem erg te hopen op de Eindhovense vestiging die zijn huidige baas aan het opzetten is).
De financiele zaken vallen veel meer in de marge; het zijn allebei prima betaalde plekken, om het prijsverschil zou ik 't niet latenIn Belgie zouden we niet zo snel een huis kopen, maar dat ben ik voor die andere baan ook niet direct van plan.
Oh en cul_non_kul: ik vind dit NU een leuk vakgebied; als ik wil kan ik er zonder moeite tot mijn pensioen leuk & interessant werk in vinden. Switchen kan altijd nog, toch?
Schijn best lief te zijn.quote:Op donderdag 3 januari 2008 15:21 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Oh dat zal heus
ach wie weet krijg ik ook nog " mensen-ontmoet cohones"
Horizontaal schijn je er niets meer van te merken hoor.quote:Op donderdag 3 januari 2008 14:10 schreef AKnynke het volgende:
[..]
tis dat je zo klein bent, maar anders.....
Maakt niet uit steer, je mag er best voor uit komen. Het gaat ook niet om hoe groot ie is maar hoe je hem gebruiktquote:Op donderdag 3 januari 2008 15:37 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Horizontaal schijn je er niets meer van te merken hoor.
het lengteverschil dan, niet dat andere![]()
Ik denk dat een weekendrelatie (voor een jaar oid) wel zou lukken. Niet de leukste keus natuurlijk, maar ook niet helemaal onoverkomelijk. Bovendien: ik kan, zeker in het begin, ook best twee dagen thuiswerkenquote:Op donderdag 3 januari 2008 15:29 schreef Den_Haag het volgende:
Niet vergeten de OP aan te passen Dude
[..]
Denk dat je ook zijn carriere in het oogpunt moet nemen. En ga ook even na welke reistijd jullie beide acceptabel vinden. Verder, zouden jullie een weekendrelatie kunnen hebben? Denk het eigenlijk niet als je een fulltime relatie gewend bent.
Switchen kan altijd nog maar een bepaalde functie kan het makkelijker of moeilijker maken een leuke switch te maken.
Maar ook woonomgeving is belangrijk. Lijkt het je leuk om ergens te wonen. Heb wel eens een erg goede baan afgewezen omdat ik in de middle of nowhere in Gelderland moest gaan wonen, dat trok me niet echt terwijl de functie wel goed was (HSE manager van een site van GE, en dat met 25)
[..]
Schijn best lief te zijn.
dat ding sloeg toch op hyves?quote:Op donderdag 3 januari 2008 15:39 schreef Duderinnetje het volgende:
Waarom staat dat gouden bijengeval in de OP?
Krnk, jij bent wel echt een bestek- en serviesliefhebber, of niet? Plaats eens een groter plaatje van je fraaie bestekset?quote:Op donderdag 3 januari 2008 15:39 schreef KrnKje het volgende:
Dit is geen slowchatten meer!!Bestekset verdubbeld en uitgebreid met dessertbestek, gebakvorkjes, opscheplepels etc
[ afbeelding ]
Bestek en servies moet toch goed, degelijk en mooi zijn?quote:Op donderdag 3 januari 2008 15:41 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Krnk, jij bent wel echt een bestek- en serviesliefhebber, of niet? Plaats eens een groter plaatje van je fraaie bestekset?
quote:Op donderdag 3 januari 2008 15:46 schreef KrnKje het volgende:
[..]
Bestek en servies moet toch goed, degelijk en mooi zijn?
[ afbeelding ]
Deze serie dus, vastpakstuk is plat op t eind, lijkt een beetje rond hier...
Heb zo geen foto voor handen, komt nog wel n keer
O, ik zoek even een taartfoto dan!quote:Op donderdag 3 januari 2008 15:40 schreef cul_non_kul het volgende:
[..]
dat ding sloeg toch op hyves?
Nu izou er een taart moeten staan ?
En toch kon ik het niet laten:quote:Op donderdag 3 januari 2008 15:49 schreef ColdFeet het volgende:
[..]Hoe langer ik je 'ken', hoe leuker ik je ga vinden
Keek net even op je blog; babbelaars zien er super uit, die ga ik ook s maken, nadat ik een fatsoenlijke kookthermometer heb gekocht. Maar ik vind wel dat je pastadeeg nog voor verbetering vatbaar ishet ziet er zo rafelig uit...
Wauw, mooi bestek hoor!quote:Op donderdag 3 januari 2008 16:01 schreef KrnKje het volgende:
[..]
En toch kon ik het niet laten:
[ link | afbeelding ]
Alles nu 6-delig, behalve het grote servies, de theelepeltjes en de opscheplepels links hebben we nu ook allemaal dubbel, behalve de taartschep, die hadden we nog niet...
De pasta was aan de zijkanten iets rafelig omdat het bij de laatste keren door de pasta-machine halen een keer was gescheurdMaar voor een eerste keer erg geslaagd
Conrad?quote:Op donderdag 3 januari 2008 16:01 schreef KrnKje het volgende:
[..]
En toch kon ik het niet laten:
[ link | afbeelding ]
Alles nu 6-delig, behalve het grote servies, de theelepeltjes en de opscheplepels links hebben we nu ook allemaal dubbel, behalve de taartschep, die hadden we nog niet...
De pasta was aan de zijkanten iets rafelig omdat het bij de laatste keren door de pasta-machine halen een keer was gescheurdMaar voor een eerste keer erg geslaagd
Ooh en een kookthermometer is bij Conrad gunstig geprijst; geen hippe kookwinkel eromheen
Ja geweldig hè?quote:Op donderdag 3 januari 2008 16:04 schreef cul_non_kul het volgende:Dude, de foto is briljant, ik moest erg lachen ... laat ze die taart maar afleveren in Krimpen
Zoeken op:quote:
As I said, if you need helpquote:Op donderdag 3 januari 2008 15:40 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik denk dat een weekendrelatie (voor een jaar oid) wel zou lukken. Niet de leukste keus natuurlijk, maar ook niet helemaal onoverkomelijk. Bovendien: ik kan, zeker in het begin, ook best twee dagen thuiswerken
Nou ja. Ik moet idd maar eens echt een gestructureerd lijstje gaan maken, al dat gepieker is nergens goed voor.
Sinds een maand of 2 alweer 2quote:Op donderdag 3 januari 2008 16:45 schreef Bluezz het volgende:
Oh ja het Eucebroertjehou oud is hij inmiddels?
*Schroeft vuur lager*quote:Op donderdag 3 januari 2008 16:54 schreef cul_non_kul het volgende:
@ Krnk > vuur lager zetten dan wordt het minder knapperig en droogt de binnenkant wel
Inderdaad!!quote:Op donderdag 3 januari 2008 16:55 schreef Den_Haag het volgende:
ik ga weer naar huis. en ff sporten. Klote-kerst
ik ben 6 dagen weg geweest en ben nu druk bezig om weer helemaal bij te lezenquote:Op donderdag 3 januari 2008 18:22 schreef golfer het volgende:
Goedenavond. Jullie hebben vandaag weer heerlijk volop geslowquickchat hier.
Pfoe, wat een boel om na te lezen.
Idd weer een nieuw topic, geen zin om terug te lezen , FOK! is traag, of het is mijn compquote:Op donderdag 3 januari 2008 18:22 schreef golfer het volgende:
Goedenavond. Jullie hebben vandaag weer heerlijk volop geslowquickchat hier.
Pfoe, wat een boel om na te lezen.
ohh fukquote:Op donderdag 3 januari 2008 18:40 schreef Stereotomy het volgende:
c_n_k
Maak je toch lekkere boerenomelet + groentes met wat gebakken aardappeltjes of rijst?
quote:Op donderdag 3 januari 2008 18:37 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
@ krnkje: nice bestek![]()
@ Duderinnetje: die foto![]()
@ c_n_c: neuken?
quote:Op donderdag 3 januari 2008 18:48 schreef SeaOfLove het volgende:
Milou wordt steeds helemaal entousiast als ze mijn avatar ziet, ze is groot Barbapapa fan, allleen als ze Barbapapa wil zeggen dan kan ze niet meer stoppen en komt het eruit als: Barbapapapapapapapapapa.
Heeft ze ook met Ieniemienienienienienienienienie
quote:Op donderdag 3 januari 2008 18:48 schreef SeaOfLove het volgende:
Milou wordt steeds helemaal entousiast als ze mijn avatar ziet, ze is groot Barbapapa fan, allleen als ze Barbapapa wil zeggen dan kan ze niet meer stoppen en komt het eruit als: Barbapapapapapapapapapa.
Heeft ze ook met Ieniemienienienienienienienienie
Dat heb ik ook steeds.quote:Op donderdag 3 januari 2008 19:02 schreef Tezz het volgende:
Tjeezus, tegen de tijd dat ik ben bijgelezen in deze supersnelle chat heb ik al geen tijd meer om verder te computeren....
quote:Op donderdag 3 januari 2008 19:06 schreef Bluezz het volgende:
Aaaah ja, dat doet me meteen weer denken aan die keer dat wij met een klasje downtjes en de klas waar mijn eigen zoon in zat gingen schooltuinieren
Zeg ik, gaan jullie maar mooie gaatjes graven om de zaadjes in de doen straks.
Ik had nooooooooit gezegd dat ze weer op moesten houden natuurlijk... en toen ik na een tijdje keek of ze 'nou nog niet klaar waren' hadden ze al kilometers gaatjes gemaakt![]()
![]()
![]()
Ook waar het niet mocht/moest natuurlijk. Héérlijk!
ik strijk nooitquote:Op donderdag 3 januari 2008 19:07 schreef Tezz het volgende:
Ik moet gaan strijken. Blegh. Heb geen zin. Iemand interesse om het van me over te nemen??
Je mag mijn spullen best komen strijken hoor.quote:Op donderdag 3 januari 2008 19:10 schreef Tezz het volgende:
Jullie negeren mijn strijkvraag he.
Johquote:Op donderdag 3 januari 2008 19:10 schreef Tezz het volgende:
Jullie negeren mijn strijkvraag he.
als jij mijn was vouwt en de nieuwe was ophangtquote:Op donderdag 3 januari 2008 19:07 schreef Tezz het volgende:
Ik moet gaan strijken. Blegh. Heb geen zin. Iemand interesse om het van me over te nemen??
Mijn huishoudster doet dat altijd.quote:Op donderdag 3 januari 2008 19:23 schreef AKnynke het volgende:
Succes met strijken Tezz,
Als er iets is wat ik vreselijk vind is het dat wel, bah!
Jaaaaaaaaaa heerlijkquote:Op donderdag 3 januari 2008 20:05 schreef Tezz het volgende:
.eindelijk een nieuwe serie van Wie is De Mol!!!! Mijn favo-tvspel!!!!!!!!
quote:Op donderdag 3 januari 2008 20:41 schreef motorbloempje het volgende:
mijn vent kan best lekker koken met pakjes![]()
het was binnen te houden en redelijk gezond, dus ik zeur niet
maar morgen ga ik toch maar weer kokenzonder pakjes
iets thais misschien
HIJ en ik koken totaal verschillend, hij is meer op de Oosterse keuken gericht (maargoed daar is hij ook Indo voorquote:Op donderdag 3 januari 2008 21:15 schreef motorbloempje het volgende:
ik kook uit gemakzucht ook wel eens met pakjes, maar het liefst zonder![]()
en doe het ook steeds meer, omdat we nu met z'n tweeen zijn en ik best wat meer maken kan nu, voor dezelfde prijs
![]()
met z'n tweeen is zoveel voordeliger eten dan wanneer je alleen bent
en hij vindt het ook wel leuk om te koken, die van mij, maar ik vind het écht leuk, om dingen te proberen.. René gooit alleen dingen bij elkaar 'omdat het op moet'
daar is de keuken écht te klein voor...quote:Op donderdag 3 januari 2008 21:32 schreef cul_non_kul het volgende:
en hij vindt het ook wel leuk om te koken, die van mij, maar ik vind het écht leuk, om dingen te proberen.. René gooit alleen dingen bij elkaar 'omdat het op moet'
kook je samen met hem, dat is nog veel leukerder
Ach fuck, gemistquote:Op donderdag 3 januari 2008 20:05 schreef Tezz het volgende:
Ja dat strijken lukt niet. Het is teringkoud op zolder. Mij niet gezien daar.........
Ik ga lekker op de bank liggen. Eerst Will & Grace en dan en dan en dan................eindelijk een nieuwe serie van Wie is De Mol!!!! Mijn favo-tvspel!!!!!!!!
Ik vind Georgina Verbaan wel een lekker ding, en volgens mij is ze slimmer dan dat ze altijd wordt neergezet.quote:
Wow! Hij is mooi hoor!!!quote:Op donderdag 3 januari 2008 21:58 schreef Duderinnetje het volgende:
Jongens, mag ik even mijn coral vase van Norman Trapman showen?![]()
Tulpen![]()
Ik heb besloten dat het al weer voorjaar is
Smart casual he?quote:Op donderdag 3 januari 2008 22:04 schreef Den_Haag het volgende:
Morgen de eerste dag Nyenrode. Ben zo net een vrouw, zit te twijfelen wat ik morgen aan moet trekken voor het feestje 'savonds.
Ja! Ik was keivroeg op voor noppesquote:Op donderdag 3 januari 2008 22:10 schreef Duderinnetje het volgende:
En is er al nieuws van Euc-? Die had toch een gesprek vandaag?
Ja dat had ik nog meegekregen. Maar ik dacht dat het naar een later tijdstip was verzet.quote:Op donderdag 3 januari 2008 22:25 schreef Euc- het volgende:
[..]
Ja! Ik was keivroeg op voor noppes
Dr secretaresse belde om kwart voor 10 om het gesprek van 9 uur te verzetten
Volgende week ergensquote:Op donderdag 3 januari 2008 22:36 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja dat had ik nog meegekregen. Maar ik dacht dat het naar een later tijdstip was verzet.
Wanneer is het nu?
Ja geen ideequote:Op donderdag 3 januari 2008 22:19 schreef Tezz het volgende:
Die vis daarintegen, woehahahaha.....ik geloof niet dat ik daar mee weg kom! Waar ga je hem voor gebruiken??
Ja, precies.quote:Op donderdag 3 januari 2008 22:43 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik vind het knap van steer hoor. Je moet ergens beginnen
Van het lachen zeker! Woehaha, als ik 50 minuten naar Billy in zijn blinky blauwe boxje moest kijken zou ik krom liggen van de slappe lach...........quote:Op donderdag 3 januari 2008 22:44 schreef Stereotomy het volgende:
Ik begon een paar maanden geleden aan de Basic 50-minute workout van Billy Blanks en toen had ik gewoon 3 (!) dagen spierpijn.
omg en ik heb het gemistquote:
Het grappige is dat zijn blauwe boxje donkerblauw wordt naarmate hij meer gaat zwetenquote:Op donderdag 3 januari 2008 22:49 schreef Tezz het volgende:
[..]
Van het lachen zeker! Woehaha, als ik 50 minuten naar Billy in zijn blinky blauwe boxje moest kijken zou ik krom liggen van de slappe lach...........
hier wel de full picturequote:Op donderdag 3 januari 2008 22:52 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik zie alleen maar kruisjes ipv. de beroemde Billy![]()
(Nooit van gehoord)
Pff, jij oefent je bekkenspieren 5x per week en dan ben je weer tiptop in shape zeker.quote:
Ja dat vond ik ook altijd.quote:
In een blauw blits boxje!quote:Op donderdag 3 januari 2008 22:56 schreef Stereotomy het volgende:
Jij hebt ook zo'n negert die om de 5 minuten naar je roept: C'MON, YOU CAN DO IT, DUDE!! C'MON, ONE MORE TIME!!![]()
Ja!quote:Op donderdag 3 januari 2008 22:56 schreef Stereotomy het volgende:
Jij hebt ook zo'n negert die om de 5 minuten naar je roept: C'MON, YOU CAN DO IT, DUDE!! C'MON, ONE MORE TIME!!![]()
Dank je.quote:Op donderdag 3 januari 2008 22:59 schreef Bluezz het volgende:
Ik schoot hier ook al in de lach van het blauwe eehhhh puntje
Dat vis, die vark, je bent een bijzonder kind dude![]()
Ik heb op hyves staan bij sport: niet nodig ben strak zat van mezelfquote:Op donderdag 3 januari 2008 22:54 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja dat vond ik ook altijd.
Tot ik begon uit te dijen en me eigenlijk, eerlijk gezegd, best kut voelde. Na veel uitstel toch de stap gezet en nu train ik met een personal trainer en dat blijkt (ja, ik had mezelf een jaar geleden uitgelachen hoor!) eigenlijk best cool te zijn![]()
O nu zie ik dat eerste plaatje ook
quote:Op donderdag 3 januari 2008 22:56 schreef Stereotomy het volgende:
ik word al moe als ik jouw post leesquote:Op donderdag 3 januari 2008 23:02 schreef AKnynke het volgende:
Ik zou niet zonder sporten kunnen!
Ik volleybal nu 3x per week, toen ik in Amerika zat heb ik het een periode minstens 6 dagen in de week gedaan. Ontzettend heftig, maar ook ontzettned gaaf. 3x per week vind ik wel relaxed...als ik een goede bui ben wil ik ook nog wel een keertje gaan hardlopen...
Kon ik dus ook nooit, maar nu die grote neger me er aan mijn haren bijsleurt, doe ik het wel. Dat is het voordeel van op afspraak werken. Ik moet wel echt een héle goede reden hebben om af te bellen.quote:Op donderdag 3 januari 2008 23:01 schreef Tezz het volgende:
Blaas eens wat van die werklust hierheen Duderin! Ik kan de motivatie echnie opbrengen!
Volgens mij heb jij niets te klagen met je figuur hoor, als ik je hyves bekijk!quote:Op donderdag 3 januari 2008 23:01 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Ik heb op hyves staan bij sport: niet nodig ben strak zat van mezelf![]()
Maargoed dat ben ik sinds HEM echt niet meer, maar weet het redelijk goed te verhullen, behalve voor HEM, want hij ziet mij in mijn blootje![]()
Ik ga maareens Bakkeren![]()
Ik gebruik al jaren als smoes dat mijn man onregelmatig werkt en ik dus nooit 's avonds weg kan (we hebben een dochter van vijf). Wat feitelijk niet waar is, want hij heeft natuurlijk niet altijd late dienst........quote:Op donderdag 3 januari 2008 23:04 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Kon ik dus ook nooit, maar nu die grote neger me er aan mijn haren bijsleurt, doe ik het wel. Dat is het voordeel van op afspraak werken. Ik moet wel echt een héle goede reden hebben om af te bellen.
Toen ik nog gewoon naar de sportschool ging (lees: contributie betaalde), was een zere pink al reden om thuis te blijven. Ik ben zo verschrikkelijk lui, dat is niet leuk meer.
De grote onthulling van SOL (naast dat ze fanatiek blokfluit speeldequote:Op donderdag 3 januari 2008 23:04 schreef Stereotomy het volgende:
Ooit, vroeger, heb ik ook 2x per week volleybaltraining van 2 uur gehad, en daarnaast op zaterdag nog een wedstrijd
Maar nooit echt superslank geweest op de een of andere manier.
trustequote:Op donderdag 3 januari 2008 23:06 schreef Tezz het volgende:
Oh ja ik ging slapen.
Trusten allemaal, sport ze en see you!
Lievvv, maar zoals ik al zei, ik weet het redelijk goed te verhullenquote:Op donderdag 3 januari 2008 23:05 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij niets te klagen met je figuur hoor, als ik je hyves bekijk!
quote:Op donderdag 3 januari 2008 23:10 schreef Duderinnetje het volgende:
Truste Tezz!
SOL, dat is dus jouw geheim!
Is het waar wat ze zeggen over balletdanseressen en turnsters in bed?quote:Op donderdag 3 januari 2008 23:07 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
De grote onthulling van SOL (naast dat ze fanatiek blokfluit speelde) ...tadaaaaaaaaaaaaaaa: ik was een behoorlijke turnster
Nog journalist ook, zie je die hoofdredacteur al kijken?quote:Op donderdag 3 januari 2008 22:59 schreef Bluezz het volgende:
Ik schoot hier ook al in de lach van het blauwe eehhhh puntje
Dat vis, die vark, je bent een bijzonder kind dude![]()
Jaquote:Op donderdag 3 januari 2008 23:12 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Is het waar wat ze zeggen over balletdanseressen en turnsters in bed?![]()
![]()
jah Steer ik kan met mijn benen heel hoogquote:Op donderdag 3 januari 2008 23:12 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Is het waar wat ze zeggen over balletdanseressen en turnsters in bed?![]()
![]()
Wat mooi dat jij je kwetsbaar durft op te stellen en ons durft te bekennen dat je een balletdanser bentquote:
quote:Op donderdag 3 januari 2008 23:15 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Wat mooi dat jij je kwetsbaar durft op te stellen en ons durft te bekennen dat je een balletdanser bent
Nu ben ik de draad kwijtquote:Op donderdag 3 januari 2008 23:12 schreef Euc- het volgende:
[..]
Nog journalist ook, zie je die hoofdredacteur al kijken?
Who told you!?quote:Op donderdag 3 januari 2008 23:15 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Wat mooi dat jij je kwetsbaar durft op te stellen en ons durft te bekennen dat je een balletdanser bent
Waar zie je dat dan?quote:Op donderdag 3 januari 2008 23:18 schreef Euc- het volgende:
[..]
Het ging toch over jouw taalgebruik? Dat vis, die vark?
Het eerste is mijn grote geheim, het tweede kan ik (jammer genoeg) niet zeggen!quote:Op donderdag 3 januari 2008 23:07 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
De grote onthulling van SOL (naast dat ze fanatiek blokfluit speelde) ...tadaaaaaaaaaaaaaaa: ik was een behoorlijke turnster
Wat, jij speelde ook blokfluit of jij kunt ook met je benen heel hoog?quote:Op donderdag 3 januari 2008 23:22 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Het eerste is mijn grote geheim, het tweede kan ik (jammer genoeg) niet zeggen!
quote:Op donderdag 3 januari 2008 23:24 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Wat, jij speelde ook blokfluit of jij kunt ook met je benen heel hoog?![]()
Ik zie het niet.quote:Op donderdag 3 januari 2008 23:26 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
je mist iets heul erg in haar post
Zou je ook oostindisch kunnen lezen?quote:Op donderdag 3 januari 2008 23:26 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
je mist iets heul erg in haar post
Ik heb een kind met het Syndroom van Down, dus jahquote:Op donderdag 3 januari 2008 23:29 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Zou je ook oostindisch kunnen lezen?
Jaa dat is zeker!!quote:Op donderdag 3 januari 2008 23:14 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
jah Steer ik kan met mijn benen heel hoog![]()
quote:Op donderdag 3 januari 2008 23:40 schreef kabouter.muts het volgende:
Sorry jongens ik breek in op jullie.
Ik ga slapen.
trusten.
Ik ben er nog heel even, maar ga vandaag absoluut een beetje op tijd naar bed.quote:Op donderdag 3 januari 2008 23:37 schreef Euc- het volgende:
Truste allemaal
Wie zijn er eigenlijk nog over inmiddels?
300.zip?quote:Op donderdag 3 januari 2008 23:43 schreef Stereotomy het volgende:
Wehehe, kreeg net 300.zip opgestuurd van iemand. Wat een rel om niets zeg.
Ken je dat verhaal van 20 mods die allemaal tegelijk ontslag namen van fok?quote:Op donderdag 3 januari 2008 23:44 schreef Euc- het volgende:
[..]
300.zip?
Ken het niet maar voor een rel ben ik altijd in
anarchie!quote:Op vrijdag 4 januari 2008 00:06 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ken je dat verhaal van 20 mods die allemaal tegelijk ontslag namen van fok?
Nee, dat was voor mijn tijd. Vertel!quote:Op vrijdag 4 januari 2008 00:06 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ken je dat verhaal van 20 mods die allemaal tegelijk ontslag namen van fok?
quote:Wij staken.
Ondergetekenden zijn het niet eens met de huidige gang van zaken, geleid door de FA's en A's.
FOK! draait op vrijwilligers en de manier waarop de twee F&F-mods als het ware zijn weggebonjourd zonder ook maar énige tijd te nemen voor een rustmoment of iets dergelijks, is duidelijk niet de manier waarop je omgaat met vrijwilligers die zich dag in dag uit uit hun naad werken om het voor de users zo aangenaam mogelijk proberen te maken.
Wij willen dan ook op deze manier duidelijk maken hóéveel FOK! afhankelijk is van de vrijwilligers.
Voor het o zo mooie kleurtje, de gratis auto of een vergoeding per maand hoeven wij het duidelijk niet te doen. Waarvoor we dan wél mod zijn? Simpel, voor jullie. De users.
En dat was ook het geval bij de F&F-modjes MrWes en Uhmmmie. Zij waren bezig met het voor de daar regelmatig postende users zo aangenaam mogelijk proberen te maken. Dat houdt dus in: geen grappig bedoelde topics waar de betreffende mods en de F&F-users duidelijk níét op zaten te wachten.
En dit gebeuren is niet de directe reden tot dit besluit. Maar wel één van de overbekende druppels in de emmer.
Als we op zwart gezet worden, het zij zo. Nogmaals, voor het kleurtje doen we het niet, wel voor de users. Wíj zetten ons vrijwillig in om de users het naar de zin te maken dus het zou ook fijn zijn als er achter en voor de schermen wat meer naar ons geluisterd wordt door de FA's en A's. Dat is (en was) nu niet het geval.
Met vriendelijke groeten en misschien tot nooit meer ziens (Whehe),
de modjes die er tot nu toe alles aan hebben gedaan om het zo aangenaam mogelijk te maken voor de users op dit forum.
http://xs104.xs.to/xs104/06323/Staking1.jpg
Steun ons en daarmee jezelf.
Een aantal van die stakers die volgens Danny nooit meer toegang tot FOK! zouden krijgen zijn intussen zelfs alweer mod hoor.quote:
Onze dochter is een langslaper, dus daar ligt het niet aan. Maar ik wordt na een bepaald aantal uren slaap gewoon onrustig in bed, dan ga ik liggen rollen en woelen en tja, dan ga ik er uit. Zo zit ik op zondagochtend ook vaak al om negen uur beneden......quote:Op vrijdag 4 januari 2008 09:07 schreef cul_non_kul het volgende:
@ CF: owh vanmiddag pas ... ik zou dan nog even wat langer in mijn warme bedje zijn gebleven![]()
@ Tezz: uitslapen tot 9 uur ... dat lukte mij ook altijd, maar de laatste tijd word ik (in de weekenden) later wakker (vraag me af hoe dat komt)
Morning bj?quote:Op vrijdag 4 januari 2008 09:07 schreef cul_non_kul het volgende:
@ CF: owh vanmiddag pas ... ik zou dan nog even wat langer in mijn warme bedje zijn gebleven![]()
@ Tezz: uitslapen tot 9 uur ... dat lukte mij ook altijd, maar de laatste tijd word ik (in de weekenden) later wakker (vraag me af hoe dat komt)
quote:Op vrijdag 4 januari 2008 07:06 schreef cul_non_kul het volgende:Goedenmorgen allen
ik wrijf de slaap uit de ogen
geeuw nog een paar keer
douche de slaap van me af
en hup ...
naar mijn werk
('t is weer zo verrekte koud vanmorgen brrrr)
[ afbeelding ]
Zo dan goedenmorgenquote:Op vrijdag 4 januari 2008 09:19 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
zag de tuin er zo uit vanmorgen?
Milou is ome Willem aan het kijken
geef eens antwoord op mijn vraag ofzoquote:Op vrijdag 4 januari 2008 09:21 schreef cul_non_kul het volgende:
[..]
Zo dan goedenmorgen![]()
je bent er vroeg bij ...
Deze vuist op deze vuist ... is ze weer zo lief vandaag?
@ euc: wat betekent "bj"?
duhu ... was om mijn koudegevoel te illustreren, foto is toch van paar weken geleequote:Op vrijdag 4 januari 2008 09:23 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
geef eens antwoord op mijn vraag ofzo
http://www.google.nl/search?hl=nl&q=morning+bj&btnG=Google+zoeken&meta=quote:Op vrijdag 4 januari 2008 09:21 schreef cul_non_kul het volgende:
[..]
Zo dan goedenmorgen![]()
je bent er vroeg bij ...
Deze vuist op deze vuist ... is ze weer zo lief vandaag?
@ euc: wat betekent "bj"?
ahhokequote:Op vrijdag 4 januari 2008 09:25 schreef cul_non_kul het volgende:
[..]
duhu ... was om mijn koudegevoel te illustreren, foto is toch van paar weken gelee
Suxes vandaag Krnk !quote:Op vrijdag 4 januari 2008 09:28 schreef KrnKje het volgende:Gaat weer een dagje doorbrengen zonder Fok!
Aan de studie... hophop...
Gisteravond lag er hier een pietsie ieniemienie laagje sneeuw (wat eigenlijk ijzel was, maar goed, mijn dochter vond het sneeuw). Ik heb haar mee naar buiten genomen voor een wandeling, want dat was dan waarschijnlijk het enige 'sneeuwachtige' wat ze zal zien deze winter........Hier in Valkenswaard heeft het nog niet 1 keer gesneeuwd!quote:Op vrijdag 4 januari 2008 09:28 schreef cul_non_kul het volgende:
Zo koud had ik het dus ... damnz
De winter mag gauw overgaan ..
Laatste ontwerp uit de Neerlandse cuisine, model: Spreadsheetquote:Op vrijdag 4 januari 2008 11:14 schreef Tezz het volgende:
Cool bord!
Ja, spreadsheets zijn hier uitermate geschikt voor!quote:Op vrijdag 4 januari 2008 11:19 schreef cul_non_kul het volgende:
[..]
Laatste ontwerp uit de Neerlandse cuisine, model: Spreadsheet
Ik wil ook! Nooit gedacht dat ik Maastricht nog ging missen.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 09:25 schreef Euc- het volgende:
[..]
http://www.google.nl/search?hl=nl&q=morning+bj&btnG=Google+zoeken&meta=
Ik ben weg naar Maastricht, mzzl!
Prettig weekeinde en goede reisquote:Op vrijdag 4 januari 2008 11:55 schreef AKnynke het volgende:
Haha..
Ik stap nu op de trein naar het noorden. Fijn weekend allemaal, en wellicht tot zondag!
Had een gelijksoortige ervaring onlangs met de servicelijn van KPN ... ik werd na drie minuten durend gesprek in de hold gezet en kukelde na twee minuten weer gewoon in de wacht, vervolgens enkele minuten later werd ik , nu door een ander, wederom te woord gestaan...enfin uiteindelijk resultaat > 20 minuten a 45 eurocent ...quote:Op vrijdag 4 januari 2008 11:49 schreef Tezz het volgende:
Ik hang al weer vier minuten in de wacht bij de belastingtelefoon trouwens.........tjeezus da's toch geen service! 'Leuker kunnen we het niet maken, wel makkelijker"-MY ASS
Dude. Ga eens studerenquote:Op vrijdag 4 januari 2008 12:40 schreef Stereotomy het volgende:
fuck, verslapen
wordt 3 uur minder fok vandaag
Vertelquote:Op vrijdag 4 januari 2008 18:18 schreef KrnKje het volgende:
Docent heeft ons bang gemaakt voor t tentamen dat we een programmaatje moesten intstalleren wat ook screenshots maakt (is laptop tentamen), maar dat doet het helemaal niet, het kreng houdt alleen bij wat ik opstart en afsluit... Tijd voor een flinke lijst in de Word AutoCorrect
Nou, in word kun je een stuk tekst typen en als je het selecteert en via Tools naar Auto-Correct gaat kun je daar een nieuwe autocorrect maken, zo kun je dus een onzinnig woord als fokkingcul laten vervangen door een lijst met dingen die je moet doen.quote:
Vroeg ik me ook af iddquote:Op vrijdag 4 januari 2008 18:38 schreef Stereotomy het volgende:
Maar het programma houdt dan wel bij dat je Word hebt opgestart, en die heb je niet nodig bij het tentamen. Hoe is dit verschillend van alles wat je moet weten in een .doc document knallen?
only @ IKEAquote:Op vrijdag 4 januari 2008 19:58 schreef Tezz het volgende:
Jongens en meisjes: 1 tip: ga nooit, maar ik bedoel ook echt NOOIT, in de kerstvakantie naar IKEA. Tjeezus. Zo stel ik me echt de hel voor.................OMFG. File op de heenweg, snotapen die het verkeer regelen, gillende kutkinderen in de ballenbak, mensen met kinderwagens in de gangpaden, lege schappen, geen mogelijkheid om koffie te drinken tenzij je een uur in de rij wil staan en je koffie staand in een hoekje op wil drinken, rijen aan de kassa, regen, wind en ga zo maar ff door.
Ja jullie wisten dit natuurlijk al lang (ik trouwens ook wel diep van binnen): maar echt, doe het NOOIT.
quote:Op vrijdag 4 januari 2008 20:05 schreef SeaOfLove het volgende:
Ohh ik ga zo erwtensoep maken, ben nu bij HEM en heb hier mijn mega-soeppan staan, dus ik ga voor een weeshuis maken![]()
Heb 3 schouderkarbonade's 2 rookworsten en een bak spekjes, dus het wordt ook een lekker vlezige soep.
Grote zak soepgroenten, 2 preien en nog wat uien er doorheen![]()
Ben alleen aardappels vergeten te halenJammer dan
Jullie nemen dat LATten wel héél letterlijk hè?quote:Op vrijdag 4 januari 2008 16:57 schreef cul_non_kul het volgende:![]()
Zo dan, einde werkweek, ik ga maar eens op weg naar HAAR
![]()
je komt nog regelmatig ter sprakequote:
we vragen ons af of je nu nog steeds ligt te wippen met je nieuwe dinnetjequote:Op vrijdag 4 januari 2008 20:37 schreef justmattie het volgende:
kut ik wordt dus nog herkend
Is dat zo hoezo dat en waarom![]()
![]()
nog steeds gelukkig met mn nieuwe dinnetje jaquote:Op vrijdag 4 januari 2008 20:38 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
we vragen ons af of je nu nog steeds ligt te wippen met je nieuwe dinnetje![]()
geef eens ff updateje van hoe het met je gaat?
quote:Op vrijdag 4 januari 2008 20:48 schreef Stereotomy het volgende:
Ik zat me al helemaal ongerust te maken omdat je al maanden niet meer op fok was ingelogd, lul
Maar goed dat je er bent.
Maar 't is wel een lekker ding zo aan je reactie te horen?quote:Op vrijdag 4 januari 2008 20:49 schreef Euc- het volgende:
Oh wacht es ff, dat is Isabeau heul niet!
Ik heb iemand toegevoegd op hyves, en ik dacht dat dat isa was, maar dat is dus niet
Maar wie is het dan, van Den_Haag gekregen !
Saskia uit zwolle, wie oh wie
Die heeft hij van mijn hyves denk ik, dat is een student van mij.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 20:49 schreef Euc- het volgende:
Oh wacht es ff, dat is Isabeau heul niet!
Ik heb iemand toegevoegd op hyves, en ik dacht dat dat isa was, maar dat is dus niet
Maar wie is het dan, van Den_Haag gekregen !
Saskia uit zwolle, wie oh wie
Ze is idd best knapquote:Op vrijdag 4 januari 2008 21:07 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Die heeft hij van mijn hyves denk ik, dat is een student van mij.
Hij bedoelde de Saskia uit H'veen. Dat is Isa!
Gecheckt, en yep euc-, je hebt een studente van mij in je lijstDat ze akkoord is gegaan ook.
Ze heeft verkeringquote:Op vrijdag 4 januari 2008 21:12 schreef Euc- het volgende:
[..]
Ze is idd best knap
Maargoed, gewoon een wildvreemde dus? Hmmm, es kijken wat we kunnen regelen
quote:
Nou leuk, dan moeten we even wat regelen!quote:Op vrijdag 4 januari 2008 21:16 schreef Euc- het volgende:
[..]
![]()
Alles kan kapot![]()
Oh Dude, heb met mn nichtje afgesproken dat ik es naar grunn kom binnenkort
Toch niet?quote:Op vrijdag 4 januari 2008 21:21 schreef Duderinnetje het volgende:
O en euc-, mocht Saskia je vragen wie je in godesnaam bent: mijn studenten hoeven niet te weten wie ik ben op FOK! , dus als je dat wil vermijden, graag.
Ja ze is héél leuk. Maar zoals gezegd heeft ze al verkering. Het is dik aan met een klasgenootquote:
quote:Op vrijdag 4 januari 2008 21:25 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja ze is héél leuk. Maar zoals gezegd heeft ze al verkering. Het is dik aan met een klasgenootDaar kom je echt niet tussen hoor
Sommige mexicaanse kikkers worden zelf vrouw als er een mannenoverschot is.quote:
Ik denk dat jij nog genoeg leuke dames gaat ontmoeten tijdens de reis en stagequote:Op vrijdag 4 januari 2008 21:27 schreef Euc- het volgende:
[..]
Nog meer leuke studentes?
Ik moet aan de vrouw
uiteraard, onkruid vergaat niet tochquote:
Ja, maar daar heb ik nu niks aanquote:Op vrijdag 4 januari 2008 21:29 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik denk dat jij nog genoeg leuke dames gaat ontmoeten tijdens de reis en stage
Dat is een andere mogelijkheid jaquote:Op vrijdag 4 januari 2008 21:29 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Sommige mexicaanse kikkers worden zelf vrouw als er een mannenoverschot is.
Die hebben het toch overdwars zitten?quote:Op vrijdag 4 januari 2008 21:36 schreef Stereotomy het volgende:
Aziatische vrouwen, 'k zou er niet aan beginnen
Op hyves slimmerikquote:Op vrijdag 4 januari 2008 21:43 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Foei Euc, wat zegt ze nou, geen namen.
Braafquote:Op vrijdag 4 januari 2008 21:44 schreef Euc- het volgende:
[..]
Op hyves slimmerik![]()
Maar toch maar aangepast
msn is duderinnetje @ hotmail.comquote:
quote:Op vrijdag 4 januari 2008 21:41 schreef golfer het volgende:
[..]
Die hebben het toch overdwars zitten?![]()
'k zou het me niet meer herinnerenquote:Op vrijdag 4 januari 2008 21:41 schreef golfer het volgende:
[..]
Die hebben het toch overdwars zitten?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |