Dat heb ik ook steeds.quote:Op donderdag 3 januari 2008 19:02 schreef Tezz het volgende:
Tjeezus, tegen de tijd dat ik ben bijgelezen in deze supersnelle chat heb ik al geen tijd meer om verder te computeren....
quote:Op donderdag 3 januari 2008 19:06 schreef Bluezz het volgende:
Aaaah ja, dat doet me meteen weer denken aan die keer dat wij met een klasje downtjes en de klas waar mijn eigen zoon in zat gingen schooltuinieren
Zeg ik, gaan jullie maar mooie gaatjes graven om de zaadjes in de doen straks.
Ik had nooooooooit gezegd dat ze weer op moesten houden natuurlijk... en toen ik na een tijdje keek of ze 'nou nog niet klaar waren' hadden ze al kilometers gaatjes gemaakt![]()
![]()
![]()
Ook waar het niet mocht/moest natuurlijk. Héérlijk!
ik strijk nooitquote:Op donderdag 3 januari 2008 19:07 schreef Tezz het volgende:
Ik moet gaan strijken. Blegh. Heb geen zin. Iemand interesse om het van me over te nemen??
Je mag mijn spullen best komen strijken hoor.quote:Op donderdag 3 januari 2008 19:10 schreef Tezz het volgende:
Jullie negeren mijn strijkvraag he.
Johquote:Op donderdag 3 januari 2008 19:10 schreef Tezz het volgende:
Jullie negeren mijn strijkvraag he.
als jij mijn was vouwt en de nieuwe was ophangtquote:Op donderdag 3 januari 2008 19:07 schreef Tezz het volgende:
Ik moet gaan strijken. Blegh. Heb geen zin. Iemand interesse om het van me over te nemen??
Mijn huishoudster doet dat altijd.quote:Op donderdag 3 januari 2008 19:23 schreef AKnynke het volgende:
Succes met strijken Tezz,
Als er iets is wat ik vreselijk vind is het dat wel, bah!
Jaaaaaaaaaa heerlijkquote:Op donderdag 3 januari 2008 20:05 schreef Tezz het volgende:
.eindelijk een nieuwe serie van Wie is De Mol!!!! Mijn favo-tvspel!!!!!!!!
quote:Op donderdag 3 januari 2008 20:41 schreef motorbloempje het volgende:
mijn vent kan best lekker koken met pakjes![]()
het was binnen te houden en redelijk gezond, dus ik zeur niet
maar morgen ga ik toch maar weer kokenzonder pakjes
iets thais misschien
HIJ en ik koken totaal verschillend, hij is meer op de Oosterse keuken gericht (maargoed daar is hij ook Indo voorquote:Op donderdag 3 januari 2008 21:15 schreef motorbloempje het volgende:
ik kook uit gemakzucht ook wel eens met pakjes, maar het liefst zonder![]()
en doe het ook steeds meer, omdat we nu met z'n tweeen zijn en ik best wat meer maken kan nu, voor dezelfde prijs
![]()
met z'n tweeen is zoveel voordeliger eten dan wanneer je alleen bent
en hij vindt het ook wel leuk om te koken, die van mij, maar ik vind het écht leuk, om dingen te proberen.. René gooit alleen dingen bij elkaar 'omdat het op moet'
daar is de keuken écht te klein voor...quote:Op donderdag 3 januari 2008 21:32 schreef cul_non_kul het volgende:
en hij vindt het ook wel leuk om te koken, die van mij, maar ik vind het écht leuk, om dingen te proberen.. René gooit alleen dingen bij elkaar 'omdat het op moet'
kook je samen met hem, dat is nog veel leukerder
Ach fuck, gemistquote:Op donderdag 3 januari 2008 20:05 schreef Tezz het volgende:
Ja dat strijken lukt niet. Het is teringkoud op zolder. Mij niet gezien daar.........
Ik ga lekker op de bank liggen. Eerst Will & Grace en dan en dan en dan................eindelijk een nieuwe serie van Wie is De Mol!!!! Mijn favo-tvspel!!!!!!!!
Ik vind Georgina Verbaan wel een lekker ding, en volgens mij is ze slimmer dan dat ze altijd wordt neergezet.quote:
Wow! Hij is mooi hoor!!!quote:Op donderdag 3 januari 2008 21:58 schreef Duderinnetje het volgende:
Jongens, mag ik even mijn coral vase van Norman Trapman showen?![]()
Tulpen![]()
Ik heb besloten dat het al weer voorjaar is
Smart casual he?quote:Op donderdag 3 januari 2008 22:04 schreef Den_Haag het volgende:
Morgen de eerste dag Nyenrode. Ben zo net een vrouw, zit te twijfelen wat ik morgen aan moet trekken voor het feestje 'savonds.
Ja! Ik was keivroeg op voor noppesquote:Op donderdag 3 januari 2008 22:10 schreef Duderinnetje het volgende:
En is er al nieuws van Euc-? Die had toch een gesprek vandaag?
Ja dat had ik nog meegekregen. Maar ik dacht dat het naar een later tijdstip was verzet.quote:Op donderdag 3 januari 2008 22:25 schreef Euc- het volgende:
[..]
Ja! Ik was keivroeg op voor noppes
Dr secretaresse belde om kwart voor 10 om het gesprek van 9 uur te verzetten
Volgende week ergensquote:Op donderdag 3 januari 2008 22:36 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja dat had ik nog meegekregen. Maar ik dacht dat het naar een later tijdstip was verzet.
Wanneer is het nu?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |