Onze dochter is een langslaper, dus daar ligt het niet aan. Maar ik wordt na een bepaald aantal uren slaap gewoon onrustig in bed, dan ga ik liggen rollen en woelen en tja, dan ga ik er uit. Zo zit ik op zondagochtend ook vaak al om negen uur beneden......quote:Op vrijdag 4 januari 2008 09:07 schreef cul_non_kul het volgende:
@ CF: owh vanmiddag pas ... ik zou dan nog even wat langer in mijn warme bedje zijn gebleven![]()
@ Tezz: uitslapen tot 9 uur ... dat lukte mij ook altijd, maar de laatste tijd word ik (in de weekenden) later wakker (vraag me af hoe dat komt)
Morning bj?quote:Op vrijdag 4 januari 2008 09:07 schreef cul_non_kul het volgende:
@ CF: owh vanmiddag pas ... ik zou dan nog even wat langer in mijn warme bedje zijn gebleven![]()
@ Tezz: uitslapen tot 9 uur ... dat lukte mij ook altijd, maar de laatste tijd word ik (in de weekenden) later wakker (vraag me af hoe dat komt)
quote:Op vrijdag 4 januari 2008 07:06 schreef cul_non_kul het volgende:Goedenmorgen allen
ik wrijf de slaap uit de ogen
geeuw nog een paar keer
douche de slaap van me af
en hup ...
naar mijn werk
('t is weer zo verrekte koud vanmorgen brrrr)
[ afbeelding ]
Zo dan goedenmorgenquote:Op vrijdag 4 januari 2008 09:19 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
zag de tuin er zo uit vanmorgen?
Milou is ome Willem aan het kijken
geef eens antwoord op mijn vraag ofzoquote:Op vrijdag 4 januari 2008 09:21 schreef cul_non_kul het volgende:
[..]
Zo dan goedenmorgen![]()
je bent er vroeg bij ...
Deze vuist op deze vuist ... is ze weer zo lief vandaag?
@ euc: wat betekent "bj"?
duhu ... was om mijn koudegevoel te illustreren, foto is toch van paar weken geleequote:Op vrijdag 4 januari 2008 09:23 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
geef eens antwoord op mijn vraag ofzo
http://www.google.nl/search?hl=nl&q=morning+bj&btnG=Google+zoeken&meta=quote:Op vrijdag 4 januari 2008 09:21 schreef cul_non_kul het volgende:
[..]
Zo dan goedenmorgen![]()
je bent er vroeg bij ...
Deze vuist op deze vuist ... is ze weer zo lief vandaag?
@ euc: wat betekent "bj"?
ahhokequote:Op vrijdag 4 januari 2008 09:25 schreef cul_non_kul het volgende:
[..]
duhu ... was om mijn koudegevoel te illustreren, foto is toch van paar weken gelee
Suxes vandaag Krnk !quote:Op vrijdag 4 januari 2008 09:28 schreef KrnKje het volgende:Gaat weer een dagje doorbrengen zonder Fok!
Aan de studie... hophop...
Gisteravond lag er hier een pietsie ieniemienie laagje sneeuw (wat eigenlijk ijzel was, maar goed, mijn dochter vond het sneeuw). Ik heb haar mee naar buiten genomen voor een wandeling, want dat was dan waarschijnlijk het enige 'sneeuwachtige' wat ze zal zien deze winter........Hier in Valkenswaard heeft het nog niet 1 keer gesneeuwd!quote:Op vrijdag 4 januari 2008 09:28 schreef cul_non_kul het volgende:
Zo koud had ik het dus ... damnz
De winter mag gauw overgaan ..
Laatste ontwerp uit de Neerlandse cuisine, model: Spreadsheetquote:Op vrijdag 4 januari 2008 11:14 schreef Tezz het volgende:
Cool bord!
Ja, spreadsheets zijn hier uitermate geschikt voor!quote:Op vrijdag 4 januari 2008 11:19 schreef cul_non_kul het volgende:
[..]
Laatste ontwerp uit de Neerlandse cuisine, model: Spreadsheet
Ik wil ook! Nooit gedacht dat ik Maastricht nog ging missen.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 09:25 schreef Euc- het volgende:
[..]
http://www.google.nl/search?hl=nl&q=morning+bj&btnG=Google+zoeken&meta=
Ik ben weg naar Maastricht, mzzl!
Prettig weekeinde en goede reisquote:Op vrijdag 4 januari 2008 11:55 schreef AKnynke het volgende:
Haha..
Ik stap nu op de trein naar het noorden. Fijn weekend allemaal, en wellicht tot zondag!
Had een gelijksoortige ervaring onlangs met de servicelijn van KPN ... ik werd na drie minuten durend gesprek in de hold gezet en kukelde na twee minuten weer gewoon in de wacht, vervolgens enkele minuten later werd ik , nu door een ander, wederom te woord gestaan...enfin uiteindelijk resultaat > 20 minuten a 45 eurocent ...quote:Op vrijdag 4 januari 2008 11:49 schreef Tezz het volgende:
Ik hang al weer vier minuten in de wacht bij de belastingtelefoon trouwens.........tjeezus da's toch geen service! 'Leuker kunnen we het niet maken, wel makkelijker"-MY ASS
Dude. Ga eens studerenquote:Op vrijdag 4 januari 2008 12:40 schreef Stereotomy het volgende:
fuck, verslapen
wordt 3 uur minder fok vandaag
Vertelquote:Op vrijdag 4 januari 2008 18:18 schreef KrnKje het volgende:
Docent heeft ons bang gemaakt voor t tentamen dat we een programmaatje moesten intstalleren wat ook screenshots maakt (is laptop tentamen), maar dat doet het helemaal niet, het kreng houdt alleen bij wat ik opstart en afsluit... Tijd voor een flinke lijst in de Word AutoCorrect
Nou, in word kun je een stuk tekst typen en als je het selecteert en via Tools naar Auto-Correct gaat kun je daar een nieuwe autocorrect maken, zo kun je dus een onzinnig woord als fokkingcul laten vervangen door een lijst met dingen die je moet doen.quote:
Vroeg ik me ook af iddquote:Op vrijdag 4 januari 2008 18:38 schreef Stereotomy het volgende:
Maar het programma houdt dan wel bij dat je Word hebt opgestart, en die heb je niet nodig bij het tentamen. Hoe is dit verschillend van alles wat je moet weten in een .doc document knallen?
only @ IKEAquote:Op vrijdag 4 januari 2008 19:58 schreef Tezz het volgende:
Jongens en meisjes: 1 tip: ga nooit, maar ik bedoel ook echt NOOIT, in de kerstvakantie naar IKEA. Tjeezus. Zo stel ik me echt de hel voor.................OMFG. File op de heenweg, snotapen die het verkeer regelen, gillende kutkinderen in de ballenbak, mensen met kinderwagens in de gangpaden, lege schappen, geen mogelijkheid om koffie te drinken tenzij je een uur in de rij wil staan en je koffie staand in een hoekje op wil drinken, rijen aan de kassa, regen, wind en ga zo maar ff door.
Ja jullie wisten dit natuurlijk al lang (ik trouwens ook wel diep van binnen): maar echt, doe het NOOIT.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |