quote:Op donderdag 3 januari 2008 22:56 schreef Stereotomy het volgende:
Jij hebt ook zo'n negert die om de 5 minuten naar je roept: C'MON, YOU CAN DO IT, DUDE!! C'MON, ONE MORE TIME!!![]()
ik word al moe als ik jouw post leesquote:Op donderdag 3 januari 2008 23:02 schreef AKnynke het volgende:
Ik zou niet zonder sporten kunnen!
Ik volleybal nu 3x per week, toen ik in Amerika zat heb ik het een periode minstens 6 dagen in de week gedaan. Ontzettend heftig, maar ook ontzettned gaaf. 3x per week vind ik wel relaxed...als ik een goede bui ben wil ik ook nog wel een keertje gaan hardlopen...
Kon ik dus ook nooit, maar nu die grote neger me er aan mijn haren bijsleurt, doe ik het wel. Dat is het voordeel van op afspraak werken. Ik moet wel echt een héle goede reden hebben om af te bellen.quote:Op donderdag 3 januari 2008 23:01 schreef Tezz het volgende:
Blaas eens wat van die werklust hierheen Duderin! Ik kan de motivatie echnie opbrengen!
Volgens mij heb jij niets te klagen met je figuur hoor, als ik je hyves bekijk!quote:Op donderdag 3 januari 2008 23:01 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Ik heb op hyves staan bij sport: niet nodig ben strak zat van mezelf![]()
Maargoed dat ben ik sinds HEM echt niet meer, maar weet het redelijk goed te verhullen, behalve voor HEM, want hij ziet mij in mijn blootje![]()
Ik ga maareens Bakkeren![]()
Ik gebruik al jaren als smoes dat mijn man onregelmatig werkt en ik dus nooit 's avonds weg kan (we hebben een dochter van vijf). Wat feitelijk niet waar is, want hij heeft natuurlijk niet altijd late dienst........quote:Op donderdag 3 januari 2008 23:04 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Kon ik dus ook nooit, maar nu die grote neger me er aan mijn haren bijsleurt, doe ik het wel. Dat is het voordeel van op afspraak werken. Ik moet wel echt een héle goede reden hebben om af te bellen.
Toen ik nog gewoon naar de sportschool ging (lees: contributie betaalde), was een zere pink al reden om thuis te blijven. Ik ben zo verschrikkelijk lui, dat is niet leuk meer.
De grote onthulling van SOL (naast dat ze fanatiek blokfluit speeldequote:Op donderdag 3 januari 2008 23:04 schreef Stereotomy het volgende:
Ooit, vroeger, heb ik ook 2x per week volleybaltraining van 2 uur gehad, en daarnaast op zaterdag nog een wedstrijd
Maar nooit echt superslank geweest op de een of andere manier.
trustequote:Op donderdag 3 januari 2008 23:06 schreef Tezz het volgende:
Oh ja ik ging slapen.
Trusten allemaal, sport ze en see you!
Lievvv, maar zoals ik al zei, ik weet het redelijk goed te verhullenquote:Op donderdag 3 januari 2008 23:05 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij niets te klagen met je figuur hoor, als ik je hyves bekijk!
quote:Op donderdag 3 januari 2008 23:10 schreef Duderinnetje het volgende:
Truste Tezz!
SOL, dat is dus jouw geheim!
Is het waar wat ze zeggen over balletdanseressen en turnsters in bed?quote:Op donderdag 3 januari 2008 23:07 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
De grote onthulling van SOL (naast dat ze fanatiek blokfluit speelde) ...tadaaaaaaaaaaaaaaa: ik was een behoorlijke turnster
Nog journalist ook, zie je die hoofdredacteur al kijken?quote:Op donderdag 3 januari 2008 22:59 schreef Bluezz het volgende:
Ik schoot hier ook al in de lach van het blauwe eehhhh puntje
Dat vis, die vark, je bent een bijzonder kind dude![]()
Jaquote:Op donderdag 3 januari 2008 23:12 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Is het waar wat ze zeggen over balletdanseressen en turnsters in bed?![]()
![]()
jah Steer ik kan met mijn benen heel hoogquote:Op donderdag 3 januari 2008 23:12 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Is het waar wat ze zeggen over balletdanseressen en turnsters in bed?![]()
![]()
Wat mooi dat jij je kwetsbaar durft op te stellen en ons durft te bekennen dat je een balletdanser bentquote:
quote:Op donderdag 3 januari 2008 23:15 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Wat mooi dat jij je kwetsbaar durft op te stellen en ons durft te bekennen dat je een balletdanser bent
Nu ben ik de draad kwijtquote:Op donderdag 3 januari 2008 23:12 schreef Euc- het volgende:
[..]
Nog journalist ook, zie je die hoofdredacteur al kijken?
Who told you!?quote:Op donderdag 3 januari 2008 23:15 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Wat mooi dat jij je kwetsbaar durft op te stellen en ons durft te bekennen dat je een balletdanser bent
Waar zie je dat dan?quote:Op donderdag 3 januari 2008 23:18 schreef Euc- het volgende:
[..]
Het ging toch over jouw taalgebruik? Dat vis, die vark?
Het eerste is mijn grote geheim, het tweede kan ik (jammer genoeg) niet zeggen!quote:Op donderdag 3 januari 2008 23:07 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
De grote onthulling van SOL (naast dat ze fanatiek blokfluit speelde) ...tadaaaaaaaaaaaaaaa: ik was een behoorlijke turnster
Wat, jij speelde ook blokfluit of jij kunt ook met je benen heel hoog?quote:Op donderdag 3 januari 2008 23:22 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Het eerste is mijn grote geheim, het tweede kan ik (jammer genoeg) niet zeggen!
quote:Op donderdag 3 januari 2008 23:24 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Wat, jij speelde ook blokfluit of jij kunt ook met je benen heel hoog?![]()
Ik zie het niet.quote:Op donderdag 3 januari 2008 23:26 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
je mist iets heul erg in haar post
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |