quote:Op vrijdag 4 januari 2008 20:05 schreef SeaOfLove het volgende:
Ohh ik ga zo erwtensoep maken, ben nu bij HEM en heb hier mijn mega-soeppan staan, dus ik ga voor een weeshuis maken![]()
Heb 3 schouderkarbonade's 2 rookworsten en een bak spekjes, dus het wordt ook een lekker vlezige soep.
Grote zak soepgroenten, 2 preien en nog wat uien er doorheen![]()
Ben alleen aardappels vergeten te halenJammer dan
Jullie nemen dat LATten wel héél letterlijk hè?quote:Op vrijdag 4 januari 2008 16:57 schreef cul_non_kul het volgende:![]()
Zo dan, einde werkweek, ik ga maar eens op weg naar HAAR
![]()
je komt nog regelmatig ter sprakequote:
we vragen ons af of je nu nog steeds ligt te wippen met je nieuwe dinnetjequote:Op vrijdag 4 januari 2008 20:37 schreef justmattie het volgende:
kut ik wordt dus nog herkend
Is dat zo hoezo dat en waarom![]()
![]()
nog steeds gelukkig met mn nieuwe dinnetje jaquote:Op vrijdag 4 januari 2008 20:38 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
we vragen ons af of je nu nog steeds ligt te wippen met je nieuwe dinnetje![]()
geef eens ff updateje van hoe het met je gaat?
quote:Op vrijdag 4 januari 2008 20:48 schreef Stereotomy het volgende:
Ik zat me al helemaal ongerust te maken omdat je al maanden niet meer op fok was ingelogd, lul
Maar goed dat je er bent.
Maar 't is wel een lekker ding zo aan je reactie te horen?quote:Op vrijdag 4 januari 2008 20:49 schreef Euc- het volgende:
Oh wacht es ff, dat is Isabeau heul niet!
Ik heb iemand toegevoegd op hyves, en ik dacht dat dat isa was, maar dat is dus niet
Maar wie is het dan, van Den_Haag gekregen !
Saskia uit zwolle, wie oh wie
Die heeft hij van mijn hyves denk ik, dat is een student van mij.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 20:49 schreef Euc- het volgende:
Oh wacht es ff, dat is Isabeau heul niet!
Ik heb iemand toegevoegd op hyves, en ik dacht dat dat isa was, maar dat is dus niet
Maar wie is het dan, van Den_Haag gekregen !
Saskia uit zwolle, wie oh wie
Ze is idd best knapquote:Op vrijdag 4 januari 2008 21:07 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Die heeft hij van mijn hyves denk ik, dat is een student van mij.
Hij bedoelde de Saskia uit H'veen. Dat is Isa!
Gecheckt, en yep euc-, je hebt een studente van mij in je lijstDat ze akkoord is gegaan ook.
Ze heeft verkeringquote:Op vrijdag 4 januari 2008 21:12 schreef Euc- het volgende:
[..]
Ze is idd best knap
Maargoed, gewoon een wildvreemde dus? Hmmm, es kijken wat we kunnen regelen
quote:
Nou leuk, dan moeten we even wat regelen!quote:Op vrijdag 4 januari 2008 21:16 schreef Euc- het volgende:
[..]
![]()
Alles kan kapot![]()
Oh Dude, heb met mn nichtje afgesproken dat ik es naar grunn kom binnenkort
Toch niet?quote:Op vrijdag 4 januari 2008 21:21 schreef Duderinnetje het volgende:
O en euc-, mocht Saskia je vragen wie je in godesnaam bent: mijn studenten hoeven niet te weten wie ik ben op FOK! , dus als je dat wil vermijden, graag.
Ja ze is héél leuk. Maar zoals gezegd heeft ze al verkering. Het is dik aan met een klasgenootquote:
quote:Op vrijdag 4 januari 2008 21:25 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja ze is héél leuk. Maar zoals gezegd heeft ze al verkering. Het is dik aan met een klasgenootDaar kom je echt niet tussen hoor
Sommige mexicaanse kikkers worden zelf vrouw als er een mannenoverschot is.quote:
Ik denk dat jij nog genoeg leuke dames gaat ontmoeten tijdens de reis en stagequote:Op vrijdag 4 januari 2008 21:27 schreef Euc- het volgende:
[..]
Nog meer leuke studentes?
Ik moet aan de vrouw
uiteraard, onkruid vergaat niet tochquote:
Ja, maar daar heb ik nu niks aanquote:Op vrijdag 4 januari 2008 21:29 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik denk dat jij nog genoeg leuke dames gaat ontmoeten tijdens de reis en stage
Dat is een andere mogelijkheid jaquote:Op vrijdag 4 januari 2008 21:29 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Sommige mexicaanse kikkers worden zelf vrouw als er een mannenoverschot is.
Die hebben het toch overdwars zitten?quote:Op vrijdag 4 januari 2008 21:36 schreef Stereotomy het volgende:
Aziatische vrouwen, 'k zou er niet aan beginnen
Op hyves slimmerikquote:Op vrijdag 4 januari 2008 21:43 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Foei Euc, wat zegt ze nou, geen namen.
Braafquote:Op vrijdag 4 januari 2008 21:44 schreef Euc- het volgende:
[..]
Op hyves slimmerik![]()
Maar toch maar aangepast
msn is duderinnetje @ hotmail.comquote:
quote:Op vrijdag 4 januari 2008 21:41 schreef golfer het volgende:
[..]
Die hebben het toch overdwars zitten?![]()
'k zou het me niet meer herinnerenquote:Op vrijdag 4 januari 2008 21:41 schreef golfer het volgende:
[..]
Die hebben het toch overdwars zitten?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |