As I said, if you need helpquote:Op donderdag 3 januari 2008 15:40 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik denk dat een weekendrelatie (voor een jaar oid) wel zou lukken. Niet de leukste keus natuurlijk, maar ook niet helemaal onoverkomelijk. Bovendien: ik kan, zeker in het begin, ook best twee dagen thuiswerken
Nou ja. Ik moet idd maar eens echt een gestructureerd lijstje gaan maken, al dat gepieker is nergens goed voor.
Sinds een maand of 2 alweer 2quote:Op donderdag 3 januari 2008 16:45 schreef Bluezz het volgende:
Oh ja het Eucebroertjehou oud is hij inmiddels?
*Schroeft vuur lager*quote:Op donderdag 3 januari 2008 16:54 schreef cul_non_kul het volgende:
@ Krnk > vuur lager zetten dan wordt het minder knapperig en droogt de binnenkant wel
Inderdaad!!quote:Op donderdag 3 januari 2008 16:55 schreef Den_Haag het volgende:
ik ga weer naar huis. en ff sporten. Klote-kerst
ik ben 6 dagen weg geweest en ben nu druk bezig om weer helemaal bij te lezenquote:Op donderdag 3 januari 2008 18:22 schreef golfer het volgende:
Goedenavond. Jullie hebben vandaag weer heerlijk volop geslowquickchat hier.
Pfoe, wat een boel om na te lezen.
Idd weer een nieuw topic, geen zin om terug te lezen , FOK! is traag, of het is mijn compquote:Op donderdag 3 januari 2008 18:22 schreef golfer het volgende:
Goedenavond. Jullie hebben vandaag weer heerlijk volop geslowquickchat hier.
Pfoe, wat een boel om na te lezen.
ohh fukquote:Op donderdag 3 januari 2008 18:40 schreef Stereotomy het volgende:
c_n_k
Maak je toch lekkere boerenomelet + groentes met wat gebakken aardappeltjes of rijst?
quote:Op donderdag 3 januari 2008 18:37 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
@ krnkje: nice bestek![]()
@ Duderinnetje: die foto![]()
@ c_n_c: neuken?
quote:Op donderdag 3 januari 2008 18:48 schreef SeaOfLove het volgende:
Milou wordt steeds helemaal entousiast als ze mijn avatar ziet, ze is groot Barbapapa fan, allleen als ze Barbapapa wil zeggen dan kan ze niet meer stoppen en komt het eruit als: Barbapapapapapapapapapa.
Heeft ze ook met Ieniemienienienienienienienienie
quote:Op donderdag 3 januari 2008 18:48 schreef SeaOfLove het volgende:
Milou wordt steeds helemaal entousiast als ze mijn avatar ziet, ze is groot Barbapapa fan, allleen als ze Barbapapa wil zeggen dan kan ze niet meer stoppen en komt het eruit als: Barbapapapapapapapapapa.
Heeft ze ook met Ieniemienienienienienienienienie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |