En dat mag je je lekker blijven afvragenquote:Op zaterdag 1 december 2007 22:12 schreef wyccie het volgende:
En nou zijn wij natuurlijk benieuwd wat er dan niet goed ging.
Oh, dat is zó gemeen!quote:Op zaterdag 1 december 2007 22:18 schreef Nembrionic het volgende:
En dat mag je je lekker blijven afvragen
Nee. En meer zeg ik er niet overquote:Op zaterdag 1 december 2007 22:19 schreef RoofingBurner het volgende:
Oh, een spaanse kraag?
Dat is de zogeheten mindfuck. Ook heel kinkyquote:
Ik geloof niet dat ik daar opgewonden van word.quote:Op zaterdag 1 december 2007 22:22 schreef Nembrionic het volgende:
Dat is de zogeheten mindfuck. Ook heel kinky
Prima.quote:Op zaterdag 1 december 2007 22:34 schreef RoofingBurner het volgende:
Misschien kunnen we hier een virtueel rollenspel doen?
Hè, wat saai.quote:Op zaterdag 1 december 2007 22:38 schreef RoofingBurner het volgende:
Die komt in mijn rollenspel niet voor ben ik bang.![]()
Bleeeeh heb een pesthumeur..quote:Op zaterdag 1 december 2007 22:45 schreef RoofingBurner het volgende:
Hoi Puntje, alles wel?
Nasty hequote:Op zaterdag 1 december 2007 22:49 schreef RoofingBurner het volgende:
Ik kijk even bij mijn dochter in het Fobo, zie ik ineens een hele lelijke vent staan.
Nou, ik niet dus. Jij?quote:Op zaterdag 1 december 2007 22:46 schreef wyccie het volgende:
Ok, ok. Laten we ons maar weer gedragen.
Wie gaat er morgen naar de kerk?
Zit jij gewoon te cyberspioneren?quote:Op zaterdag 1 december 2007 22:49 schreef RoofingBurner het volgende:
Ik kijk even bij mijn dochter in het Fobo, zie ik ineens een hele lelijke vent staan.
Ohja?quote:Op zaterdag 1 december 2007 22:53 schreef RoofingBurner het volgende:
Nem, volgens mij zitten ze in de AKQ op je te wachten.
Denk dat hij mij bedoelt ^^quote:Op zaterdag 1 december 2007 22:54 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Zit jij gewoon te cyberspioneren?
Zouden meer ouders moeten doen
Ik doe niet meer mee.quote:Op zaterdag 1 december 2007 22:58 schreef Nembrionic het volgende:
Wyccie, er staat een vraag voor je klaar
Gezellig. Ik ben een afvallige. Ik brand harderquote:Op zaterdag 1 december 2007 22:58 schreef wyccie het volgende:
Ik ben geen kerkganger. Ik zal voor eeuwig branden in de hel.
Wat jammer nou. Een vraag voor jij bij uitstekquote:
Dat is de beste manier om het te verwerken vind ikquote:
Nah, ik denk dat ik win.quote:Op zaterdag 1 december 2007 23:00 schreef Nembrionic het volgende:
Gezellig. Ik ben een afvallige. Ik brand harder
Maar ik ken het ding niet.quote:Op zaterdag 1 december 2007 23:00 schreef Nembrionic het volgende:
Wat jammer nou. Een vraag voor jij bij uitstek
De reversed mindfuck. Werkt niet heurquote:Op zaterdag 1 december 2007 23:05 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nah, ik denk dat ik win.
Maar ik ga niet verklappen waarom.
Weet je gelijk waar "kermis" vandaan komtquote:Op zaterdag 1 december 2007 23:08 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ben één keer naar de kerstmis geweest
Jammer, want het was wel interessant.quote:Op zaterdag 1 december 2007 23:15 schreef Nembrionic het volgende:
De reversed mindfuck. Werkt niet heur
Daar ga ik dan zo eens lekker over fantaseren. Laat ik je morgen weten wat ik ervan vondquote:Op zaterdag 1 december 2007 23:19 schreef wyccie het volgende:
[..]
Jammer, want het was wel interessant.
Zo, wat ben jij een beest Wyccie!quote:Op zaterdag 1 december 2007 23:20 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Daar ga ik dan zo eens lekker over fantaseren. Laat ik je morgen weten wat ik ervan vond
quote:Op zondag 2 december 2007 12:02 schreef Nembrionic het volgende:
13e maanden zijn altijd bijzonder prettig
En vakantiegeld ook altijd.
Zo.... af!quote:Op zondag 2 december 2007 12:08 schreef Nembrionic het volgende:
Ohja...last-minute gedichten..bekend
Nu word ik gekquote:Op zondag 2 december 2007 12:18 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Hello
Ik moet nog kadootjes hebben maar die haal ik vandaag maar niet. Het regent en het is de laatste koopzondag voor Sinterklaas, allemaal dingen die grote drukte voorspellen
Hihihiquote:Op zondag 2 december 2007 12:25 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nu word ik gek
Denk ik dat ik tegen jou zit te praten, is het IARL
Rot avatar
Ben je erg gewond geraakt?quote:
Potje goedmaakseks waarschijnlijkquote:Op zondag 2 december 2007 13:43 schreef Nembrionic het volgende:
Geen antwoord. Die zijn vast weer aan het sexen geslagen.
Ja dat weet ik maar dit rook echt naar een dood dier dat al een maand langs de weg lagquote:Op zondag 2 december 2007 13:56 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ham heeft wel vaker een karakteristieke meur als je het pakje open doet maar als het echt bedorven is moet je het niet eten
Hij heeft veel goed te maken inderdaad.quote:Op zondag 2 december 2007 13:45 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Potje goedmaakseks waarschijnlijk
quote:Op zondag 2 december 2007 13:59 schreef Soempie het volgende:
[..]
Hij heeft veel goed te maken inderdaad.oO<
Of hij probeerde pootje-over, gleed onderuit, en nam Soempie mee de bocht uit zo in de bermquote:Op zondag 2 december 2007 14:15 schreef Nembrionic het volgende:
Ongetwijfeld. Hij is vast over haar hand heen geschaatst
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |