Bleeeeh heb een pesthumeur..quote:Op zaterdag 1 december 2007 22:45 schreef RoofingBurner het volgende:
Hoi Puntje, alles wel?
Nasty hequote:Op zaterdag 1 december 2007 22:49 schreef RoofingBurner het volgende:
Ik kijk even bij mijn dochter in het Fobo, zie ik ineens een hele lelijke vent staan.
Nou, ik niet dus. Jij?quote:Op zaterdag 1 december 2007 22:46 schreef wyccie het volgende:
Ok, ok. Laten we ons maar weer gedragen.
Wie gaat er morgen naar de kerk?
Zit jij gewoon te cyberspioneren?quote:Op zaterdag 1 december 2007 22:49 schreef RoofingBurner het volgende:
Ik kijk even bij mijn dochter in het Fobo, zie ik ineens een hele lelijke vent staan.
Ohja?quote:Op zaterdag 1 december 2007 22:53 schreef RoofingBurner het volgende:
Nem, volgens mij zitten ze in de AKQ op je te wachten.
Denk dat hij mij bedoelt ^^quote:Op zaterdag 1 december 2007 22:54 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Zit jij gewoon te cyberspioneren?
Zouden meer ouders moeten doen
Ik doe niet meer mee.quote:Op zaterdag 1 december 2007 22:58 schreef Nembrionic het volgende:
Wyccie, er staat een vraag voor je klaar
Gezellig. Ik ben een afvallige. Ik brand harderquote:Op zaterdag 1 december 2007 22:58 schreef wyccie het volgende:
Ik ben geen kerkganger. Ik zal voor eeuwig branden in de hel.
Wat jammer nou. Een vraag voor jij bij uitstekquote:
Dat is de beste manier om het te verwerken vind ikquote:
Nah, ik denk dat ik win.quote:Op zaterdag 1 december 2007 23:00 schreef Nembrionic het volgende:
Gezellig. Ik ben een afvallige. Ik brand harder
Maar ik ken het ding niet.quote:Op zaterdag 1 december 2007 23:00 schreef Nembrionic het volgende:
Wat jammer nou. Een vraag voor jij bij uitstek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |