dan weet je gelijk weer, waarom je nooit de fiets neemtquote:Op donderdag 22 november 2007 15:07 schreef Sm0keZ het volgende:
RHCP!
Ik moet inderdaad nog wat langer doorwerken vandaag.
Ook besloot ik om maar weer eens op de fiets naar het werk te komen. Schitterend, 23km tegenwind!
Da's niet waar, ik zit wel vaker op de fiets hoor.. Maar dan liever door het bos/duinen heenquote:Op donderdag 22 november 2007 15:09 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dan weet je gelijk weer, waarom je nooit de fiets neemt
plekken zonder windquote:Op donderdag 22 november 2007 15:16 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Da's niet waar, ik zit wel vaker op de fiets hoor.. Maar dan liever door het bos/duinen heen
Die andere twee waren van mij ja, allebei later dan deze natuurlijkquote:
met dank aan de traagheid van !Fokquote:
volgens mij zitten er mensen gewoon de site te zieken. doss edquote:Op donderdag 22 november 2007 15:20 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Die andere twee waren van mij ja, allebei later dan deze natuurlijk
Fok is zo verschrikkelijk traag dat je niet eens meer fatsoenlijk hier kunt rondhangen
Die heb ik al 3 keer gehad vandaag,quote:Op donderdag 22 november 2007 15:01 schreef WhiteLightning het volgende:
inmiddels maar hier een cd van rhcp keihard op staan.
wheheehe dan hoop ik maar dat geen snoeren hebtquote:Op donderdag 22 november 2007 15:32 schreef Dr.Droxz het volgende:
ik moest lachen![]()
Ik heb mijn vloer besteld via internet...
Het is dubbelklik-laminaat.
whahahaahaquote:
De juiste baan?quote:Op donderdag 22 november 2007 16:41 schreef NoelGallagher het volgende:
wat voor werk hebben jullie, dat jullie niks doen?![]()
Ja ik ga gamen vanavond, buiten dat wil ik jou nog even spreken op teamspeak vanavondquote:Op donderdag 22 november 2007 15:32 schreef WhiteLightning het volgende:
ga je nog gamen vanavond droxz ?
Dat was achteraf toch nergens voor nodigquote:Op donderdag 22 november 2007 17:27 schreef lynda het volgende:
k*t fok
Was me vergeten af te melden, was ook zo zenuwachtig
Oke serieus fok deed het gewoon kut en moest nog wat afhandelen voor ik naar huis ging
Morgen vanuit huis aan de slag!
ziet er goed uit! ja ik zie hem dus!quote:Op donderdag 22 november 2007 18:37 schreef Friday12 het volgende:
droxz zie je me sneeuwende avatar?
quote:Op donderdag 22 november 2007 18:50 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
ziet er goed uit! ja ik zie hem dus!
nee dat kloptquote:Op donderdag 22 november 2007 18:35 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat was achteraf toch nergens voor nodig![]()
![]()
* Dr.Droxz weet voor de rest helemaal van nietsquote:
Naar ene L op station X?quote:Op donderdag 22 november 2007 23:11 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
* Dr.Droxz weet voor de rest helemaal van niets![]()
oja jullie zijn voor 4 dagen van mij af, ben vrijdag tot en met maandag vrij .... en ben echt weg!![]()
Je vriend heeft humorquote:Op vrijdag 23 november 2007 07:31 schreef Seventees het volgende:
Gaan we naar de fokchat
Mijn stem is nog 'wegger' dan weg. Gaat leuk worden op mijn werk. Denk dat ik maar ga communiceren met behulp van post-it papier..
Mijn vriend plaagt me er ook ontzettend mee
Roep maar als je iets nodig hebt! Dat soort dingen.
Ben alweer twee uur wakker en 1 uur aan het werkquote:
wel vroeg klaar dan? ik zit hier weer tot 17.30quote:Op vrijdag 23 november 2007 08:06 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ben alweer twee uur wakker en 1 uur aan het werk![]()
Welkom in de wereld van GRTDOJWquote:Op vrijdag 23 november 2007 08:06 schreef LamstraalASD het volgende:
We gaan dag 3 in van deze hell.
Niets te doen, niemand om mee te praten.
Lijkt wel een gevangenis, mis alleen nog die tv op mijn cel.
Voel me nu bijna bezwaard om te zeggen hoe laat ik vrij ben...quote:Op vrijdag 23 november 2007 08:08 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
wel vroeg klaar dan? ik zit hier weer tot 17.30
Lekker hoor, vroeg weekend, maar ik praat niet meer met jou vandaagquote:Op vrijdag 23 november 2007 08:14 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Voel me nu bijna bezwaard om te zeggen hoe laat ik vrij ben...
Maaaaaaar sociaal dat ik ben doe ik het toch, 14.30![]()
![]()
![]()
Das nog veel vervelender dan werk gelukkigquote:Op vrijdag 23 november 2007 08:20 schreef Friday12 het volgende:
ik hoef niet heb terug kom dag op school![]()
maar het is tot 1 uurquote:Op vrijdag 23 november 2007 08:21 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Das nog veel vervelender dan werk gelukkig![]()
Dank je voor dit opbeurende berichtje.quote:Op vrijdag 23 november 2007 08:14 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Voel me nu bijna bezwaard om te zeggen hoe laat ik vrij ben...
Maaaaaaar sociaal dat ik ben doe ik het toch, 14.30![]()
![]()
![]()
Lucht het op? Voel jij je er beter door?quote:Op vrijdag 23 november 2007 08:23 schreef LamstraalASD het volgende:
[..]
Dank je voor dit opbeurende berichtje.
wat ben jij een vuile *%*$(^%)&^*%$ *&^@*)(*.
Zo dat moest er even uit.
Ja eigenlijk wel.quote:Op vrijdag 23 november 2007 08:25 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Lucht het op? Voel jij je er beter door?
@Dylan, aaah jawel joh, schuif gewoon sterke drank naar je toe en je praat wel weer
Hmm. Misschien. Maar voor nu ga ik maar even aan het werkquote:Op vrijdag 23 november 2007 08:25 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
@Dylan, aaah jawel joh, schuif gewoon sterke drank naar je toe en je praat wel weer
Hopen op een positieve afloop!quote:Op vrijdag 23 november 2007 08:42 schreef NrSiX het volgende:
tvp, even een update n.a.v. het verhaal van gisteren, het klopt idd niet hoe ik ingeschaald ben. Aanstaande maandag op gesprek met de baas!
You cannot access the following Web address:quote:Op vrijdag 23 november 2007 08:47 schreef Dylanesque het volgende:
Kwam deze tegen in een ander topic
http://minijuegos.com/juegos/html/index.php?id=5974
Cartoon Violence? Apart. Is een spelletje waar je hoofdsteden en bekende plaatsen moet aanklikken op een wereldkaartje. Nog best leuk.quote:Op vrijdag 23 november 2007 08:51 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
You cannot access the following Web address:
http://minijuegos.com/juegos/html/index.php?id=5974
category : Game/Cartoon Violence, Games
Shit...![]()
Leuk joh... zo'n proxy...quote:Op vrijdag 23 november 2007 08:53 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Cartoon Violence? Apart. Is een spelletje waar je hoofdsteden en bekende plaatsen moet aanklikken op een wereldkaartje. Nog best leuk.
Je was niet de enige hoorquote:Op vrijdag 23 november 2007 09:05 schreef NrSiX het volgende:
deed fok het gistermiddag bij meerdere mensen niet? ik dacht.. wtf hij is geblokkeerd![]()
had ik al verteld dat ik flesjes met mn mond open ?quote:Op vrijdag 23 november 2007 09:07 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Je was niet de enige hoor
FOK! zaterdag down voor onderhoud
http://foknl.wordpress.com/2007/11/22/help-waar-is-fok/
@WL
Biertje?
[ afbeelding ]
Nee, maar nu welquote:Op vrijdag 23 november 2007 09:15 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
had ik al verteld dat ik flesjes met mn mond open ?
ik kreeg idd een tcp/ip error ofzoiets. de hele fok site lag eruitquote:Op vrijdag 23 november 2007 09:05 schreef NrSiX het volgende:
deed fok het gistermiddag bij meerdere mensen niet? ik dacht.. wtf hij is geblokkeerd![]()
Forum deed het hier volgens mij wel, alleen de FP kon ik de hele dag niet zien door een Database-errorquote:Op vrijdag 23 november 2007 09:18 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik kreeg idd een tcp/ip error ofzoiets. de hele fok site lag eruit
Vandaag 'goedmakertje' dusquote:Op vrijdag 23 november 2007 09:33 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Forum deed het hier volgens mij wel, alleen de FP kon ik de hele dag niet zien door een Database-error![]()
Maarja was toch chaos, drukte, ergernis en vervelendheid alom gister, weinig tijd voor fok gehad
Goed dat je er weer bentquote:Op vrijdag 23 november 2007 09:33 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Forum deed het hier volgens mij wel, alleen de FP kon ik de hele dag niet zien door een Database-error![]()
Maarja was toch chaos, drukte, ergernis en vervelendheid alom gister, weinig tijd voor fok gehad
Op het papiertje wat een maandag komen gaat?quote:Op vrijdag 23 november 2007 09:45 schreef NrSiX het volgende:
krijg het nog druk vandaag.. wie helpt me om motivatie te zoeken? zit overal al te zoeken op kantoor maar ik kan het niet vindengoed verstopt!
En of je baas ermee instemt dat jij meer betaald zal gaan krijgenquote:Op vrijdag 23 november 2007 09:54 schreef NrSiX het volgende:
hoe bedoel je dat preciesof ik het heb voorbereid?
en wat een toeval, ben net gebeld door een oud collega die nu in dezelfde branche werkt als mij, en die gaat mij voorstellen voor hun vestiging.. ga daar zoiwzo meer verdienen + dat ik geen uur en 15 min hoef te reizen.. spannend spannend!quote:Op vrijdag 23 november 2007 10:06 schreef NrSiX het volgende:
Dat denk ik niet, ik blijf dan nog hier werken en ga dan actief opzoek naar wat anders.. en als ik wat heb gevonden is het.. dag bedrijf =]
toeval bestaat niet hequote:Op vrijdag 23 november 2007 10:18 schreef NrSiX het volgende:
[..]
en wat een toeval, ben net gebeld door een oud collega die nu in dezelfde branche werkt als mij, en die gaat mij voorstellen voor hun vestiging.. ga daar zoiwzo meer verdienen + dat ik geen uur en 15 min hoef te reizen.. spannend spannend!zit nog in mijn proeftijd dus ik kan per direct weg, dat scheelt.
Dat!quote:Op vrijdag 23 november 2007 10:19 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
toeval bestaat niet he [afbeelding]
En of!quote:
yupquote:
Waarom een net pak afschaffen?quote:Op vrijdag 23 november 2007 11:49 schreef lynda het volgende:
Aanschaffen op de werkvloer:
In ik kom net uit me bed rollen maar wil me nog niet aankleden kleren
Afschaffen op de werkvloer:
Net pak
Vrouwen in pakquote:Op vrijdag 23 november 2007 11:56 schreef lynda het volgende:
Dat is kut bellerUur eerder je bed uit om fris en fruitig op je werk te verschijnen voor wel 1 gesprek van nog geen 2 uur
![]()
Gebeurd gemiddeld 2 van de 4 dagen dat ik er zo bij mag lopen en geef mij maar me vrijdagochtend/middag outfit
Zuur Dylan, hopen dat het wel weer terug komtquote:Op vrijdag 23 november 2007 12:08 schreef Dylanesque het volgende:
Vanaf mn telefoon: hele netwerk en inet ligt eruit! Helemaal niks te doen dus, maak er maar een lange pauze van..
quote:Op vrijdag 23 november 2007 13:08 schreef geelkuikentje het volgende:
Zo, de champignon kippen soep was lekker. Nu nog even uitzingen tot half kwart over vijf
Het is echt erg aan het worden he? En met dat ik dit zeg voel ik me oudquote:Op vrijdag 23 november 2007 13:25 schreef NrSiX het volgende:
net ff de stad in gelopen omdat ik ff weg wilde, jeuzus wat een kutbreezers in de stad.
jah idd, de hele wereld gaat naar de klotequote:Op vrijdag 23 november 2007 13:29 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Het is echt erg aan het worden he? En met dat ik dit zeg voel ik me oud
Herkenbaarquote:Op vrijdag 23 november 2007 13:29 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Het is echt erg aan het worden he? En met dat ik dit zeg voel ik me oud
Jij kan tenminste nog de stad in, hier is alleen maar platteland (Fijnaart, NB)quote:Op vrijdag 23 november 2007 13:25 schreef NrSiX het volgende:
net ff de stad in gelopen omdat ik ff weg wilde, jeuzus wat een kutbreezers in de stad.
Kijk dat is al heel wat!quote:Op vrijdag 23 november 2007 13:33 schreef Seventees het volgende:
[..]
Herkenbaar
* Seventees heeft haar stem ook weer terug.
Deels
Het komt boven fluisteren uit nu!
Of: zucht... Pubers!quote:Op vrijdag 23 november 2007 13:37 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Kijk dat is al heel wat!
En als ik dat tuig zie dan denk ik altijd twee dingen
1. Zucht... dat is dus onze toekomst
quote:2. Waren wij zo op die leeftijd?
mannen in pakquote:Op vrijdag 23 november 2007 12:35 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Vrouwen in pak![]()
Tjah ik heb dat ook hoor, mag vaak een pak aan trekken
heb er foto's vanquote:Op vrijdag 23 november 2007 13:42 schreef lynda het volgende:
[..]
mannen in pakMoet dan wel een maatpak zijn en niet een bijeengekocht zooitje
hehe.. tis idd wel lekker voor de afleiding idd =]quote:Op vrijdag 23 november 2007 13:37 schreef geelkuikentje het volgende:
[..]
Jij kan tenminste nog de stad in, hier is alleen maar platteland (Fijnaart, NB)maar het is gelukkig bijna weekend
![]()
Dankjequote:Op vrijdag 23 november 2007 13:42 schreef lynda het volgende:
[..]
mannen in pakMoet dan wel een maatpak zijn en niet een bijeengekocht zooitje
blitz, space , bizar, gaaf, ruig, tof,flexquote:Op vrijdag 23 november 2007 13:56 schreef Seventees het volgende:
Toen ik jong was (I feel old) riep iedereen: Gaaaaf! En dan hoorde je er helemaal bij.
Strak kwam pas later
quote:
Ja, die! Hahahaha!quote:Op vrijdag 23 november 2007 14:01 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
achter de rits heh :! hahaha
Niet spotten met MC Hammerquote:
Wij ook van jouquote:
ieder geval wel genoeg gaten om iets in te stoppenquote:Op vrijdag 23 november 2007 14:08 schreef Seventees het volgende:
Rare Britten
Seks met een hek.. Hoeveel had die man gezopen!
Spijt me, kan ik het ooit nog goed maken met je?quote:
zo dan. goeie voornemens ?quote:Op vrijdag 23 november 2007 14:07 schreef Sm0keZ het volgende:
Mogguh, daar zijn we weer!
Nieuw record deze week, ik stond om 08:45 al op vanmorgen!
omdat het vrijdag isquote:Op vrijdag 23 november 2007 14:15 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Spijt me, kan ik het ooit nog goed maken met je?
Woehoeh, ik zal maandag speciaal voor jou mijn pak aandoenquote:
ik die van mij (helaas) ookquote:Op vrijdag 23 november 2007 14:17 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Woehoeh, ik zal maandag speciaal voor jou mijn pak aandoen![]()
Foto natuurlijk he, dat begrijp je toch wel hequote:Op vrijdag 23 november 2007 14:19 schreef lynda het volgende:
[..]
ik die van mij (helaas) ookBroek wordt nu gestreken door euhm de schoonmaakster
![]()
Neehoor, vanmorgen was gewoon voor het eerst deze week dat ik ook echt op tijd wakker was om naar de sportschool te gaanquote:Op vrijdag 23 november 2007 14:16 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
zo dan. goeie voornemens ?
Wat stond erop?quote:Op vrijdag 23 november 2007 14:18 schreef WhiteLightning het volgende:
Seventees zag jij er zo uit toen ??
[ afbeelding ]
edit... verdomme die klote plaatjes werken niet
quote:Op vrijdag 23 november 2007 14:46 schreef Seventees het volgende:
[..]
Wat stond erop?
Kramp in m'n teen... Kramp in m'n teen
Wat? Druk bezig?quote:Op vrijdag 23 november 2007 15:28 schreef NrSiX het volgende:
gaat wel snel met het topic vandaag.. notiedereen druk bezig?
sry tis een race hier :LDquote:Op vrijdag 23 november 2007 15:28 schreef NrSiX het volgende:
gaat wel snel met het topic vandaag.. notiedereen druk bezig?
Nog 6.5 uurquote:Op vrijdag 23 november 2007 15:49 schreef WhiteLightning het volgende:
pff nog 1,5 uurnou ja bijna weekend
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Er tegenaan schoppen helpt soms ookquote:Op vrijdag 23 november 2007 15:37 schreef geelkuikentje het volgende:
Het netwerk lag eruit hiero, kon ik niet eens normaal internetten. Er was zo'n netwerkkastje (weet ik veel hoe zo'n ding heet) stuk. Moest even vervangen worden. Maar het werkt weer.
Dear god, no!quote:
Gokje: internet haperde vandaag?quote:Op vrijdag 23 november 2007 16:03 schreef lynda het volgende:
nog 1 uur![]()
Al heb ik vandaag al bijna 3x zoveel gedaan als woensdag en gister samen![]()
schaam je! anyway... WEEKEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEND!quote:
ze hebben je door hehquote:Op vrijdag 23 november 2007 17:10 schreef Dylanesque het volgende:
Typisch, doet verdomme om 17.00 mn internet het weer
Vanaf zijn navel omhoog isquote:Op vrijdag 23 november 2007 16:44 schreef lynda het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
alleen die aders vind ik niet mooi bij zijn heup![]()
zo we moeten maar eens wat tegen gas gaan geven met die plaatjes van julliequote:Op vrijdag 23 november 2007 19:53 schreef Seventees het volgende:
[..]
Vanaf zijn navel omhoog is
Maar niet meer spieren... ik heb het niet erg op die spierbundels.
WL Je wilt het niet geloven. Ik had bijna de hoop opgegeven. Ik kan COD 4 spelen en je wilt niet weten hoequote:Op vrijdag 23 november 2007 19:04 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ze hebben je door heh
maar tis WEEKEND!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 23 november 2007 19:53 schreef Seventees het volgende:
[..]
Vanaf zijn navel omhoog is
Maar niet meer spieren... ik heb het niet erg op die spierbundels.
Vertel ?quote:Op vrijdag 23 november 2007 21:16 schreef DavyE het volgende:
[..]
WL Je wilt het niet geloven. Ik had bijna de hoop opgegeven. Ik kan COD 4 spelen en je wilt niet weten hoe![]()
Hoe laat ben je klaar ?quote:Op vrijdag 23 november 2007 21:50 schreef Sm0keZ het volgende:
Zeg, als je niet aan het werk bent heb je ook niks te zoeken in dit topic!
En ja, ik ben nog wel aan het werk![]()
Nu ongeveerquote:Op vrijdag 23 november 2007 22:10 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Hoe laat ben je klaar ?
Buurrrrp
Ik heb dus je wilt het niet geloven een nieuwe videokaart moeten kopen. Die sapphire 1950 Pro is verdomme naar de klotenquote:
nah maar zit wel op FOKquote:Op vrijdag 23 november 2007 21:43 schreef DavyE het volgende:
[..]
zo jij bent nog laat aanwezig![]()
je bent toch niet aan het werk he![]()
nu heb ik hongerquote:Op maandag 26 november 2007 09:18 schreef geelkuikentje het volgende:
Bijna pauze, 9:30, volgens mij hebben we gebak, mmm lekker!
vrij weinig geslapenquote:Op maandag 26 november 2007 09:34 schreef DavyE het volgende:
zo hebben jullie uberhaupt wat gedaan in weekend behalve slapen
Gaf zaterdag mijn huiswarming party.quote:Op maandag 26 november 2007 09:34 schreef DavyE het volgende:
chillquote:Op maandag 26 november 2007 10:04 schreef LamstraalASD het volgende:
[..]
Gaf zaterdag mijn huiswarming party.
Volgends mij was het erg gezelllig want ik heb er nu nog last van.
Gewerkt, gewerkt, gewerkt en oja gewerkt!quote:Op maandag 26 november 2007 09:34 schreef DavyE het volgende:
keuken verbouwd en COD4 gespeeld en dat was het zo`n beetjequote:Op maandag 26 november 2007 10:20 schreef lynda het volgende:
[..]
Gewerkt, gewerkt, gewerkt en oja gewerkt!
En voetbal:D Toen was het weer maandag
en jij?
Zaterdag sporten: vanaf uurtje of twee in de sporthal tot en met 5 uur en daarna vanaf 8 tot 10 uur weer in sporthal.quote:Op maandag 26 november 2007 09:34 schreef DavyE het volgende:
ben je dan niet moe ofzoquote:Op maandag 26 november 2007 10:35 schreef geelkuikentje het volgende:
[..]
Zaterdag sporten: vanaf uurtje of twee in de sporthal tot en met 5 uur en daarna vanaf 8 tot 10 uur weer in sporthal.
Zondag niet veel bijzonders.
quote:Op maandag 26 november 2007 10:43 schreef geelkuikentje het volgende:
Moest zaalwachten, da's scorebord bijhouden en mensen die niet in de zaal horen eruit schoppen. 's avonds had ik zelf een wedstrijd. Dus heel erg moe was ik niet
Is alleen fitnessen een sport danquote:Op maandag 26 november 2007 10:47 schreef DavyE het volgende:
[..]
ik dacht dat je echt sporten bedoelde. Ik dacht iets van fitnessen ofzo met van die gewichten
![]()
sportschool is meestal fitness enzquote:Op maandag 26 november 2007 12:05 schreef geelkuikentje het volgende:
[..]
Is alleen fitnessen een sport danEr zijn nog wel meer sporten die in de zaal kunnen hoor
Er staat toch nergens dat ik in een sportschool zatquote:Op maandag 26 november 2007 12:07 schreef Friday12 het volgende:
[..]
sportschool is meestal fitness enz
quote:Op maandag 26 november 2007 12:17 schreef geelkuikentje het volgende:
[..]
Er staat toch nergens dat ik in een sportschool zat
Dr.Droxz ook een goei morgenquote:Op maandag 26 november 2007 13:26 schreef Dr.Droxz het volgende:
*boe!
idd die WL lijkt wel van de aardbodem verdwenenquote:Op maandag 26 november 2007 13:34 schreef lynda het volgende:
Ik wou net zeggen ik mis WL en Droxz maaaaaar Droxz is er weer
Nu WL nog :|
goede morgen allemaal!quote:Op maandag 26 november 2007 13:34 schreef lynda het volgende:
Ik wou net zeggen ik mis WL en Droxz maaaaaar Droxz is er weer
Nu WL nog :|
vakantie?!!? wat!!? Dr.Droxz waar heen is deze reis gegaan?quote:Op maandag 26 november 2007 13:52 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
goede morgen allemaal!![]()
Kom net terug van mijn kleine vakantie!!
Ben bij "arsen" geweest, tegen de grens van Duitsland aan zeg maar.quote:Op maandag 26 november 2007 14:00 schreef DavyE het volgende:
[..]
vakantie?!!? wat!!? Dr.Droxz waar heen is deze reis gegaan?was het leuk daar.
Jep morgen weer op station Xquote:Op maandag 26 november 2007 14:16 schreef lynda het volgende:
Morgen weer station X?
En ik zei je toch al dat het dood was / is
* Dr.Droxz geeft Seventees een bakje mango theequote:
quote:Op maandag 26 november 2007 15:12 schreef draculettetje het volgende:
en weer wakker!
ik heb zin in warme choco!
ow maar ik was er al om 07.30 uit hoor......quote:Op maandag 26 november 2007 15:22 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
En ik maar denken dat ík vandaag laat m'n bed uit kwam...
Ah, zo...quote:Op maandag 26 november 2007 15:30 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ow maar ik was er al om 07.30 uit hoor......
ga alleen er ook weer om 13.00 uur (officieel) in. Al lukt dat niet altijd.....
ik van de week om 13.30quote:Op maandag 26 november 2007 15:35 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ah, zo...
Ik kwam er om 13:00 al uit vandaag
Ik was gisteren ook vrij, toen kwam ik maar liefst om 15:30 eruitquote:Op maandag 26 november 2007 15:37 schreef Friday12 het volgende:
[..]
ik van de week om 13.30
was vrij
quote:Op maandag 26 november 2007 15:48 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ik was gisteren ook vrij, toen kwam ik maar liefst om 15:30 eruit
Maarja, vandaag heb ik weer middagdienst, dus ben maar iets later opgestaan... hehehe
Deze week middagdienst, daarna weekje ochtend, daarna week middagdienst, en dan drie weken vakantie!![]()
quote:Op maandag 26 november 2007 16:02 schreef WhiteLightning het volgende:
GVD! !FOK geblocked op het werk
Hoe is Fok! trouwens geblockt?quote:Op maandag 26 november 2007 16:02 schreef WhiteLightning het volgende:
ik ben geen netwerk noob. Als WL kun je dat beter aan hem vragen. Hij heeft namelijk er ook last van dat alles geblockt is.quote:Op maandag 26 november 2007 16:07 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Hoe is Fok! trouwens geblockt?
Er zijn altijd wel truckjes om daar omheen te komen...
Zit je via een proxy van je werk op internet? (zie Tools > Internet Options > Connections > LAN Settings)
srry wel zag net dat het jouw berichtje isquote:Op maandag 26 november 2007 16:09 schreef DavyE het volgende:
[..]
ik ben geen netwerk noob. Als WL kun je dat beter aan hem vragen. Hij heeft namelijk er ook last van dat alles geblockt is.
Ik hoop natuurlijk dat hij nu niet geblockt is
hoezo kun je nu wel weer online danquote:Op maandag 26 november 2007 16:02 schreef WhiteLightning het volgende:
nee ik zit niet via een proxy. weet jij een manier om mij wel te laten fokken ?quote:Op maandag 26 november 2007 16:07 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Hoe is Fok! trouwens geblockt?
Er zijn altijd wel truckjes om daar omheen te komen...
Zit je via een proxy van je werk op internet? (zie Tools > Internet Options > Connections > LAN Settings)
Okee, ben je zelf wel in staat een proxy in te vullen?quote:Op maandag 26 november 2007 17:01 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nee ik zit niet via een proxy. weet jij een manier om mij wel te laten fokken ?
die proxy avoidance meldingne krijg ik ook bij bepaalde sites, als je begrijpt wat ik bedoel
Ik had het drukquote:Op maandag 26 november 2007 15:35 schreef Friday12 het volgende:
[..]
![]()
ik had je vanochtend nog gevraagd maar geen antwoord
ok thx gastquote:Op maandag 26 november 2007 17:11 schreef Sm0keZ het volgende:
Oja, nog even een kleine toevoeging;
Mocht die proxytruck wel werken, kun je vanuit IE niet meer bij interne adressen komen. Als je FireFox installeert en daar die andere proxy instelt, kun je IE gebruiken voor werkgerelateerde zaken, en FF voor Fok
ik mag ook niet meer fokkenquote:Op maandag 26 november 2007 16:02 schreef WhiteLightning het volgende:
goedemorgen! muahaahahha een collega op FOK ! ik hoop niet dat het je baas isquote:Op dinsdag 27 november 2007 08:42 schreef diertjuh het volgende:
hmm..collega zit ook op fok!. Geen idee of die een account heeft...maar zag een fok!scherm voorbij flitsen.
WL ben je niet meer geblockt op je werkquote:Op dinsdag 27 november 2007 05:54 schreef WhiteLightning het volgende:
nou hier alvast een goeiemorgen
Uhm nee..die is het nietquote:Op dinsdag 27 november 2007 08:52 schreef DavyE het volgende:![]()
[..]
goedemorgen! muahaahahha een collega op FOK ! ik hoop niet dat het je baas is
ik weet nog dat Kuno of Dylanasque z`n baas zei van ga maar een spelletje spelenquote:
quote:Op dinsdag 27 november 2007 08:59 schreef DavyE het volgende:
[..]
ik weet nog dat Kuno of Dylanasque z`n baas zei van ga maar een spelletje spelenen ook zoiets ga maar fokken ofzo
Ik miste je al! Het was gezellig druk gisteren, vanavond nieuwe poging?quote:Op dinsdag 27 november 2007 06:07 schreef WhiteLightning het volgende:
sry droxz dat ik er gisteren niet was. er kwam even wat tussen
Op je vrije dag niets te doen hebben? ... altijd welkom natuurlijk!quote:Op dinsdag 27 november 2007 09:08 schreef cablegunmaster het volgende:
en als je vrij bent en geen reet te doen hebt thuis?
quote:Op dinsdag 27 november 2007 09:12 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Op je vrije dag niets te doen hebben? ... altijd welkom natuurlijk!
quote:Op dinsdag 27 november 2007 09:08 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik miste je al! Het was gezellig druk gisteren, vanavond nieuwe poging?
quote:Op dinsdag 27 november 2007 09:14 schreef lynda het volgende:
Present
hout halen bij de gehandicapten? ...quote:Op dinsdag 27 november 2007 09:15 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
moooi
nou ik moet nog hout halen bij de gehandicapten , en mn stufi rond regelen
( ze doen er moeilijk over bij de IBG) verkeerde formulier vul deze maar in.
![]()
ik zit film te kijkenquote:Op dinsdag 27 november 2007 09:46 schreef Dr.Droxz het volgende:
is iedereen weer pleite ofzo ?! ... dit schiet niet op hoor, dit is TE rustig *kijkt boos*
quote:
Dat klinkt minder,quote:Op dinsdag 27 november 2007 10:00 schreef diertjuh het volgende:
Zo mijn eerste niet betalende klant aan de telefoon gehad. Kijken hoeveel meer er nog komen. De 1 zegt dat het opgelost is de ander zegt van niet. *zucht*
Uhu is ook niet leuk. Ik weet daar ook niets vanaf. Nu weer verder met het lijstje ben benieuwd.quote:Op dinsdag 27 november 2007 10:06 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat klinkt minder,
ik heb het gewoon aardig rustig hier .. niet verkeerd na 4 dagen vrij te zijn geweest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |