nu heb ik hongerquote:Op maandag 26 november 2007 09:18 schreef geelkuikentje het volgende:
Bijna pauze, 9:30, volgens mij hebben we gebak, mmm lekker!
vrij weinig geslapenquote:Op maandag 26 november 2007 09:34 schreef DavyE het volgende:
zo hebben jullie uberhaupt wat gedaan in weekend behalve slapen
Gaf zaterdag mijn huiswarming party.quote:Op maandag 26 november 2007 09:34 schreef DavyE het volgende:
chillquote:Op maandag 26 november 2007 10:04 schreef LamstraalASD het volgende:
[..]
Gaf zaterdag mijn huiswarming party.
Volgends mij was het erg gezelllig want ik heb er nu nog last van.
Gewerkt, gewerkt, gewerkt en oja gewerkt!quote:Op maandag 26 november 2007 09:34 schreef DavyE het volgende:
keuken verbouwd en COD4 gespeeld en dat was het zo`n beetjequote:Op maandag 26 november 2007 10:20 schreef lynda het volgende:
[..]
Gewerkt, gewerkt, gewerkt en oja gewerkt!
En voetbal:D Toen was het weer maandag
en jij?
Zaterdag sporten: vanaf uurtje of twee in de sporthal tot en met 5 uur en daarna vanaf 8 tot 10 uur weer in sporthal.quote:Op maandag 26 november 2007 09:34 schreef DavyE het volgende:
ben je dan niet moe ofzoquote:Op maandag 26 november 2007 10:35 schreef geelkuikentje het volgende:
[..]
Zaterdag sporten: vanaf uurtje of twee in de sporthal tot en met 5 uur en daarna vanaf 8 tot 10 uur weer in sporthal.
Zondag niet veel bijzonders.
quote:Op maandag 26 november 2007 10:43 schreef geelkuikentje het volgende:
Moest zaalwachten, da's scorebord bijhouden en mensen die niet in de zaal horen eruit schoppen. 's avonds had ik zelf een wedstrijd. Dus heel erg moe was ik niet
Is alleen fitnessen een sport danquote:Op maandag 26 november 2007 10:47 schreef DavyE het volgende:
[..]
ik dacht dat je echt sporten bedoelde. Ik dacht iets van fitnessen ofzo met van die gewichten
![]()
sportschool is meestal fitness enzquote:Op maandag 26 november 2007 12:05 schreef geelkuikentje het volgende:
[..]
Is alleen fitnessen een sport danEr zijn nog wel meer sporten die in de zaal kunnen hoor
Er staat toch nergens dat ik in een sportschool zatquote:Op maandag 26 november 2007 12:07 schreef Friday12 het volgende:
[..]
sportschool is meestal fitness enz
quote:Op maandag 26 november 2007 12:17 schreef geelkuikentje het volgende:
[..]
Er staat toch nergens dat ik in een sportschool zat
Dr.Droxz ook een goei morgenquote:Op maandag 26 november 2007 13:26 schreef Dr.Droxz het volgende:
*boe!
idd die WL lijkt wel van de aardbodem verdwenenquote:Op maandag 26 november 2007 13:34 schreef lynda het volgende:
Ik wou net zeggen ik mis WL en Droxz maaaaaar Droxz is er weer
Nu WL nog :|
goede morgen allemaal!quote:Op maandag 26 november 2007 13:34 schreef lynda het volgende:
Ik wou net zeggen ik mis WL en Droxz maaaaaar Droxz is er weer
Nu WL nog :|
vakantie?!!? wat!!? Dr.Droxz waar heen is deze reis gegaan?quote:Op maandag 26 november 2007 13:52 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
goede morgen allemaal!![]()
Kom net terug van mijn kleine vakantie!!
Ben bij "arsen" geweest, tegen de grens van Duitsland aan zeg maar.quote:Op maandag 26 november 2007 14:00 schreef DavyE het volgende:
[..]
vakantie?!!? wat!!? Dr.Droxz waar heen is deze reis gegaan?was het leuk daar.
Jep morgen weer op station Xquote:Op maandag 26 november 2007 14:16 schreef lynda het volgende:
Morgen weer station X?
En ik zei je toch al dat het dood was / is
* Dr.Droxz geeft Seventees een bakje mango theequote:
quote:Op maandag 26 november 2007 15:12 schreef draculettetje het volgende:
en weer wakker!
ik heb zin in warme choco!
ow maar ik was er al om 07.30 uit hoor......quote:Op maandag 26 november 2007 15:22 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
En ik maar denken dat ík vandaag laat m'n bed uit kwam...
Ah, zo...quote:Op maandag 26 november 2007 15:30 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ow maar ik was er al om 07.30 uit hoor......
ga alleen er ook weer om 13.00 uur (officieel) in. Al lukt dat niet altijd.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |