dan weet je gelijk weer, waarom je nooit de fiets neemtquote:Op donderdag 22 november 2007 15:07 schreef Sm0keZ het volgende:
RHCP!
Ik moet inderdaad nog wat langer doorwerken vandaag.
Ook besloot ik om maar weer eens op de fiets naar het werk te komen. Schitterend, 23km tegenwind!
Da's niet waar, ik zit wel vaker op de fiets hoor.. Maar dan liever door het bos/duinen heenquote:Op donderdag 22 november 2007 15:09 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dan weet je gelijk weer, waarom je nooit de fiets neemt
plekken zonder windquote:Op donderdag 22 november 2007 15:16 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Da's niet waar, ik zit wel vaker op de fiets hoor.. Maar dan liever door het bos/duinen heen
Die andere twee waren van mij ja, allebei later dan deze natuurlijkquote:
met dank aan de traagheid van !Fokquote:
volgens mij zitten er mensen gewoon de site te zieken. doss edquote:Op donderdag 22 november 2007 15:20 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Die andere twee waren van mij ja, allebei later dan deze natuurlijk
Fok is zo verschrikkelijk traag dat je niet eens meer fatsoenlijk hier kunt rondhangen
Die heb ik al 3 keer gehad vandaag,quote:Op donderdag 22 november 2007 15:01 schreef WhiteLightning het volgende:
inmiddels maar hier een cd van rhcp keihard op staan.
wheheehe dan hoop ik maar dat geen snoeren hebtquote:Op donderdag 22 november 2007 15:32 schreef Dr.Droxz het volgende:
ik moest lachen![]()
Ik heb mijn vloer besteld via internet...
Het is dubbelklik-laminaat.
whahahaahaquote:
De juiste baan?quote:Op donderdag 22 november 2007 16:41 schreef NoelGallagher het volgende:
wat voor werk hebben jullie, dat jullie niks doen?![]()
Ja ik ga gamen vanavond, buiten dat wil ik jou nog even spreken op teamspeak vanavondquote:Op donderdag 22 november 2007 15:32 schreef WhiteLightning het volgende:
ga je nog gamen vanavond droxz ?
Dat was achteraf toch nergens voor nodigquote:Op donderdag 22 november 2007 17:27 schreef lynda het volgende:
k*t fok
Was me vergeten af te melden, was ook zo zenuwachtig
Oke serieus fok deed het gewoon kut en moest nog wat afhandelen voor ik naar huis ging
Morgen vanuit huis aan de slag!
ziet er goed uit! ja ik zie hem dus!quote:Op donderdag 22 november 2007 18:37 schreef Friday12 het volgende:
droxz zie je me sneeuwende avatar?
quote:Op donderdag 22 november 2007 18:50 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
ziet er goed uit! ja ik zie hem dus!
nee dat kloptquote:Op donderdag 22 november 2007 18:35 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat was achteraf toch nergens voor nodig![]()
![]()
* Dr.Droxz weet voor de rest helemaal van nietsquote:
Naar ene L op station X?quote:Op donderdag 22 november 2007 23:11 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
* Dr.Droxz weet voor de rest helemaal van niets![]()
oja jullie zijn voor 4 dagen van mij af, ben vrijdag tot en met maandag vrij .... en ben echt weg!![]()
Je vriend heeft humorquote:Op vrijdag 23 november 2007 07:31 schreef Seventees het volgende:
Gaan we naar de fokchat
Mijn stem is nog 'wegger' dan weg. Gaat leuk worden op mijn werk. Denk dat ik maar ga communiceren met behulp van post-it papier..
Mijn vriend plaagt me er ook ontzettend mee
Roep maar als je iets nodig hebt! Dat soort dingen.
Ben alweer twee uur wakker en 1 uur aan het werkquote:
wel vroeg klaar dan? ik zit hier weer tot 17.30quote:Op vrijdag 23 november 2007 08:06 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ben alweer twee uur wakker en 1 uur aan het werk![]()
Welkom in de wereld van GRTDOJWquote:Op vrijdag 23 november 2007 08:06 schreef LamstraalASD het volgende:
We gaan dag 3 in van deze hell.
Niets te doen, niemand om mee te praten.
Lijkt wel een gevangenis, mis alleen nog die tv op mijn cel.
Voel me nu bijna bezwaard om te zeggen hoe laat ik vrij ben...quote:Op vrijdag 23 november 2007 08:08 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
wel vroeg klaar dan? ik zit hier weer tot 17.30
Lekker hoor, vroeg weekend, maar ik praat niet meer met jou vandaagquote:Op vrijdag 23 november 2007 08:14 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Voel me nu bijna bezwaard om te zeggen hoe laat ik vrij ben...
Maaaaaaar sociaal dat ik ben doe ik het toch, 14.30![]()
![]()
![]()
Das nog veel vervelender dan werk gelukkigquote:Op vrijdag 23 november 2007 08:20 schreef Friday12 het volgende:
ik hoef niet heb terug kom dag op school![]()
maar het is tot 1 uurquote:Op vrijdag 23 november 2007 08:21 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Das nog veel vervelender dan werk gelukkig![]()
Dank je voor dit opbeurende berichtje.quote:Op vrijdag 23 november 2007 08:14 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Voel me nu bijna bezwaard om te zeggen hoe laat ik vrij ben...
Maaaaaaar sociaal dat ik ben doe ik het toch, 14.30![]()
![]()
![]()
Lucht het op? Voel jij je er beter door?quote:Op vrijdag 23 november 2007 08:23 schreef LamstraalASD het volgende:
[..]
Dank je voor dit opbeurende berichtje.
wat ben jij een vuile *%*$(^%)&^*%$ *&^@*)(*.
Zo dat moest er even uit.
Ja eigenlijk wel.quote:Op vrijdag 23 november 2007 08:25 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Lucht het op? Voel jij je er beter door?
@Dylan, aaah jawel joh, schuif gewoon sterke drank naar je toe en je praat wel weer
Hmm. Misschien. Maar voor nu ga ik maar even aan het werkquote:Op vrijdag 23 november 2007 08:25 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
@Dylan, aaah jawel joh, schuif gewoon sterke drank naar je toe en je praat wel weer
Hopen op een positieve afloop!quote:Op vrijdag 23 november 2007 08:42 schreef NrSiX het volgende:
tvp, even een update n.a.v. het verhaal van gisteren, het klopt idd niet hoe ik ingeschaald ben. Aanstaande maandag op gesprek met de baas!
You cannot access the following Web address:quote:Op vrijdag 23 november 2007 08:47 schreef Dylanesque het volgende:
Kwam deze tegen in een ander topic
http://minijuegos.com/juegos/html/index.php?id=5974
Cartoon Violence? Apart. Is een spelletje waar je hoofdsteden en bekende plaatsen moet aanklikken op een wereldkaartje. Nog best leuk.quote:Op vrijdag 23 november 2007 08:51 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
You cannot access the following Web address:
http://minijuegos.com/juegos/html/index.php?id=5974
category : Game/Cartoon Violence, Games
Shit...![]()
Leuk joh... zo'n proxy...quote:Op vrijdag 23 november 2007 08:53 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Cartoon Violence? Apart. Is een spelletje waar je hoofdsteden en bekende plaatsen moet aanklikken op een wereldkaartje. Nog best leuk.
Je was niet de enige hoorquote:Op vrijdag 23 november 2007 09:05 schreef NrSiX het volgende:
deed fok het gistermiddag bij meerdere mensen niet? ik dacht.. wtf hij is geblokkeerd![]()
had ik al verteld dat ik flesjes met mn mond open ?quote:Op vrijdag 23 november 2007 09:07 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Je was niet de enige hoor
FOK! zaterdag down voor onderhoud
http://foknl.wordpress.com/2007/11/22/help-waar-is-fok/
@WL
Biertje?
[ afbeelding ]
Nee, maar nu welquote:Op vrijdag 23 november 2007 09:15 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
had ik al verteld dat ik flesjes met mn mond open ?
ik kreeg idd een tcp/ip error ofzoiets. de hele fok site lag eruitquote:Op vrijdag 23 november 2007 09:05 schreef NrSiX het volgende:
deed fok het gistermiddag bij meerdere mensen niet? ik dacht.. wtf hij is geblokkeerd![]()
Forum deed het hier volgens mij wel, alleen de FP kon ik de hele dag niet zien door een Database-errorquote:Op vrijdag 23 november 2007 09:18 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik kreeg idd een tcp/ip error ofzoiets. de hele fok site lag eruit
Vandaag 'goedmakertje' dusquote:Op vrijdag 23 november 2007 09:33 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Forum deed het hier volgens mij wel, alleen de FP kon ik de hele dag niet zien door een Database-error![]()
Maarja was toch chaos, drukte, ergernis en vervelendheid alom gister, weinig tijd voor fok gehad
Goed dat je er weer bentquote:Op vrijdag 23 november 2007 09:33 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Forum deed het hier volgens mij wel, alleen de FP kon ik de hele dag niet zien door een Database-error![]()
Maarja was toch chaos, drukte, ergernis en vervelendheid alom gister, weinig tijd voor fok gehad
Op het papiertje wat een maandag komen gaat?quote:Op vrijdag 23 november 2007 09:45 schreef NrSiX het volgende:
krijg het nog druk vandaag.. wie helpt me om motivatie te zoeken? zit overal al te zoeken op kantoor maar ik kan het niet vindengoed verstopt!
En of je baas ermee instemt dat jij meer betaald zal gaan krijgenquote:Op vrijdag 23 november 2007 09:54 schreef NrSiX het volgende:
hoe bedoel je dat preciesof ik het heb voorbereid?
en wat een toeval, ben net gebeld door een oud collega die nu in dezelfde branche werkt als mij, en die gaat mij voorstellen voor hun vestiging.. ga daar zoiwzo meer verdienen + dat ik geen uur en 15 min hoef te reizen.. spannend spannend!quote:Op vrijdag 23 november 2007 10:06 schreef NrSiX het volgende:
Dat denk ik niet, ik blijf dan nog hier werken en ga dan actief opzoek naar wat anders.. en als ik wat heb gevonden is het.. dag bedrijf =]
toeval bestaat niet hequote:Op vrijdag 23 november 2007 10:18 schreef NrSiX het volgende:
[..]
en wat een toeval, ben net gebeld door een oud collega die nu in dezelfde branche werkt als mij, en die gaat mij voorstellen voor hun vestiging.. ga daar zoiwzo meer verdienen + dat ik geen uur en 15 min hoef te reizen.. spannend spannend!zit nog in mijn proeftijd dus ik kan per direct weg, dat scheelt.
Dat!quote:Op vrijdag 23 november 2007 10:19 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
toeval bestaat niet he [afbeelding]
En of!quote:
yupquote:
Waarom een net pak afschaffen?quote:Op vrijdag 23 november 2007 11:49 schreef lynda het volgende:
Aanschaffen op de werkvloer:
In ik kom net uit me bed rollen maar wil me nog niet aankleden kleren
Afschaffen op de werkvloer:
Net pak
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |